Linnamaastur Duster on Renault Grupi üks edukamaid mudeleid. Dacia ja Renault nime all on autot müüdud rohkem kui kaks miljonit. Seitsme aastaga on Duster võitnud enda poole need, kes otsivad maastikuvõimekat, usaldusväärset ja taskukohast sõidukit. Miks on Duster nii edukas ning milline näeb välja uus generatsioon, mida Frankfurdis kohe esitletakse?

2010. aastal tõi Dacia turule maasturi nimega Duster. Ametlikult on auto linnamaastur, tegelikus elus aga tõsise maastikuvõimekusega tööloom. Dacia Dusterit saatis algusest peale märkimisväärne edu. Üks põhilisi müügiargumente on sealtpeale olnud auto õiglane hind.

Õiglane hind

Dusteri kõige esimene reklaam rõhus taskukohasusele: veider paar küsis pärast proovisõitu auto hinda ning sai vastuseks, et hinnad algavad 11 900 eurost. Seepeale klient solvus: „Kas te arvate tõesti, et ma ostan nii odava auto?”

Esimese kolme aastaga müüdi Dusterit üle 450 000 eksemplari. Veel suurem edu saatis autot 2013. aastal, kui turule toodi uuendatud Duster. Häbenemata viitas auto populaarsusele Dusteri 2016. aasta reklaam, kus lauldi „Another one drives a Duster“.

Milline on Dusteri maastikusuutlikkus ja sõpradering, kuidas see auto alguse sai ja mida võiks kujutada värske Dusteri mudel, loe edasi Acceleristast.

Jaga artiklit

0 kommentaari

Päevatoimetaja

Maria Rozbaum
Telefon 51993733
maria.rozbaum@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis