Kõrvitsaseemned (VIDA PRESS)

Kes jõutrenni teeb, see teab, et lihaskasvu saavutamiseks on mõistlik tarvitada söögiks palju valke. Kõige lihtsam on valku saada nii, et segad joogi spetsiaalsest jõumeestele mõeldud proteiinipulbrist. Kuid nii mõnigi mees vaatab valgupulbrile kõõrdi: see pole väga odav ja maitseb sageli halvasti. Mõned n-ö vana kooli mehed peavad proteiinijahu kasutamist ka liigseks ilutsemiseks ja vahepeal saab pulber kodust ka lihtsalt ootamatult otsa. Men’s Health pakub välja viis head valgurohket toiduainet, mis aitavad trennijärgses joogis proteiinipulbrit asendada.

1. Kikerherned

Pool tassi kikerherneid annab vaid saja kalori juures 5 g valku ja viiendiku päevasest kiudainete vajadusest. Smuutile annavad kikerherned meeldiva kreemise tekstuuri. 

(VIDA PRESS)

2. Kodujuust

Pool tassi kodujuustu lisab smuutile 14 grammi valku. Muudab jooki ka pisut magusamaks ja tekstuurilt kreemjaks. 

3. Kõrvitsaseemned

2 supilusikatäid seemneid annab 5 g valku. Sisaldavad lisaks tervislikke rasvu ja kiudaineid, lisaks on hea magneesiumiallikas (see reguleerib vererõhku ja aitab kaasa luude tiheduse hoidmisele).

4. Ricotta

Pool tassi annab 14 g valku nagu kodujuustki. Sisaldab ühtlasi umbes kolmandiku päevasest D-vitamiini kogusest.

5. Täisterakaerahelbed

5 g valku poole tassi kohta. Lisaks hea kiudainete allikas ja kaunis odav.

Jaga artiklit

0 kommentaari

Päevatoimetaja

Merilyn Närep
Telefon 51993733
merilyn.narep@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis