22 kommentaari

P
Pensionil onu  /   11:45, 18. juuni 2017
Kunagi teadis isegi mingi Leningradi trammikonduktorgi seda tõsiasja et "seltsimehed, ega tramm ei ole kummist!" Nüüd, interneti ja arvutiajastul on aga mõnel firmal lihtsa aritmeetikaga, liitmise ning lahutamisega suuri probleeme.
I
irw  /   01:00, 18. juuni 2017
mõtleks, emme sai teise lennukiga paar tundi hiljem kohale ja kohe puhkus pees? mis häda on iga asjaga kiunuda? suur ülemaailmne uudis nüüd teha, et vaat kus alles tehti liiga. no mida.
  /   13:06, 19. juuni 2017
no kuule, asi on Põhimõttes
T
tibu  /   22:01, 17. juuni 2017
Hea veel, et pere üht last maha ei jäetud. Viisakas firma ikkagi. Iroonia.
Ä
Ärni  /   19:28, 17. juuni 2017
Meil Uduvere lennuväljal maksti tund hilisema väljumise eest 1000eurot + avansid + taskuraha.ja praekardulat anti söögiks.see oli see Uduvere - Missipissi lend
E
Eelmisel nàdalal  /   18:30, 17. juuni 2017
Pidime lendama ùmberistumisega Amsterdami. Meid jàeti abikaasaga meeskonna pàrast maha ja saime mòlemad 200€ komp + otselennu tund aega hiljem. Ei kurda. Pereema oleks vòinud àra mainida ka rahalise valuraha.
Ö
ökälkjh  /   17:36, 17. juuni 2017
Uudisväärtus on lool vägev muidugi. Sellist asja juhtub haruharva
K
Katrin  /   10:34, 18. juuni 2017
kus iroonia - selliseid asju juhtud odavlendude firmades väga tihti
P
pbuitnrme  /   17:35, 17. juuni 2017
Ma olin ükskord küll vägagi rahul kui Lufthansa valjhääldis hõikas, et vajab kaht vabatahtlikku kes lennukist maha jääks. Saime kokku 800 EUR ja umbes tund hilisema lennu peale. Järgmine lend oli jätkulend ja mingi ime läbi jõudis see kohale mitu tundi varem kui esialgne jätkulend oleks pidanud jõudma. Väravas läks veel isegi võitluseks aga kuna me olime ainukesed ainult käsipagasiga siis meie võitsime :)
M
Merepuhkus  /   17:28, 17. juuni 2017
U
usa  /   16:29, 17. juuni 2017
broneering lennupileti ostul tähendab ka selle väljaostmist. ehk siis lennuk on müüdud üle. kui keegi jääb hiljaks vöi loobub söidust, kannab kahju eelköige kindlustusfirma , mitte lennukompanii?
ma ei saa loogikast aru, tegemist on pikemat aega kestnud ülbusega , mida manipuleeritakse arvutitabelitest
T
Teeline  /   01:41, 18. juuni 2017
Aga lennufirmale on ülemüüdud piletid puhaskasum, mille puhul kulutusi ei ole:
K
kisa tühjast tähjast  /   16:24, 17. juuni 2017
mutt jõudis ju ka ilusti kohale. Mees sai naisest sel ajal natuke rahu.
J
Johanna  /   15:28, 17. juuni 2017
Kuidas lennukate IT süsteemid toimivad, või lüüakse reis kokku arvelaual, abakusel, et vead tekivad?! Ehk haldavad systeeme jopskid kõrberiikidest. Normaalselt toimiv programm ei luba ületäitumust, ennem jätab kohakese reservi, kui nii ettenähtud. Või käib kogu asi pastaka toel, siis on jah selline bardakk lennunduses arusaadav
J
Joona  /   15:56, 17. juuni 2017
Lennukid müüakse alati üle, kuna eksisteerib mingi osa inimesi, kes ei ilmu kohale või vahetavad viimasel hetkel lendu vms. Statistika järgi on igal liinil ülebroneerimise mahud. Vahel läheb aga halvasti, ja kohale tuleb rohkem inimesi kui statistika ette näeb ja nii need olukorrad tekitvad.
Eks siis lennufirma korraldab ja maksab pisut, aga see on neile igal juhul kasumlikum kui pidevalt tühjade kohtadega lennata.
T
Teeline  /   01:43, 18. juuni 2017
Mis need tühjad kohad siia puutuvad, kui raha täis lennuki eest on käes? Isegi kütet kulub vähem.
M
Mulle müüdi ka poes kogemata  /   15:11, 17. juuni 2017
Ca pool kilo Vene vorsti, mida ma kunagi ostnud pole. Hiljem kohapeal selgus, et selles poes pole seda vorsti müügiski!
  /   14:52, 17. juuni 2017
ei läinud ju luhta, kui pereema toimetati kohale teise lennuga? Muidugi võinuks leida vabatahtliku, kes üksinda reisis, sellele mingi kingituse teha ja lasta perel ikkagi koos lennata. Vähemalt Põhjamaades olen kuulnud lennujaamades selliseid pakkumisi, et kes soovib lennata hiljem või teise lennuga, saab mingi kingituse ja probleem ongi lahendatud.
M
mmm  /   14:48, 17. juuni 2017
EU võiks ärakeelata ülebroneerimise võis siis meeletult sanktsioneerida sellist tegevust. Näiteks, kui inimene jääb lennult maha ülebroneerimise tõttu, siis laksult peab lennufirma talle 10000 eurot maksma tekitatud ebamugavuste tõttu.
P
pisarates ja paanikas  /   14:40, 17. juuni 2017
haige perekond. oleks võinud pardale võtta ja siis....
G
Gees  /   14:54, 17. juuni 2017
Et siis seisavad nagu trammis?
M
mis seisavad?   /   15:41, 17. juuni 2017
keset reisi linnukesi kehastama. mis seisavad, mis tramm?

Päevatoimetaja

Telefon 51993733
online@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis