20 kommentaari

J
Jüri  /   01:03, 12. okt 2017
Vähemalt välimuselt pole GAZ-69 üldsegi sarnane kunagise ameerika maastikuauto Willysega. Viimane oli ka väiksem ja hoopiski ilma usteta. Lugu ja pildid siin: https://en.wikipedia.org/wiki/Willys_MB. Tee Copy / Paste kui aadress pole siin aktiivne. Praeguseid UAZ masinaid näeb aadresilt: https://uaz.ru/. See leht tuleb ise avada, aga otsingu tulemuste jadas on see esimesena. Siin on veel midagi: http://www.uaz-business.ru/. Avaneb kohe aadressi sisestamisel. Kõrvuti uuemate mudelitega, toodetakse ka vanemaid. Need siis odavamad.
J
Jüri  /   01:06, 12. okt 2017
Kui olin kommi juba postitanud, selgus et kõik aadressid on aktiivsed.
T
Talupoeg  /   19:12, 11. okt 2017
Täitsa kõva masin. Urasin sellisega kuskil üle 5 tuh. kilomeetri ja ei lagunenud suurt kuskilt. Sai isegi naistes sellega käidud. Lõi ka tulevasel ämmal silmad särama,kui tütrele läbi paksu lume külla sõitsin.
S
Suht tore apparaat oli.  /   21:38, 11. okt 2017
Ainul, pidid panema, Volga/UAZ starteri. Sest originaali oli raske käivitada. Pidid kas käega lükkama, kuid pedaal oli käeulatusest kaugevôitu, vôi jalaga vajutades kippus pôlve ôônsus parema kôrva taha kinni jääma. :)
A
Aga kuuekümnendatel  /   18:19, 11. okt 2017
Värska kandis oli avarii villisega, sõitis vastu puud ja kõrvalistmel istunud partorg sai surma. Autojuhil eluvaim sees ja nuttis auto ees maas.. miilits tuli ja lohutas, ole nüüd, juhtus siis juhtus!
Mees vastu: uue partorgi mäąrab valitsus, aga kus ma uued plekid villisele saan?
N
Nojah  /   17:17, 11. okt 2017
Eks neid GAZ, YAZ, MAZ jne, jne, mudeleid tehti ja täiustati igal aastal. Tehastele, vabrikutele, kolhoosidele, sovhoosidele, asutustele, ettevõtetele kulus neid miljonite kaupa. Teatavasti läänest toodi tehnikat sisse väga piiratud kogustes. Sotsmaadest muidugi rohkem. Rahva jaoks toodetud Zapakad, Mossed ja Zigulid olid samuti järjest uute mudelitega müügis.
R
Room  /   10:57, 12. okt 2017
"Läänest toodi...väga piiratud koguses?" Kulla mees, pärast sõda tõi NLiit Saksamaalt kontributsioonina ära kõik, mis sai - terveid tehaseid. Esimesed Moskvitšid olid üks-ühele sakslaste pealt maha viksitud ja Saksamaalt Venemaale toodud tehases toodetud. Sama oli Pobedaga. Muide, viimasele taheti panna nimeks Rodina (Kodumaa). Stalin arvas aga, et kuidas nimetada seda, kui üks mees oma auto teisele müüb: Rodinu prodal (müüs Kodumaa maha). Nii tuli siis uus nimi Pobeda.
J
Jah  /   17:08, 11. okt 2017
Sellega ka areng lõppes rüssadel , kärutavad siiani uazikutega . Lada said Itaaliast . Tsikli kopeerisid BMW - lt , ainult kvaliteeti ei suutnud tagada , sest on rüssad.
J
jupats  /   16:46, 11. okt 2017
Ikka nelja silindrine oli.Nõuka sõjaväes sai teisega poolteist aastat sõidetud-ikka igavene rämps oli ,värises ja mürises ,aga edasi ei läinud .Pealegi tükkis vahekardaan pidevalt lahti tulema.
A
Achtung , Achtung !  /   15:56, 11. okt 2017
GAZ 63 oli GAZ51 arendus, vedasid mõlemad sillad. Tootma hakati 1948-49. Põhiliselt sõjaväekrusa. Ringi tossutasid veel seitsmekömnendatelgi.
L
Lätlane  /   15:49, 11. okt 2017
W8 ivanwillisele kaplaga perra juuskma.
A
Aivar lillo  /   15:43, 11. okt 2017
Mootorit V 8 kasutati esmaselt ikkagi aastal 1964 maastikuautol gaz 66 ja soomukil btr 70. Nagu nsvl kombeks siis koigepealt kaitseministeerium ja hiljem rahvamajandus . Seda kutsuti ostatotsnoi meetod . Mis ule jai see laks inimkonna huvanguks . Gaz 53 ehitati kuskil 60 ndate lopus
P
Pläma...  /   15:14, 11. okt 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
  /   17:36, 11. okt 2017
kui sedagi
V
Vana karu  /   14:47, 11. okt 2017
Tekst ebatäpne ehk täis pooltõdesid. V-8 mootor ja vene villis??? Esimesed seeriatootmises põllumajanduses V-8 mootor oli GAZ-53-l . Ja see oli alles 70-ndatel.
T
tean  /   17:41, 11. okt 2017
kuskil 1974 a. tuli esimene GAZ-53 Tori Näidissohvoosi Vija Jaan oli direktor ning sai selle tubli autojuht Ain J , hiljem tuli veel juurde vist samal aastal
T
Teeline  /   19:24, 11. okt 2017
Zil - 130 tuli siiski paar aastat varem.
ZIL Tootmine 1962–1994
ГАЗ-53 (с июня 1964 года по 1965 год) — базовая модель грузовика с двигателем ЗМЗ-53, V8,
T
Teelisele  /   22:13, 11. okt 2017
Oi , seda ZiL-130 toodeti veel Uuralite taga mitte Miassis kus Uralite tehas aga seal kôrval, veel môned aastat tagasi. Ainult kabiin ja poritiivad olid ZiL-131 omad.
K
kalev  /   13:38, 11. okt 2017
Nii vigade rohket artiklit on halb lugeda...
N
nüüdsel ajal  /   17:41, 11. okt 2017
on kõik asjad suurte vigadega
Q
qwertyuiopüüõ  /   20:07, 11. okt 2017
Lääne propa ongi suur vale.

Päevatoimetaja

Marge Sillaots
Telefon 51993733
marge.sillaots@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis