(PantherMedia / Scanpix)

Grillihooaega ei seostata traditsiooniliselt just väga tervislike eluviiside või musklikasvatamisega. Kuid see ei pea nii olema! Men's Journal kirjutab kolme tüüpi grillist, mis korraliku trenni kõrvalt aitavad su musklil hoopiski kasvada ja rasvapolstril väheneda.

1. Steik

Korralik, kvaliteetne ja taine veiseliha. Mis sobiks kõrvale? Kartuli- või bataadipüree ja grillitud rooskapsas (ehk brüsseli kapsas).

2. Lõhe

Lõhefilees on palju oomega-3 rasvhappeid. Juurde võib teha värske redisesalati ja grillida lillkapsast.

3. Tuunikala

Tuunikala steik on hea ja kerge kõhutäis. Sellega sobivad hästi kokku näiteks värsked kartulid.

Jaga artiklit

2 kommentaari

H
Horros  /   01:41, 13. mai 2017
Mis sõnaloom on "steik"? :D:D:D
.
Nii võsainglislikuks minemine on kuritegu eestluse ja eesti keele suhtes.
Vähemalt  /   23:06, 12. mai 2017
10-milline.

Päevatoimetaja

Silja Ratt
Telefon 51993733
silja.ratt@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis