Vinnutatud veiseliha on hea proteiinisnäkk. (PantherMedia / Scanpix)

Et igasugusest füüsilisest pingutusest ja trennist taastuda, vajab keha proteiini. Sama vana "kana-siga-lehm-kala" proteiiniallikate kombinatsioon võib aja jooksul tüütuks või siis vähemalt keha jaoks üksluiseks muutuda. Ajakiri Men's Fitness leidis kaheksa head proteiiniallikat, mida jõuvarude taastamiseks süüa.

Lisa neid toite-jooke oma einekordadesse ning rikastad sellega oma proteiinitarbimisharjumusi.

1. Kodujuust.

2. Kinoa või tatar.

3. Rohelised herned.

4. Vinnutatud veiseliha (või vinnutatud kalkuniliha, kui seda kusagilt leiad).

5. Proteiinipulbrid, kuid arvesta, et need sobivad vaid normaalse toitumise kõrvale, mitte ei tohiks olla sinu ainus arvestatav proteiiniallikas.

6. Spordijoogid, millesse proteiini lisatud. Eelista neid, mis on suhkru- ja kofeiinivabad.

7. Kanepiseemned (mõistagi need tavalised ja söödavad, mida igasugu bio-ja ökopoodidest täiesti legaalselt osta saab).

8. Mustad oad.

Jaga artiklit

2 kommentaari

G
google tõlge?  /   14:58, 29. juuni 2017
Nõuanne aktiivsele mehele - söö päris toitu. Valgurikast.
Proteiinisisaldust arvestatakse loomasöödas. Inimesed söövad valku.
O
omg  /   18:23, 28. juuni 2017
väääga nörk artikkel,joo proteiini jooke mai as s

Päevatoimetaja

Marge Sillaots
Telefon 51993733
marge.sillaots@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis