324 kommentaari

M
Mõista,mõista...  /   15:23, 16. okt 2017
....Luisakene,niikaua kuni enam ei mõista.Seal pole midagi mõista.Kui mehel on sellised kombed,ei kao need kuhugi ,vaid aja möödudes aina süvenevad. Kerge see abielu niisuguse mehega olema ei saa.Seda on kogetud,nähtud ja käega löödud.Mõni tasasem võib olla tõesti "mõistab" surmani.Ei oleks Taavist seda uskunud.
T
Taavil pole   /   18:07, 15. okt 2017
nii head advokaati ,kes ta plindrist välja aitaks ja puhtaks peseks.Äkki peaks pöörduma selle advokaadi poole ,kes omal ajal S.K. puhtaks pesi,kui miljonid kaduma läksid.?
H
Huvitav  /   17:54, 15. okt 2017
..on hoopis see aspekt, miks vaikivad riigi ametnikud, kellele see seik on kõigesuuremaks häbiks?Kus on Riigikontroll, mis seal EAS-is üldse toimub, "ärimehed" lällavad riigi kulul laias maailmas ringi. Presidendist ma ei imesta seda vaikust, tema vaatab kui "globaalse"maailma uut normaalsust. Ei ole isegi patust puhas. Ratas samuti, mõisa köis ikka lohiseb vanas vaimus edasi.
M
Mileina  /   11:36, 15. okt 2017
Sa püha taevas!!Muidugi toetab,see ju loomulik asjadekäik.Avalikuse ees musta pesu ei pesta,kuigi jah,seda tehakse ka nende eest.Luisa toetab 100% ja usub,mida Taavi suust välja ajab,peaasi,et Luisa usuks ja usub ka.Taavi on valetaja olnud alates tema poliitilise karjääri algus aastatest,ta on väga palju andnud lubadusi rahvale,valetanud.Kui valetas rahvale,miks siis mitte Luisale ja näidake mulle ausat meest,kes koju tulles ütleks oma naisele,et ma petsin sind.Ei,sellist meest pole olemas.Mehed valetavad viimse hingetõmbeni ja kui näevad,et on surutud täitsa vasty seina ja väljapääsu teed suletyd,siis ehk hakkab tulema ka tõde.Luisa on piisavalt rumal ja naiivne naine ja annab ennast ärarääkida aga ühel päeval nutab ja palju.Küll tuleb välja ka see Malaisa suur pidu ja Taavi naised,2019 riigikogu valimised alles ees,küll siis laotakse välja ka tegelik TAAVI RÕIVAS!!!
E
ehh  /   12:53, 15. okt 2017
vilja ka uskus ja toetas...
O
ohsa Mileina  /   15:18, 15. okt 2017
tundub olevat midagi isiklikku Taavi vastu et nii lahmid, tahtsid ise olla ''ahistatava'' rollis!
A
aga äkki  /   09:54, 15. okt 2017
oligi lavastus,sest Taavilvõib olla Brüsselis soe koht ootamas?Tal ju kõiksugu kannugurudest printsid tuttavad,kelle pulmades ta käib euroopalikke väärtusi lihvimas!
Jatkub eelmisele  /   00:33, 15. okt 2017
Noorte önnele on aina olnud vanad kääkad vöi piigad ja ebaonnestujad kadelised ja kuidas veel. Nad ei maga ja punuvad jooni teie abielulöhkumiseks. Kui te allaute nende le, niin te kahjatsete pärast. Lahutus ei ole lahendus. Naine ja lapsed jäävad ilma kaitseta ja isa! Ärge head inimesed -Röivase perekond. ärge tehke sellest, mingit numbrit. Kogu lugu oli tellitud! Taavi, ära astu tagasi!!! Elage, nii kui seda poleks juhtunud. Taavi on aastaid näidanud kui truu ta on omale naisele ja nyyd siis mingi jutt!! Selge, et taheti ära teha. Taavi- pea pysti ja ära anna alla mingile spekulaatiole. soovib tava vanaema.
T
to 00. 33  /   03:10, 15. okt 2017
Just peab tagasi astuma.
T
to jatkub..  /   12:55, 15. okt 2017
taavi on aastaid näidanud... just nimelt, välja näidanud.
K
kuule tava vanaema  /   11:53, 16. okt 2017
sa ise oled vaatamata oma vanusele naiivne.
T
Taavi ja kaunis Luisee! Onne lapse saamisel! Teille ollakse väga kadelised! Need vöivad ola poliitikud teie seast kui ka, lähipiirkonnaski!   /   00:17, 15. okt 2017
Vaadake ringi ja arvake ära! Keegi tahab ikka poliitikast teid eemaldada ja teille markki täis teha.!!!
See on vist tyypiline poliitikute vahelesegamine sellistel teadmistel- , mis nad ise ehk tellisid!
Rikkuda teise elu, - siit saavad pikaks lugemist ja enda yle imetlemist.!!! Elu on vöilus paha ja hea
vahel ! Taavi, sa suur Eesti poliitik, noor oled veel ja kogenematu, kyll sa öpid! Nyyd pea pysti ja abi paluma Jumalalt! Kui Jumal on sind sellsinasel ametil paikka pannud, siis, sa Taavike pysid selles amets edasi! Ja teistest viis!!!!
M
Merit  /   00:19, 15. okt 2017
Ehk lähed õigekirja õppima algatuseks???
K
kuule ikka 00.19  /   11:15, 15. okt 2017
ka õigekirja oskamata saab õiget juttu ajada, sisu on peamine!
K
Kui nats mõelda,saaks Luisa lahutuse korral  /   21:58, 14. okt 2017
kena raha ja kõik muugi vara läheks jagamisele ja no seda
ikka kenasti juba kogunenud kah.Ning lõpuks leiab mehe,kes ikkagi MEES.
M
Mis eksperti see Luisa siin mängib ???  /   20:23, 14. okt 2017
Tema ju sellel naisel jalgu kinni ei hoidnud kui mees toimetas.
2
20:23  /   21:05, 14. okt 2017
Kas SINA hoidsid jalgu kinni? Mida sa LÕUGAD, Taavi LAIMAJA?
Taavi ahistaja on nüüd selge - Kadi Metsmaa! Varsti saame tema kohta ka kogu eluloo ja info teada....
  /   09:07, 16. okt 2017
ehk tahaksid taavi elulugu ka teada - seda tõelist ikka.
L
Luisa  /   18:55, 14. okt 2017
peabki ju leppima sellega mis tal muud ule jaabkiTa ei hakka ju valja kolima oma uhkest lossist ega oma heat elust. Naisele teeb pigem meeleharmi see et see super ja ilus roosamanna lendas vastu taevast . Kui valimisi ei oleks tulemas ega Taavi ei oleks kaamerate ees vabandanud ega sellist teatrit teinud.Ime et veel lapsi sinna kohale ei veetud. Arvan ka et see ei olnud tal esimene kord nii kaituda kui laheb kuhugi no arireisile
L
Luisa - OLE TUBLI ja TUGEV!  /   21:06, 14. okt 2017
Luisa - OLE TUBLI! Taavile organiseeriti LÕKS! Taavi on OHVER ja AHISTAJA on keegi Kadi Metsmaa!
E
enne valimisi  /   17:29, 14. okt 2017
Selge see, et enne valimisi oli vaja kellelgi teha raha eest Taavi Rõivasele selline skandaal, et ta maha materdada, loodan, et Luisa on tark naine ja saab sellest üleskeerutatud jamast aru.
K
KES TEAB MIDAGI....?  /   21:08, 14. okt 2017
KELLEL on mingit infot - mis ERAKOND selle laimukampaania organiseeris...?
Palun AVALDAGE!
M
Mis eksperti siin vaja on  /   16:53, 14. okt 2017
Millal see JÄÄMÄGI lõpuni ka sulab? Kaua siin oletataskse ja kiidetakse meie supermehe tegusid?Kõik lärmavad ega tunnista, palju neid kordi juba olnud on, ja neid ongi varem ka olnud. Näen ja kuulen seda, mida kuulda tahan.Kui on ka midagi hullemat, ikka kiidan takka, osa ongi samasugused p...d. Annika Laats kaitseb ka teda, ongi sündinud ahistama, peame sellega leppima, uus normaalsus.
K
kuidas rikkaks saada  /   16:37, 14. okt 2017
Kui keegi ära sureb ei mäleta ega räägi temast keegi.Kui inimene elab siis tehakse ilmasuurune meedia uudis asja sisusse süüvimata,fakte kontrollimata.Meedia mõjujõul tõstetakse kõrgustesse,hoitakse ametipostil ja "lastakse ka maha" või "noaga selga".Tähelepanuta jäetakse kõigi osapoolte igavesed hingehaavad ja laste hingehoid,kes näevad kuulevad.Samas on ööklubid ja urkad lugusid täis,mis ei kannata päevavalgust.Aga hammaste vahele võetakse suures pildis ikka neid ,kes kellelegi jalgu jäävad ja ärimeediat rikkaks teevad.Ja seda tehakse niikaua ,kui hing veel hingab.
Vahest on viisakam ja ohutum kõigile lugejatele,kelle hinge külvati kahtluseuss teise poole paari suhtes,et uudist edastatakse mõne reaga.Igal asjal on tagajärjed.
S
sass  /   16:06, 14. okt 2017
Kehakeele ekspert! Uskumatu milliseid põhulõugasi ikka meie riigis on. Kaamera ees oskab igaüks teha just sobiliku näo ja tegelikus on 100% teistsugune. Kehakeeleekspert!
S
sassile, 16:06  /   21:09, 14. okt 2017
Ta on hoopis KEELEKAEKSPERT!
M
minu küsimused  /   15:37, 14. okt 2017
Kas Rõivas tiris naine vägisi kapi taha ?
Kas naine läks vabatahtlikult kapi taha ja kui asi tõsiseks läks hakkas hirm rasedaks jääda või kartis ,et teised näevad ?
Miks naine kohe ei keeldunud ,kui tundis ennast ebamugavalt ja lasi ennast edasi käperdada ja suudelda.
Kas naine tahtis kuulsaks saada või kätte maksta ?
Mis jooke ja kui palju tarvitati ?
Kas naine tundis Rõivast ka varem ?
Kuidas käitusid teised delegatsiooni liikmed ,kas oli veel teisigi selliseid paare kes kapi tagust otsisid?
Igal juhul on see alles abiellunud 2 lapse isa Rõivase poolt ebaväärikas käitumine.
Kahetsus oli aga rohkem töökohast kinni hoidmise katse mitte siiras vabandus.
M
Mõned vastused küsimustele....15:37  /   21:15, 14. okt 2017
Mismoodi käperdamisest RASEDAKS jäädakse?
Naine tiris Taavi kapi taha! Taavi puikles ja ajas jalgu vastu...
Naine sai paki PAPPI ja soovis ka ajalehte saada....
Naine püsis vaevu jalul - Taavi pidi teda kogu aeg TOETAMA....
Teised delegatsiooni liikmed olid kappide ligidal ja ei märganud mingit "ahistamist"...
Naise NIMI on Kadi Metsmaa - kogu TEMA kohta infot!
M
mul on ainult üks küsimus  /   12:55, 14. okt 2017
Mis ajast minnakse ajakirjandusest abi saama, kui olukord nii tõsine oil, nagu PL väidab? Tundub, et PL on kaasosaline kuriteos, kuna varjab fakte ja kus on politsei, kes viimasel ajal päris agaralt kontrollib sots.meedias ilmutatud fakte? Nii kaua kui see preili ajakirjanduses "kannatanut" mängib ja politseisse ei pöördu, nii kaua arvan, et see on labane lavastus. Häbi PL, kes ründab ainult ühte poolt ja ei avalikusta teist.
1
12:55/ millal jõuab teile kohale  /   16:43, 14. okt 2017
..et Taavi otsis lahendust 2nädalat, sellest üldse vaikimiseks. Ähvardades kannatanu tööandja kaudu naist, kuni läkski kompromissile. Millega olekski saanud naine siin kõike tõestada? Üks riiklikult ülalpeetav punt ei lähe ju üksteist reetma, nagu lasteaed oma jutuga.Kes ma olen, peate alluma, nii pähe on võim mehel löönud.
1
16:43  /   21:17, 14. okt 2017
KUST SINA KÕIKE NII HÄSTI TEAD....? SELGITA!
T
Tuleb ka teisi lehti lugeda  /   12:01, 16. okt 2017
sest ÕL kõike ei avalda. DELFI-s olid asjakohasemad artiklid. 16.43 jutt täiesti õige. Seal oli kirjas, et Taavi Rõivas pidas ahistatuga 2 tundi läbirääkimisi, kuni nad jõudsid omavahel kokkuleppele, et ajakirjanduses avaldatakse ainult leebem variant, mis tegelikult pidi olema nn. jäämäe veepealne osa.
1
12:55  /   21:16, 14. okt 2017
Päevalehe ajakirjanikule anti ka ports PAPPI kätte... Ega ta muidu soppa kokku ei keeranud...
V
vana inimene  /   12:40, 14. okt 2017
Ma ei saa hästi aru,kas oli nii,et poliitik vägistas külmkappi,
või kuda see olli?Minu arvates on see vääritu,tuleb asja arutada
kaubandusega,et vaja on "voorusvöö" külmkappidele kinnitada.
  /   11:18, 14. okt 2017
Imelik, et kannatanul võttis aega 2 nädalat, kui sai aru, et ahistati teda.
1
11:18 jälle jahud  /   11:26, 14. okt 2017
2 nädalat võttis aega Taavi ohvri tööandja ja toimetuse mõjutamine, et üldse ei avaldataks. Millest SA ometi aru ei saa?
K
Kuulsin telerist sama  /   12:14, 14. okt 2017
Püüti mõjutada, et uudis üldse ei ilmuks ajalehes. Sellest vist paljud ei tea või ei taha tunnistada.
  /   11:04, 14. okt 2017
TEeb ühe korra,teeb teisegi.Kui mees armastab naisi,siis tuleb kas leppida vöi kuradile saata selline
E
eks see võta aega.  /   22:05, 16. okt 2017
Praegu alles leppimise (loe eitamise) faas. Kuidas need leppimised ja saatmised selles peres tegelikult lõpevad, näitab AINULT AEG.
  /   11:02, 14. okt 2017
V
B
Bill  /   09:46, 14. okt 2017
Ei naised unusta. Hillary pani mulle iga kord tuhvliga, kui ma kodus sigari suhu panin. Pagana ajakirjanikud nuhkisid ju välja kõik piinlikud faktid minu ja Monica afääri kohta.
A
ain  /   09:01, 14. okt 2017
kas seda ei saa kasutada kui vägistamis katset??minema toompealt ja üldse juhtivalt kohalt!!!!
E
Ehalkäimise ekspert:  /   08:28, 14. okt 2017
Naise näol olevast muigest arvan, et naine usub sellest juttust vähe. Samas mõtleb, no nüüd tuletan sulle seda igal võimalikul juhul meelde, kuni meie kooselu lõpuni.
I
inimesel puudub kontroll  /   06:11, 14. okt 2017
Kui alkohol teeb vägivaldseks ja paneb ahistama,siis vajab inimene tõsist ravi,ning ei tohiks ühelgi vastutaval kohal töötada.
J
Ja ei tohiks  /   11:57, 14. okt 2017
Avalikel üritustel ei tohiks selline mees üldse alkoholi tarbida.
M
M.N. ,63, Kressi teelt  /   01:37, 14. okt 2017
Teen lühidalt .Kes tuleks ja ahistaks ? Või veel parem kui kabistaks. Võin ka Pirita Kino juurde Ziguliga vastu tulla kui bussil liiga pikk vahe on. Kiire. Äitäh.
A
Aadu  /   00:02, 14. okt 2017
Mõned riidesordid lahustab alkohol olematuks. Valige riideid mida kannate.
J
John  /   23:51, 13. okt 2017
Meie hädad on selles, et pannakse noori ministriteks, presidendiks. Hormoonid peaksid rahunenud olema sellistel kohtadel.
Ja vaadates tippkohtumisi - mingid jõmpsikad sõeluvad soliidsete riigipeade vahel. Piinlik.
S
siin pole tegu hormoonidega  /   01:49, 14. okt 2017
kui ikka naisele kallad avalikult jooki kaela ja t6ukad (kuhu iganes) on tegemist kasvatuse ja /v6i intelekti puudulikusega. Mul sellise poja emana oleks simad maas hetkel.
V
Vistrik  /   03:04, 14. okt 2017
Kogemustetanii mürsikud ei sobi juhtideks ja seda ka ettevõtetes. Kuna see on Eestis soositud, siis sellepärast meil ongi palju pealiskaudsust ja jamasid.
K
Kalle  /   23:44, 13. okt 2017
Rõivas alles noor ka ja ei oska usutavalt valetada . Seda ja palju muudki peab ta veel vanematelt kolleegidelt - poliitikutelt - erakonnakaaslastelt õppima ! Või vähemalt lihvima .
E
eesti mees  /   01:27, 14. okt 2017
Rõivas sattus lihtsalt mõne erakonna poolt ORGANISEERITUD ja KINNIMAKSTUD LÕKSU, kus rahaliselt palgatud prostituut mängis süütut linnukest....
M
maali  /   08:09, 14. okt 2017
ja siis imestatakse miks eesti naised eesti mehi ei taha
O
Oh  /   12:00, 14. okt 2017
vaene Taavike küll!
T
to eesti mees  /   03:40, 15. okt 2017
Palgaline, ära häbista eesti mehi.
M
Milles probleem ,silmkirjateenrid ? Mehed ju kabistavadki naisi, kusjuures naistele  /   23:36, 13. okt 2017
see meeldib. Taavi Rõivas sattus aga nähtavasti lihtsalt frigiidse vanatüdruku või frigiidse tulevase vanatüdruku peale, kes muide kutsuvad end hämamiseks ise välismaise tiitliga - feminist.
P
PEOTANTSU tantsitaksegi nii, et...  /   01:30, 14. okt 2017
PEOTANTSU tantsides peabki mees hoidma naispartnerit PAREMA käega tugevalt enda VASTU surutuna.... See ei ole noorte diskotants, kus üks on teisest 10 meetri kaugusel ja kumbki vingerdab omaette....
I
Indrek  /   05:52, 14. okt 2017
Pole ikka nii! See on uus komme, konservatiivsed kamraadid rüüpavad õlut ja kallistavad üksteist, naistega ei möllata.
M
mnjah  /   22:57, 13. okt 2017
mina vaid imestan natuke. Kedagi õigustamata või mistahes sobimatut tegevust heaks kiites. Mitu nädalat tagasi oli üks eestikeelne seltskond kaugel maal koos pidu panemas. kaks täiskasvanud inimest said mingitmoodi kokku ja sõna sõna vastu midagi vist toimus. Kuid - see tuli sobimatuna välja alles mitu nädalat hiljem, üks pool püsivalt tundmatuna. Ja miskipärast ei suudetud seda olukorda klaarida sealsamas kohapeal, kus ei oldud kahekesi ja kus oli ka teisi inimesi vaid appihõikamise kauguses. Ja - midagi ei juhtunud? Miks? Ei tulnud kohe meelde? Ei saa aru...
E
ei noh  /   12:47, 14. okt 2017
kas tõesti viimane meeleheitlik valimiskampaania ainult selle taga?
E
eestist  /   22:53, 13. okt 2017
ei saa kunagi õigusriiki,kuna tühjus toodab tühjust...
malaisia on õnnelik.kui niisugustega tegemist ei tee.
E
Ei ole valikut  /   22:38, 13. okt 2017
Ega naisel pole praegu valikuvõimalust, sest vanasse kaevu enne ei sülitata kui uus valmis pole. Peabki leppima.
K
Kas veel KEEGI ei ole sõna võtnud....?  /   01:36, 14. okt 2017
Kinnimakstud provokatsiooni ja õhutatud hüsteeria tõttu saavad nüüd siis kõik karvased ja sulelised laimata, sõimata ja poriga loopida suure mõnuga Taavi Rõivast....
Ja kui keegi "ohver" sind valetades LAIMAB ja SÜÜDISTAB, siis usutakse ta toetatakse seda LAIMAJAT, mitte aga seda, keda laimatakse.... No on meil alles häbiväärne ühiskond...
K
Kui see oleks nii lihtne  /   12:04, 14. okt 2017
korraldada, siis oleks ju taolisi juhtumeid palju rohkem kuulda olnud. Aga miskipärast pole.
K
küll  /   12:36, 14. okt 2017
nüüd ikka paljud püüavad Taavit kaitsta kui võrku langenud ohvrikest. Huvitav, kui selline skandaal oleks juhtunud mõne KE mehega, küllap oleks enamus kommijatest hoopis turmtuld andnud.
T
Trah  /   22:23, 13. okt 2017
Kas TAaavi ajab voodis ka nii ümmargust juttu!
R
rumal naine  /   22:20, 13. okt 2017
ja veel rumalam mees...kahju lastest.
K
Kilekotid ja 26-miljardilline riigivõlg  /   03:06, 14. okt 2017
...ja kahju tema juhitud riigist ja rahvast :(
J
juss  /   07:33, 14. okt 2017
mis need lapsed siia puutuvad
T
Teadjamees  /   22:19, 13. okt 2017
Loomulik, et sõbrannna sõbrannat toetab! Igati kiiduväärt!
B
bs  /   22:17, 13. okt 2017
Teate te kehakeele experdid, minge õige.
  /   21:36, 13. okt 2017
Nõukogude ajal käis naiseesrindlaste grupp Prantsusmaal. Kodumaal reisimuljeid jaganud osaleja kurtis, et kõiki naisi reisil vägistati, välja arvatud Olgat. Küsimusele et miks teda siis ei vägistatud vaskas reisimuljete jagaja, et Olga lihtsalt ei tahtnud.
  /   22:14, 13. okt 2017
käisid nad jee:) Kui kas või üks inimene käis välismaal, siis käis ta esindamas või võistlemas ja seda ühte saatis 10-20 tšinovnikut, kes jälgisid, et tema välismaal mehele või naisele ei läheks. Eriti hoolsalt valvati naisi, kuna nemad oleks saanud abielu korral mehe juurde välismaale minna. Seda aga ei soovitud, kuna mulje pidi jääma, et NL-s kõige parem maailmas.
Kuid teema pole sinu olgast ega teistest naistest, et mis nad tegid või tegemata jätsid.
Teema selles, et Taavi ebasobilikult käitus Eestit esindades.
T
totukene  /   09:47, 16. okt 2017
see oli anekdoot, mis sa nii leili lähed
S
soovitus  /   20:12, 13. okt 2017
Luisa, usu, kui mehel on "võõraste naiste" viga küljes, siis see on nagu alkoholism. Sellest ei vabane. Võta oma armsad lapsed, mine Taavist nii kaugele kui saad ja alusta uut elu. Mida rutem, seda parem. Soovitus põhineb minu läbi elatud kogemustel.
subtiiter  /   20:12, 13. okt 2017
pole midagi kullake, küll sa järgmine kord saad, kohe ise räägin selle tütarlapsega.
  /   19:49, 13. okt 2017
laisul muidugi hirrrm naha vahel et rahakott saab tühjaks.
O
Olgem ausad,  /   19:46, 13. okt 2017
Luisa oleks palju parem poliitik. Taavi aina kokutas ja mökutas, et tõde ei ütle ja valet ei vannu. Andis nagu märku, et midagi polnud, aga otse öelda ei saa. Seevastu Luisa oli kindlameelne, oskas leida õigel ajal õigeid sõnu nii enda poolt, kui Taavi väljaaitamiseks.
Tugev naine on, lisaks ambitsioonikas, ma imetlen teda. Tema võiks juba olla peaminister või lausa president.
1
19:46/olgem, olgem  /   10:21, 14. okt 2017
Ongi ühe terviku kaks identset poolt, midagi pole teha.Milles see ambitsioonikus seisneb...enda rumalaks mängimine TV-s? Olid kaks äput ohkimas jah.
E
ekspert  /   19:20, 13. okt 2017
Avalikkuse ees peabki usutavalt näitlema. Kehakeele ekspert võiks ju selle välja lugeda, mitte uskuda seda, mis väljapoole paista lastakse.
E
Ei ole  /   19:19, 13. okt 2017
vaja ekspert olla, et mõista milles point. Reformipartei kuritegelikud ühendused näiteks Pentus-Rosimunnus ja Särki-Värki on loodud poliitilise kasu eesmärgil. Tegu ei ole abielutruudusel põhineva ühendusega. Pulmashow oli poliitilise reklaami näidis. Nüüd ka suuresõnalised vabandused ja käehoidmised.
K
kõige raskem on lapsel, kes koolis käib  /   18:56, 13. okt 2017
lapsed on suht julmad. ja kui nad kodus kuulevad, mida vanemad rõivastest räägivad, siis ma arvan, et koolis võimendub see veelgi.
L
laste jaoks  /   01:53, 14. okt 2017
pole selge mis on ahistamine. Neile on selge, et kakelda ja valetada ei ole ilus.
K
kaltsutaavi  /   18:51, 13. okt 2017
suurim hirm on, et brüsseli uksed on nüüd jäädavalt kinni, tolerastide pesas ei saa isegi merkelimuti soosing naistevägistajat aidata...
  /   19:24, 13. okt 2017
Kaua sa jõuad seda kommentaari igale poole kirjutada?
T
Teema käsitlus  /   18:25, 13. okt 2017
on läinud juba liiale:kas ajakirjanduses pole enam millestki muust kirjutada.Kas nn kannatanu olles rahvarohkes kohas oleks tal olnud ju võimalik vältida olukorra ebameeldivaks muutumist. Tahtes asja avalikustada oleks pidanud seda tegema oma nime all. Praegu liialt palju oletamisi ja arvamusi. Jõudu Luisale!
E
Edel  /   18:18, 13. okt 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
N
no....  /   21:52, 13. okt 2017
...see pole ju normaalne - mine ruttu kõrvaarsti juurde!
M
Moderaatorile, vaata 18:18  /   01:50, 14. okt 2017
Moderaator! Kas kommentaaris toodud s i t a v e t t kuulub siis Õhtulehe poolt REEGLITES LUBATUD sõnade hulka?
M
Moderaatorile, vaata 18:18  /   01:52, 14. okt 2017
Moderaator! Kas kommentaaris toodud s i t a v e t t kuulub siis Õhtulehe poolt REEGLITES LUBATUD sõnade hulka?
MAGAD või, MODERAATOR? LOE KOMMENTAARI, Edel, 18:18, 13. okt 2017
Või ei oska sa EESTI keelt?
K
kj  /   18:12, 13. okt 2017
Kuna Luisa sai šoki, siis on seletatav ka tema käitumune. Ta on eituse faasis ( sama ka leina puhul, ka usalduse kaotus tekitab leina). Inimene võib aastaid elada ja oma suhte ilusamaks mõelda. Tõde võib- olla liiga valus.
K
Kägu  /   17:36, 13. okt 2017
Ja ärgem unustagem U. Paeti, kellel läksid mõlemad nii naine kui sekretärist armuke samal ajal sünnitusmajja sünnitama. Millegi pärast toona kadusid need artiklid kibekiirelt ;) Oli veel küsimus õhus, et kumma naise ta Brüsselisse kaasa võtab?
T
Tore  /   17:19, 13. okt 2017
Mida te mõned siin mölisete. Au Taavile.Kas te aru ei saa siis et oli kokku mäng fotokraafi ja selle l ...ga,et Reform ei saaks hääli.See eit hakkas ise ligi ajama.Ei ole mõtet inimest enne hukka mõista kui ei tea.Fotokraaf oli keskerakonna poolt kinni makstud.Riigikogus on hullemid asju juhtunud kui seeTaavi asi.Vaadake keskerakonda kes võtab altkäe maksu ja kesannab.Taavi ja Luisa olge tugevad ja tublid.
T
tõesti tore  /   18:03, 13. okt 2017
Miks mitte-kooliskäinud ja kirjutamist mitte-õppinud siin midagi üritavad öelda? Marss kooli, õpi natuke midagi ja siis hakka alles kirjutama, mida kästakse, fotokraaf!
  /   19:27, 13. okt 2017
Mõtted ja arvamused tekkivad ka vähese kirjaoskuse puhul.
J
jah  /   21:36, 13. okt 2017
just TEKKIVAD
1
17:19/ Oh ätikene  /   19:23, 13. okt 2017
Tõestus veelkord, reformi toetavad madala haridusega joodikud. FOTOKRAAF!!!
1
17:19-le  /   01:44, 14. okt 2017
TÄPSELT NII SEE TEGELIKULT OLIGI! Aga Taavi on TAGASIHOIDLIK mees, kes ei suuda ennast selle naise eest kaitsta ja hoopis seda naist süüdistada!
E
Eleanoora  /   17:04, 13. okt 2017
Mina nõuan Taavilt ikkagi kõiki üksikasju,peensusteni! Ladugu letti!!!
  /   19:28, 13. okt 2017
Kes sa selline oled?
T
To lilli  /   17:03, 13. okt 2017
Siis Te küll endast lugu ei pea,kui te lubate enda mehel nii lõdvalt tegutseda! Sellises situatsioois,on ikka kaks osapoolt. Korralik abielumees,ikka iga naisega liimile ei lähe. Mäletan Ilona Kaldre iseloomustust Taavi Rõivasest--naistemees ja ebastabiilne abielu ,ootab seda paari...nii ka läks.
Ä
Ärberd von Kaerajaan  /   17:01, 13. okt 2017
Mitte ma ei mõista: juba kolmandat päeva käib ajakirjanduses "vahu keerutamine", kuid seni mulle veel arusaamatu, et mis hõimkonda see skandaali peategelane kuulus? Oli ta eestlane või madaam
Malaysiast, st. sealsest sugukonnast? Oleks lõpuks siiski huvitav teada!?
R
rukkilill  /   18:05, 13. okt 2017
Eestlanna, loe uudiseid ka, mitte ära kuula ainult kaltsu vahutamist!
K
keera hiirt natuke allapoole   /   20:36, 13. okt 2017
ja loe 16.33 kommi - ma ei tea, kas on õige nimi, kuid seal kirjas üks nimi
Y
yy  /   16:57, 13. okt 2017
Juku: "Miks meie ei tohi koolis teisi kiusata ja neile inetusi öelda, kui emmed-issid- vanaemad-vanaisad võivad teisi inimesi kiusata ja neid sõimata?"
Ema: " sellepärast, et lapsed ei oska veel hästi, kasvad, siis võid kõiki kiusata:"
T
to ma  /   19:11, 13. okt 2017
Sulaselge reformi palgalise komm.
  /   19:30, 13. okt 2017
Kelle palgal sina?
M
ma  /   16:56, 13. okt 2017
pole kunagi reformi valinud!
Seekord annan neile "toetushääle", sest sellist poliitilist jamakäkki , mis Rõivase vastu on kokku käkitud, on vastik lugedagi! Ükski korralik naine ei lase endaga mingis baaris ahistavalt käituda! On ennegi nähtud neid provotseerivad, kergemeelseid flirtivad neiukesi, kes ise piiri ei pea! Kelle tellimus see oli??? Ja väga vastutustundetu on sellest kirjutanud ajakirjanikukese käitumine,kes teisele poolele isegi sõna ei andnud!
  /   17:11, 13. okt 2017
Tellimusi võib igasuguseid olla, aga üks tõsiseltvõetav poliitik ja abielumees, ei tohi nende tellimuste lõksu langeda. Peab valvel olema, vaenlane ei maga, eriti enne valimisi. Isegi see, et ta ennast seaks tõmbas, on liiast, egas ta mõni kergemeelne neiuke ole, ta on tõsine poliitik.
L
lol  /   17:31, 13. okt 2017
luisa teie v? head armuõnne teile :)
V
vastsündinu  /   18:07, 13. okt 2017
Jah, muidugi poliitiline tellimustöö! Ega ennegi on ju vägistatud naised ise süüdi olnud! Milline tore perekond, valige Taavi ja refikoerad!!! Supechoice!
  /   19:31, 13. okt 2017
Vägistatud?
V
vastsündinu  /   21:52, 13. okt 2017
Ja mis sa siis arvad, et see "jääalune" tõe osa võis olla- pani sisse, aga ei liigutanud vä? Mis sa arvad, miks see Taavikene nii tõmbleb ja vassib- tantsimise ja kabistamise pärast vö?
K
kõige kummalisem  /   16:56, 13. okt 2017
on see, et see inglike 2 nädalat hiljem taipas et teda ahistati.
J
JUSS  /   16:53, 13. okt 2017
Muidugi ei saa pead anda, kes tõtt räägib ning kes neist vassib. kas Taavi või too ahistatud "inglike". Aga kui nüüd viimast uskuda, siis tekib loetu küll imestust. Et kui mehel olid augusti lõpus suured, uhked ning kõmulised pulmad, kuidas ta sai siis juba septembris mingeid võõraid naisi musitama, ahistama ning kabistama kippuda? Kummaliselt kiiresti nagu. Kas vaimuliku jutt truudusest kuni surmani välja siis tõesti vaid ühest kõrvast sisse ning teisest välja läks? Kummaline.
P
Pulmad  /   02:40, 14. okt 2017
Ei pane ükski pulm kedagi nii elama, et elus ühtegi eksisammu ei tehta. Ja aastaid oli ju juba küllaga koos elatud enne. Olen alati mõtelnud, miks küll vabaabielus olles on elu lihtsam, kui aga abiellud, siis midagi muutub. Mis selle küll põhjustab?
L
Laomaailm  /   16:52, 13. okt 2017
Ja külmkapid on juba tänaseks kuum teema...
J
jkj  /   16:47, 13. okt 2017
Luisa rahul, sai nüüd õiguse võõra mehega mürgeldada. Ja varsti valmis Eesti staar swingerite paar
V
völad tahavad maksmist  /   16:46, 13. okt 2017
näitlamine viimase peal
M
Moelooja  /   16:45, 13. okt 2017
rõivas näitab oma õiget palet alles siis kui ta kellegi seljas on
J
juhhei  /   16:42, 13. okt 2017
Et kui ta poleks niiii tähtis persoon, oleks ta tavaline ringitõmbav mees, keda naine võib taluda küllalt pikalt või siis kelle juurest peaks jalga laskma?? Mõlemad tüübid naisi on eesti tavaelus küllalt sagedased. Nüüd käib üks suur tsirkus. Vaatame mõne aasta pärast uudiseid!
M
mina olen naine  /   16:39, 13. okt 2017
aga sellest lipakast aru ei saa. miks ta kohe ei hakkanud kaagutama.
  /   17:14, 13. okt 2017
sa pole naine, sa oled ämm. Muidu poleks naistevihkaja.
V
vaata, kallike  /   20:28, 13. okt 2017
miskipärast kõik unustavad tõsiasja, et Taavi pole mitte mingi suvaline mees tänavalt, vaid riigi esindaja ja enne oli vaja nõu pidada, kuidas oleks õigem talitada, süüdistustel peab alust olema. Taavi vabandas, järelikult on süüdi. Kui nüüd mingeid karistusi ei järgne, siis on selge, et valitseb topeltmoraal.
N
Neiud ja naised.  /   16:38, 13. okt 2017
Kas teie ei arva,et keegi ei saa teid ahistada,kui te ise nõus ei ole.Olen elanud päris pika elu ja olen näinud,et ilma naise nõusolekuta ei saa midagi toimuda. Kes on see naine? Miks tema nime ei avalikustata?Mina ei ole reformierakondlane ega üldse mingi erakonna ärastamiskondlane ,aga fakt on see,et ilma naispoole nõuolekuta ei saa midagi toimuda. Tundub küll.et see jama on teadlikult kokku keeratud.Avalikustage selle naisterahva nimi. Ja huvitav,kas see EAS ongi pidutsemisteks loodud?Raha ju on,miks mitte.
  /   17:16, 13. okt 2017
jutt ei käi nõusolekust. Jutt on suure poliitiku vääritust käitumisest.
Mul poogen, mida üks suvaline naine lubas või mitte. Aga suure poliitiku käitumine küll tiba hämmastab. Ja veel enne valimisi,,,mis veel pärast valimisi saaks?
P
paha lugu  /   03:03, 14. okt 2017
Ei ole see juhtum mingi erand, ainult kõiki ei mahu ju ajalehte panna. Ja see, et ta on või oli ikka riigis tähtis tegelane, siis loomulikult ei sobi nii käituda. Leian, et mõlemad on süüdi. Kui ikka tantsupõrandal minuga siivutult käitutakse, siis jäta oma partner põrandala ja mine lihtsalt minema, sest keegi ei sunni vägisi purjus inimesega tantsupõrandal "töllerdada". Ja isegi selle tantsu pärast ei lahkuta küll oma healt töökohalt. Kui see on ainuke põhjus, siis tuleks minna kohtuni välja, et sellest sopast puhtaks pesta.
A
arvan  /   12:26, 14. okt 2017
et sellel ahistatud naisel oleks ohtlik oma nime avalikustada. Tema turvalisuse huvides seda ei tehta.
L
Linda  /   16:33, 13. okt 2017
Peale seda Taavi ja Katrina jama tahab mu mees ainult külmkapi taga nikku saada.
V
vot  /   16:32, 13. okt 2017
Sel kehakeele eksperdil on mõningad teadmised kehakeelest, kuid ta ei arvesta sellega, et üks ja sama kehamärk võib tähendada mitut asja. Seetõttu pole keha järgi võimalik kindlalt öelda, millised on inimese tegelikud tunded ja mõtted.
M
miks küll alati  /   16:59, 13. okt 2017
need eksperdid pärast kirevad, miks nad ei ole kohal enne kõiksugu valimisi, vaataks otsa ja ütleks, et näe, vale mees-naine. Ja ei saaks ei ministriks ega presidendiks
A
aga mulle  /   20:30, 13. okt 2017
ütleb selline käitumine, et Taavi on poisike ja Luisa peab tema julgustamiseks kätt hoidma, muidu hakkab nutma.
V
vunts  /   16:26, 13. okt 2017
Otsitud teema käsitlus. Olulisem oleks rääkida kehakeelest, mis näitab valetamist ...
A
A  /   16:20, 13. okt 2017
Peaasi ,et nende vahel armastust ei oleks -siis elavad koos kõrge eani
E
Ekspert  /   16:17, 13. okt 2017
Sellised Reformivalitsejate kuritegelikud ühendused nagu Pentus-Rosimannus ja Särki-Värki ei tugine armastusel ja abielutruudusel vaid poliitilistel kaalutlustel. Pulmašhow ajastamine ja kajastamine reformimeedias teenis reklaami eesmärki, mitte ei olnud abieluvande andmine paljude tunnistajate juuresolekul.
  /   16:13, 13. okt 2017
Luisa ei ole mittekeegiTaavita. Selleks ka selline näitemäng! Tänan!
  /   16:31, 13. okt 2017
Võta heaks, "keegi"
  /   17:22, 13. okt 2017
Luisa oli tuntud kaugelt varem, kui Taavist midagi kuulma hakkas.
Ega naiste puhul polegi õiget käitumist, oleks lahutust tahtnud, öeldaks, et tahab lahutusega rikkaks saada, kui mõistab ja andestab...jälle tahab rikkaks saada.
Asi on värske, vara veel rääkida, kas luisa jääb või läheb. Aga nii või teisiti leiad sa raha teema.
V
Vanaema maalt  /   16:06, 13. okt 2017
Nüüd on kindel nominent 24. veebruariks täies hiilguses olemas. Eelmine orden oli lahja, nüüd on ikka tõega välja teenitud. Selline käitumine ongi kaasaja õnne valem, mis peaks presidendil küll südame soojaks tegema. Aga nende õnnetute laste maksud selliste prallede pidamiseks on OK.
E
eestlaste kaksikmoraal  /   16:05, 13. okt 2017
Kulla inimesed, kas te ka pagulaste puhul röögite, et ise süüdi või siis teie maailmavaade muutub?
P
palat nr.9  /   16:04, 13. okt 2017
1939 a. sõdis üks eesti keele uuendajaid lõuna eesti päritolu sõna RÕIVAS vastu , et seda mitte kasutusele võtta, aga ikka võeti ja jama ongi käes
V
vaatleja  /   16:01, 13. okt 2017
Olen alati mõelnud, mida erilist see Luisa ses kaltsus nägi? Ülimalt eemaletõukav välimus, vastik hääl..., ok, ehk on siis dzhentelmen vms, suudab panna naise end naiselikuna tundma, ei tea ju, mi skodus toimub...Nüüd sain oma kahtlustele kinnitust, et on üks inetu mees ja veel valelik, vastik petja! sa ei vääri Luisa sugust naist, õigupoolest ei vääri sa enda kõrvale ühtegi naist, kes sind tõeliselt armastaks!
Ö
ökul  /   18:49, 13. okt 2017
Võib-olla olete teie välimuselt ilus, aga seest olete mitte vähem eemaletõukav - tõeline sapiprits. Kui inimese enda elu on korras, siis temasse niipalju mürki ei kogune. Ehk vaatleks vähem teiste elusid ja rohkem enda oma.
M
maxx  /   16:00, 13. okt 2017
Vigadest õpitakse, küll pere klaarib ise oma asjad, nüüd kõik suured õpetajad, kas nüüd tehakse näidis hukkamist ? Ma ei kiida ahistamist, kuid jätke see osapoolte lahendada, ärge kraaksuge siin
K
Kes siin keda õpetab?  /   16:07, 13. okt 2017
Niisama ajaviiteks kommenteeritakse artiklit.
Ja kuhu sel Luisal lastega minna olekski?
Parem on ka temale, kui Rõivas riigitööle edasi jääb. Rahaline olukord neil ju miinustes. Riigitegelastest pidi Taavi Rõivas kõige suurem võlgnik olema, mingi võlasumma pankadele oli äsja 342 735 eurot.
N
noo kuulge  /   16:17, 13. okt 2017
Mis mõttes, kuhu Luisal minna oleks? Ta pole mingi mehest sõltuv, hariduseta suvakas! Läheb esialgu kasvõi vanemate juurde, kuniks leiab omale üüri või päriskodu. Mis loll jutt see on, et naisel pole kuhugi minna! Isegi sellisel naisel, kes mugavusest väidab, et tal pole kuhugi minna lastega, tööl ei käi ja mees peab ülal- isegi niisugustel naistel on alati, kuhu minna, kasvõi ajutiselt, kuniks jalad alla saab, lihtsalt ei viitsita! Ei viitsita oma elu muuta, rääkimata laste jaoks paremast keskkonnast! Luisa saab ilma selle kaltsuta väga hästi hakkama, ei kahtlegi!
R
Riigi asi pole  /   16:52, 13. okt 2017
ylejõu elavatele tegelastele kõrgeltasustatavaid sinekuure pakkuda. Aga kui seda tahate, siis...Võtke parem sandid nõunikeks ja nõukoguliikmeteks -saab invadele töökohad ja suured palgad ja töövõimereform on õnnestunud. Teate kyll, nagu kellegi kilekotimehe elukaaslasega tehti, et veerand kohta nõunikuna ja 960 eurikut veerand koha eest palka kuus. Sant oleks taolise koha puhul õnnelik.
A
aasta ema  /   18:19, 13. okt 2017
Aga aasta ema tiitlit ei saa, kui ilma meheta elad! Ja siin tuleb kõik variandid läbi kaaluda - enne kui tegutsema hakkad..
Hetkel saaks veel Eesti Superpere tiitlile nomineerida.
O
ott  /   15:58, 13. okt 2017
siin võib olla mängus savisaare punt või ratase punt,neilt peaks tõde küsima
A
A  /   16:22, 13. okt 2017
Ära parem küsi - nende tõde võib poisi jaoks veel karmim olla !
J
Juulius  /   15:57, 13. okt 2017
Ehk on perel selline avatud suhe. No nii, et teha tohib , aga salaja.
Ja veel_ kôige rohkem paneb imestama kaastunde kerjamine teemal, et minu naine ja minu lapsed kannatavad. Kas naine ja lapsed siis Malaisias meelde ei tulnud?
D
dr.Noorm...  /   16:25, 13. okt 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
S
s.e.x  /   16:32, 13. okt 2017
Oh, noormann, ära ole naiivne! Petmine ei tähenda kaugelt seda, et naine seksi ei paku piisavalt! Pakuvad ja väga head seksi! Enamik petjaid petab ka vaatamata sellele, et kodus on kõik korras! Naine on ilus, tark, pakub piisavalt seksi jne. Osadel meestel on lihtsalt selline vajadus...ja need pole mitte mehed, vaid, teate isegi, kes!
K
kodus?  /   19:35, 13. okt 2017
ma pole juba kodus vist 15 aastat sexi saanud.
  /   15:51, 13. okt 2017
siin on jah midagi mäda,taavile tehti lihtsalt ära,valimised ju ees
T
Tehti ära?  /   16:08, 13. okt 2017
Tead, "ära" saab teha mitutki muud moodi! Ükski inimene ikka teise pereelu kallale ei lähe...Milles Luisa ja lapsed süüdi on, ega nemad siis poliitikud ei ole? Selline ärategemine oleks ikka löök allapoole igasugust vööd. Ei usu elusees, et see oli poliitikute kaigaste loopimine kodaraisse. Ikka rõivakalts on ise süüdi, ise otsustas teadlikult oma naist petta, keegi ei lükanud takka.
  /   17:05, 13. okt 2017
siis tuleb ikka valida ja vaadata, kellega oma elu jagad.
  /   17:25, 13. okt 2017
Ise tegi.
S
SARVEEKSPERT  /   15:49, 13. okt 2017
LUISA SARVED ON MOODSAD JA EHTSAD
SEE POLE LAVASTUS
M
Mehed ei nuta  /   15:42, 13. okt 2017
Mina olen täiesti terve mees ja tahan seda kõike saada
V
vana ema  /   15:39, 13. okt 2017
Luisast väga kahju, ta on armsakene! See rõivakalts ei vääri mehe nime, fui! Häbiplekk kogu eestile! Küllap tal on enesehinnangu tõstmiseks vajadus flirtida, sest nii inetu näeb ta välja! On omale kauni naise saanud, ikka ei aita, vaja ringi tõmmata...Karistuseks peaks Luisa ta maha jätma, see oleks paras palk petjale! Olete mõelnud, miks petavad mehed, kel on mõnus kodune elu ja abikaasa on kaunitar? Kui tõesti ei ole mingi kuri näägutaja kodukana, mõlemad mõistlikud inimesed- ag aseepärast petab mees ka ilusat ja head naist, sest ta on selline! Selline "sort" lihtsalt ja kõik! Pettis ja jääbki petma, kõiki oma naisi...Kahjuks. Mida kiiremini niisugune mees jätta, seda parem! Tihti jäädakse just laste pärast kokku, et ikkagi lapsed ühised...proovime veel jne- see on enda lollitamine! Ainus, kes "proovid", on petetud naine. Ta proovib seda valu maha salat aja näha petjas armastusväärset meest jne. Mees ainult räägib, et proovib...kuni uue võimaluse avanemiseni!
J
jj  /   16:20, 13. okt 2017
vana ema, sa vaata järgi, kuidas su oma lapsed, lapselspsed, lapselapselapsed oma eluga hakkama saavad. "rõivakalts " ütled sa, vana ema. "peaks Luisa ta maha jätma", ütled sa, vana ema. Kui alATU VÕIB OLLA KÜLL ÜKA VANA EMA!
T
too vana ema  /   17:07, 13. okt 2017
häbene, sa nimetad teist inimest rõivakaltsuks, uskumatult alatu, kui vanainimene soovib teistele halba--tuleb see sinu lastele tagasi!
M
miks abielluti  /   15:36, 13. okt 2017
Alles olid suured kallid pulmad ja mesinädalad,ei tea miks.
J
Juku  /   15:35, 13. okt 2017
A
arvan,  /   15:34, 13. okt 2017
et Taavile tehti enne valimisi kambakas, et reffe mustata. Asi võib olla arvatust keerukam.
N
Noh kui nii loll on  /   16:43, 13. okt 2017
mis siis viga teha. Aga sina tahad teda kindlasti tagasi peaministriks eks!
M
Maali  /   15:27, 13. okt 2017
Alles olid need suursugused pulmad, kus lausa kirikus vannuti igavest truudust. Nüüd siis selline seik, kus Taavi ahistab seksuaalselt võõrast naist. Ei usu, et Luisa teda nii väga toetas. Pigem anti nõu, kuidas saates olla ja käituda, et üldsusele jätta mulje nagu kõik oleks korras!
T
Tiina  /   15:34, 13. okt 2017
huvitav, kas mina olen nii ajast maha jäänud ja moraalselt "laostunud", et mina oma meest ei mõistaks kohe mitte raasugi kui see hakkaks kellelegi kätt püksi toppima ka ei tea kuhu suudlema.
Kui enam pole moraali ega lugupidamist oma naisest ega oma rahvast üldse , siis ilmselt mõistaksin. Siis saaksid tõesti aru vaid sellest kust ja kuidas teiste arvelt teenida.
T
Tiinale  /   16:00, 13. okt 2017
Kas sinu mees on ka kõrge riigiametnik hea palgaga ja teil on hiigelvõlg kaelas?
Kaks last, viimane just sündinud?
Minu meelest oli väga piinlik oma abikaasa sinna KOLMERAUDSESSE tirida kätt põlvel hoidma.
Polnud neil kummalgi ühtki mõttekat väljaütlemist.
P
Piinlik  /   16:38, 13. okt 2017
Luisa vaatasin oma meets nii andunult nags kutsiks peremeest. Kas ta ei saa aru, et mees teda reaalselt pettis, kuigi Katrini äraütlemise tõttu jäi kuivale!?
T
to Tiinale  /   19:23, 13. okt 2017
Kust see hiigelvõlg tekkis ? Mida ta siis kokku ostis ? Mõned 9 - korruselised majad paljude korteritega ?
S
selge see  /   20:36, 13. okt 2017
sellistel meestel nõunikud olemas, kes ütlevad, kuidas istu ja astu, et rahvale meeldida.
L
leo  /   15:24, 13. okt 2017
Mis selle ahistatud neiu nimi ka on?kas keegi võib selle saladuse avaldada?
T
tiit  /   15:35, 13. okt 2017
ahistaja nime tead , mida siis veel? Kas kavatsed ahistatut ahistama hakkata, et see loo avalikkuse ette tõi ?
M
mingit  /   16:41, 13. okt 2017
ahistatut polegi, kinni makstud tibi kes tellimise peale ronis kaela, alatu poliitiline mäng reffide kahjustamiseks, see neid ei kahjusta, teeb tugevamaks.
T
to mingit  /   19:25, 13. okt 2017
Refid on oma alatuse ja eestlastest mitte hoolimisega ennast 17 aastat kahjustanud.
L
leole  /   16:01, 13. okt 2017
Katrin
16:01-le  /   16:20, 13. okt 2017
"Ütleme nii, et Katrin" , öeldi.
K
keera hiirega ülespoole  /   20:43, 13. okt 2017
kell 16.33 on kirjutanud mingi nime, kuid ma ei tea, kas on tõene
M
miks  /   15:23, 13. okt 2017
puhutakse see mull nii suureks.kõik kohad on seda jama täis.miks kipuvad paljud targutama ja õpetama.kas kõik on nii korralikud olnud.eks nad tea ise kuidas käituda,kui see on tugev abielu,siis sellised asjad teevad tugevamaks ja liidavad peret.minu arvates peaks seda asja ikka natuke uurima,mitte lahmima huupi.selles asjas on palju küsimärke.
M
M  /   15:20, 13. okt 2017
Mis selle ahistatu pärisnimi siis on?kus ta töötab?
M
mõtlik  /   15:37, 13. okt 2017
ahistaja ja laostunud hingega mehe nime sa tead , mis sind siis veel huvitab ?
T
to M  /   16:04, 13. okt 2017
Katrin
O
oo  /   16:24, 13. okt 2017
eKS NAD ON NÜÜD KÕIK kATRINID, KES PIDUDEL JAHTI PEAVAD.
N
nime ei tea  /   16:42, 13. okt 2017
töötab l....i majas!
E
eks see nii ongi  /   15:18, 13. okt 2017
Sattusin praegu Inga Raitari artiklile Päevalehes: "Kasutatud rõivad visatakse peale afterparty't ära".
Üdini mõtlemapanev, sain omaenese arutlustele väljundi selle artikli näol.
N
Nii see on tõepoolest - hea kirjutis Raitarilt  /   15:42, 13. okt 2017
"Oma rolli riikliku kehakattena täitnu võinuks kasutatud rõivatükina ajaloo prügikasti heita. Aga näitleja oli vahepeal ise uskuma hakanud, et ta ongi sünnipärasest andekusest tõusnud superstaar. Rõivasel on Eesti poliitikutest suurim võlakoormus – 332 000 eurot eluasemelaenu residentsi eest, mille ülalpidamiskulud nõuavad aastakümnete pikkust megasissetulekut. See ja ca 50 000 eurot maksma läinud “unelmatepulma” korraldamine näitab selgelt – see mees püüab kõigi vahenditega nagu Tiiu Silves omal ajal veenda maailma ja iseennast, et ta on hoolimata rolli äravõtmisest ikka mängus."
http://m.epl.delfi.ee/arvamus/article.php?id=79821666
.
V
Vanatütrik  /   15:18, 13. okt 2017
Taavi ju ei rääkinud Luisale 3-e nädalatagusest flirdist Katriniga seal kaugel maal, vaid alles siis, kui asi päevavalgele tuli - seega usun, et Taavil veel teisigi luukeresid kapis...mis teil , meestel, ometi viga on ? miks peab pidevalt kuskile midagi toppima!?
K
kuidas miks  /   15:38, 13. okt 2017
see on looduse kutse ja sugutungi juba ei peata !
S
sex  /   16:01, 13. okt 2017
ega sa loom pole, kes ennast kontrollima ei pea ja ainult emase lõhna peale pöördesse läheb...
K
Kaalikas  /   15:40, 13. okt 2017
Kui mehed kuhugi midagi ei topi,siis naised jäävadki vanatüdrukuteks.
P
Porgand  /   16:03, 13. okt 2017
vanatüdrukud saavad kõikjalt, aga sinu abielus naine peab ainult oma mehega leppima, muidu pannakse ajalehte...
  /   17:07, 13. okt 2017
parem ongi vanatürduk olla, kui s,eaga kodu mängida.
T
TITI  /   15:16, 13. okt 2017
arvame siinpool pole midagi kui mees on natukene temperamentti täis ehk ta saab ise ka aru andkem anteeksi tänan
E
Elumees  /   15:11, 13. okt 2017
Taavi veel selliseid asju - Luisa toetab sind siiralt
S
Silmad kõnelevad  /   15:08, 13. okt 2017
Kehakeel on üks, aga Luisa silmad on kurvad. See ütleb kõik.
.
...  /   15:03, 13. okt 2017
Taavi peab mõneks ajaks poliitikast eemale tõmbama kuni poisikesest mees saab. Eks siis näis kas tal on veel huvi poliitikaga tegeleda või mitte. Praegu pole poisikest, kes käituda ei oska ja ausust millekski ei pea, Eesti poliitikamaastikule küll vaja, sest asi võib ainult hullemaks minna. Taavil on juba piisaval seda, mille üle uhke olla ei saa.
L
lurts  /   15:15, 13. okt 2017
Ja mida ta tegema hakkab oma reputatsiooni ja ajudega? Ja millega raha teenib, et omale siniseid sokke ja ülikondi osta ja võlgasid maksta?
P
pole midagi lurts  /   15:27, 13. okt 2017
Sa oled ju rõõmsalt nõus selliseid õnnetuid üleval pidama!
P
pakun  /   17:06, 13. okt 2017
Taavi peaks alkoholist loobuma. Käigu kainena ööklubis.
K
kaasmaalane maalt  /   15:01, 13. okt 2017
Kulla Luisa tarka meelt ja jõudu oma abikaasa toetamisel.See on sopp ja tellimustöö ning väga täpne ajastus,kui palju maksti INGLILE selle eest.Taavi oled tark poliitik-jõudu see jama unustada ja edasi rühkida .Kel vähegi võimalik toetage Taavit valimistel.
S
sa oled  /   15:12, 13. okt 2017
taavi vanavanaema ve?
S
sa oled-le  /   15:49, 13. okt 2017
On teisigi normaalse mõtlemisega inimesi kui kellegi vanaema.
K
kaasmaalane Maalt  /   15:42, 13. okt 2017
Ei usu seda soppa, sest taavi ei hakka teise inimese jalgevahelt õnne otsima.
1
15:42  /   19:41, 13. okt 2017
Aga näed, on korduvalt otsinud aga õnneni ei jõua, enne saab jalaga m...
?
???  /   15:46, 13. okt 2017
toetada seda sinisokki? taavi ja tark poliitik? lolliks läksid või?
M
Mina arvan nii  /   14:55, 13. okt 2017
Luisa võttis end kokkuja tahtis näidata, et ta toetab Taavit 100% aga see ei ole tegelikult nii. MIna teeksin ka nii aga usun, et suurem tüli on kodus juba peetud. Ega Luisagi tea, mis seal tegelikult veel juhtus kui saab, vaatame, mis siis juhtub? Luisapeaks panema ultimaatumi, mees, mitte üht piiska alkohili enam või on abielul lõpp. Perel nii suured võlad, eks peabki nüüd hambad ristis välja kannatama.
A
ainuõige käitumisviis publiku ees  /   15:11, 13. okt 2017
ega ta siis saanud mehikest kaamerate ees klohmima hakata.
Nüüd on tal elu lõpuni või kuni lahutuseni Taavikene mune pidi peos.
Head pigistamist!
  /   17:09, 13. okt 2017
Küll kodus tehakse trianglit ja skandaali, et vähe pole.
  /   19:42, 13. okt 2017
Küll sina juba tead.
T
Tonksutas veidi  /   14:55, 13. okt 2017
Seekord aps
K
Kas Luisa on siin?  /   14:52, 13. okt 2017
N
naine1  /   15:00, 13. okt 2017
Irooniline jah selle situatsiooni juures see parool! Ja kehakeele ekspert on üks topakas- nii andunult-lollakalt oma meest vahtida ja käest kinni püüdlikult hoida oli mage lavastus, mis parteikontoorast saabus. Silmakirjalikkus kuubis!
  /   16:39, 13. okt 2017
Tugev liit kannatab sellise asja välja, ega siis sellepärast kohe lahutama hakata.
  /   17:09, 13. okt 2017
Tugevad liidus ei esinegi niisuguseid asju.
N
naine1  /   18:15, 13. okt 2017
Tegid nalja jah, kui ütlesid "tugev liit". "Imeline abielu" oleks veelgi parem olnud!!!
  /   19:44, 13. okt 2017
Sa, 17:09, õige sinisilmne.
  /   19:45, 13. okt 2017
Vaadake oma liidud kõigepealt üle.
  /   14:39, 13. okt 2017
Mis küll tänasest päevast saab, niipalju kirjutisi sel teemal. Kulub terve õhtu ära ja kes kodused toimetused ära teeb?
A
aga mis sel naisel  /   14:38, 13. okt 2017
üle jääb, kaks väikest last vaja üles kasvatada, lahutuse korral pole ka suurt midagi saada, Taavil 300 kilo võlgu all, elavad üüripinnal, vaesest perest pärit jne
A
Ahsoo  /   14:43, 13. okt 2017
Tavaliselt siin ikka niisugune jutt, et miks naised küll ära ei lähe, see pidavat ju nii lihtne olema.
  /   09:39, 16. okt 2017
tegelikult ongi lihtne. aga paljusid hoiavad ta omad rumalused, sõltuvused, ahnused kinni.
P
Pill tuleb pika ilu peale  /   14:48, 13. okt 2017
Luisa kunagi keksis laulusaates: "Te veel kuulete minust."
S
seisund  /   14:37, 13. okt 2017
Tulge nyyd erutusseisundist välja ykskord, palun. Nagu hallid varjundid, varsti tehakse film ka.
H
hea  /   14:52, 13. okt 2017
mõte film teha! On jah!
O
Oghren_DAO  /   14:36, 13. okt 2017
A kus sel masajalal minna on?
  /   16:40, 13. okt 2017
Isegi sinusugusel ajukääbikul on ju koht, kus olla.
A
aga mis sel naisel üle jääb  /   14:35, 13. okt 2017
kaks väikest last vaja üles kasvatada, lahutuse korral pole ka midagi eriti saada, Taail 300 kilo võlgu all
L
Luisa on hästi välja õpetatud  /   14:34, 13. okt 2017
Huvitav, kaua dressuuri peale aega kulus? Aga kui nüüd lõplik tõde Malaisiast välja ujub?
N
Naine  /   14:32, 13. okt 2017
Parim, mida isa saab teha oma lastele, on austada nende ema ! Kas Taavi on hea ja aus isa ?
E
Eleanoora  /   14:27, 13. okt 2017
Taavi! Tunnista otsekohe kõik üles,kui ei taha rahva süljerahe alla langeda! Kõik viimseni räägi välja!
T
Taavi   /   14:35, 13. okt 2017
No mis sa kiusad mind? No tekime enne risti ja siis pikuti ja pärast veel üks kord, mis siis? Mis see sinu asi on?!
2
2 Taavi eleanoora le  /   14:39, 13. okt 2017
Tunnistan kõik ausalt üles, olin juba seljas aga sees veel ei olnud.
V
või  /   14:53, 13. okt 2017
et torkasin küll sisse, aga ei liigutanud..
  /   16:43, 13. okt 2017
Vot selline on ÕL staarkommenteerijate tase. Sellised õpetavad teisi elama.
K
kkk  /   14:21, 13. okt 2017
Ma ei õigusta,kuid tähtis on perekond. Ei ole vaja perekonda tülli ajada.
  /   09:41, 16. okt 2017
Perekond on iseendale tähtis. Kui perekonnasiseselt keeratakse omadele s..ta, reedetakse, vastastikune lugupidamatus, see ei ole perekond.
K
ka naine  /   14:18, 13. okt 2017
tubli Luisa, nii peabki. Pole loogiline jutt sellelt tibilt; kui naine on selgrooga, ei juhtu selliseid seikasid sellistel pidudel, tal oli koguaeg võimalus minema kõndida.
K
kui mõistab,  /   14:26, 13. okt 2017
siis kutsugu oma sõbrannad kampa, kui Taavil tuju tuleb :). Või on Taavi nii täitmatu?
S
selgroog võib sul olla  /   20:45, 13. okt 2017
aga paistab, et ajudega on raskusi. See oli siiski kõrgemal tasemel n-ö pidu ja ma ei usu, et seal saab kellelegi vastu kõrvu anda vms, milles naine süüdi on, selge see, et alati süüdistatakse nõrgemat.
N
naine  /   14:17, 13. okt 2017
Üldiselt paljud eesti mehed nõnda käituvadki,sest neid isepakkuvaid naisi ka meil nõnda palju.Eesti mees on nõrk,sest õhtuleht ju päevast-päeva selliseid seksi teemadel jutte ka vorbib,mistõttu meie eesti mehel on moraal väga nõrk.
N
nõrk?  /   14:28, 13. okt 2017
aga eesti naised on, kuidas nüüd leebemalt öelda ..., ega muidu lo*llusi kirjutaks.
N
naisele  /   14:38, 13. okt 2017
ja lisaks seetõttu, et luisad kodus andeks annavad ja toetavad, sarved peas. kes tegi korra, teeb veel, petja on petja, järgmine kord on hoolikam. pole kahju naisest, kes on jalamatt ja laseb endale pähe lasta petismehel.
N
naisele  /   14:39, 13. okt 2017
ja lisaks seetõttu, et luisad kodus andeks annavad ja toetavad, sarved peas. kes tegi korra, teeb veel, petja on petja, järgmine kord on hoolikam. pole kahju naisest, kes on jalamat.t ja laseb endale pähe lasta petismehel.
modereerimisele läks, jalama.tt ei tohi kirjutada :D
N
Naine 60+  /   15:22, 13. okt 2017
vot mind väga huvitab,kes see naine oli,kes oma perekonna juurest läks võõraste meestega joomapeole?miks alati mehi süüdistatakse.Kui naine ei anna põhjust,siis mees ei saagi ju teda ahistada.Tundub küll väga kinnimakstud spektaakel selle naise poolt.
  /   19:15, 13. okt 2017
kas naisel on perekond või?
Mis vahet seal on, mis põhjust see naine andis või ei andnud?
Teemaks on siiski Eesti esifiguuri lubamatu käitumine.
M
mees jõi üle,  /   14:15, 13. okt 2017
naised olid aktraktiivsed, lõbusad, mehes lõi jahikirg välja, muidugi andestas, saab veel mitu korda elus andestada.
P
Peter Listerman  /   14:13, 13. okt 2017
Sellise avantüüri organiseerimise hind otsast lõpuni oleks kuni 100 000.
Vahet ei ole, kes selle organiseeris Taavi endale või organiseeriti talle.
Lõppkokkuvõttes tuleb see talle kasuks. Alfaisane on alati tegija.
  /   15:24, 13. okt 2017
Taavi lootis lahutust, kuid ei saanudki !
E
et siis nagu  /   15:48, 13. okt 2017
täävi on alfaisane? mis otsast?
T
tähendab  /   14:13, 13. okt 2017
kui Luisa aktsepteerib oma mehe käitumist,siis võib taavi edaspidigi teisi naisi ahistada.
V
vanaema  /   14:07, 13. okt 2017
Vaene Luisa, aastaid pidi ootama, et naiseks võetakse. Nüüd peab mehe suppi sööma ja vägisi neelama. Vaesed lapsed, kunagi see jama jõuab nendenigi.
K
kumminukk  /   14:14, 13. okt 2017
Luise peaks nüüd ka keskmist sõrme näitama nagu mingis laulusaates, Taavi jooksi tema kleitidega mööda salonge et viimast lihvi anda.Luise eputas Pallingutädiga kiige otsas, tuul saba alt väljas.Odava olekuga, ei imest et Tuisu Taavil ka kopp sai.
  /   15:25, 13. okt 2017
"See päev kuulub vaid meile!"
A
Arvaja  /   14:04, 13. okt 2017
Miks peaks Luisa üldse teisiti reageerima? Mingi sõbrannade seltskond paneb kokku loo, mida kõik mõnuga hekseldavad. Kas sellel nn Katrinil on nüüd kergem kui skandaal üles kistud? Karma ei jää tulemata.
S
sa, arvaja  /   14:42, 13. okt 2017
oled inimesena sa.ast. loodan, et keegi lükkab ka sind basseini, kui sa tema lähenemiskatseid ei soovi. enne valab veel oma joogi sulle pähe - täpselt nii tegi taavi. ja välja mõelda on raske, kui kogu seltskond nägi, karsituseks määrati isegi aastane keeld, isegi malaisi ajakirjandus kirjutab. arvad, IoIIpea, tõesti, et sõbrannad mõtlesid välja ja panid malaisia lehte? kuidas sa küll nii totakas saad olla, nii häbi su pärast kohe.
M
mis karma?  /   20:49, 13. okt 2017
kas siis n-ö riigimees võib käituda nagu suvaline jorss, kui seal midagi polnud, siis oleks Taavi selle selgelt välja öelnud, aga mitte nämmutanud, et naisel oli temaga ebamugav.
A
Annika  /   14:03, 13. okt 2017
Aga mida Luisa mõistab? Et mees tanstis lähestikku teise naisterahvaga? WHO CARES?
M
mõistab,  /   14:30, 13. okt 2017
et küürakat parandab vaid haud. Kui tahad enda juures hoida, tuleb kõigega leppida.
  /   11:11, 14. okt 2017
Nii lihtne see ongi
P
Pendlimees  /   14:03, 13. okt 2017
Taavi ü
ära põe, see on sinule spetsiaalselt tehtud ja Sinuga ei juhtu midagi.
S
Sdt  /   15:15, 13. okt 2017
Juba juhtus.
M
Meile kuulub see päev  /   15:27, 13. okt 2017
Minu karu ja pall, minu sokid ja sall
Minu sammud ja teed, silmist valatud veed
Q
Q  /   13:59, 13. okt 2017
Eks neid natuke juhendati,kuidas olema peab.mis sõnad,poosid,näoilmed jne.igavesti tore etendus oli
W
www  /   13:53, 13. okt 2017
huvitav saaga.ei toeta poliitikuid,kuid kui mees vaataks seda selle pilguga,et miks ei tuua seda nn kannatajat avalikkuse ette,sõna sõna vastu.võeti see mehike korralikult kõikjal ette ja pisut huumor on juba vaadata asja.tooge näitsik silm--silmavastu ! tõde teavad ju ainult 2 inimest,kes tegid,või ei teinud midagi imelikku :)
T
totu,  /   14:32, 13. okt 2017
nad ju kohtusid joomakohas nimega Pull. Ei õnnestunud Taavil teda kinni maksta, või ära hirmutada.
M
minna  /   13:52, 13. okt 2017
nii läbinähtav trikk enne valimisi, miks oodati 3 nädalat.
T
tulla  /   15:21, 13. okt 2017
Muidugi oodati- et kui oleks 3 nädalat tagasi ahistamine või koguni v-gistamine välja tulnud, siis oleks kõik ok või??? Haige arusaam.
A
arvamus  /   13:51, 13. okt 2017
Luisa ongi korralik ja siiras , kuid kahjuks seksuaalselt mitte erutav
Taavi oli joogi all , instinkt loi valja kui aktraktiivsemast emasest kasi eemale ei suutnud hoida
Nii lihtne see ongi
K
Kas Luisa hakkab Taavile Malaisiasse pakke saatma?  /   13:51, 13. okt 2017
Nõutakse parlamendi asespiikri väljaandmist, Rõivas ahistas naist ka hotellis!
https://maailm.postimees.ee/4274981/malaisia-netikommentaatorid-nouavad-roivase-valjaandmist
V
vanaema  /   14:26, 13. okt 2017
Ohh, issver, Indiast ei saa 4 aastat vange tagasi. Hakka pärast veel Rõivast nõudma. Jummal, kui palju jama ühe joomingu pärast.
H
hm  /   17:13, 13. okt 2017
eesti keeles kohe nõuavadki või?
M
ma lugesin ka neid  /   12:08, 14. okt 2017
inglise keelseid kommentaare. Viitavad kõik miskipärast Päevalehele või Balic News-ile.
K
Kilekotid röövoravate öökapil  /   13:51, 13. okt 2017
See kehakeele ekspert oli vist sama tegelinski , kes naisi mudis ja rasestas. On alles oravatel tase. Rõivase käitumine on aga normaalne orav