Erektsiooniprobleemid ei pruugi tingimata olla su enda süü, märgib Men's Health. Geenid, kindlad terviseprobleemid (näiteks suhkruhaigus), kõrgem vanus – mitmed tegurid mõjutavad seda, kuidas su peenis toimib ja seksimiseks piisavalt hea erektsiooni saavutab. Aga kui sa oled üldiselt terve mees, siis saad sa juba täna, nüüd ja kohe teha seitset asja, et nii su partner kui sa ise täna õhtul pettuma ei peaks. 

1. Ärka kohviga

Teadlased on leidnud, et päevas kaks kuni kolm tassi kohvi tarvitavad mehed kurdavad vähem erektsioonihäirete üle. Kohvil on Viagraga sarnaseid omadusi: see laseb peenises olevatel arteritel lõdvestuda ja tõstab samas vererõhku. Mõlemaid on vaja erektsiooni saavutamiseks.

2. Tee tervisejooksu

Kardiotrenn pole hea ainult su südamele – sellest on kasu ka peenisele. Regulaarselt aeroobset trenni tegevatel meestel on tervemad veresooned ja see on erektsiooni saamiseks ülioluline. Treenimine aitab kehal toota lämmastikoksiidi, mis aitab sul peenist püsti saada ja seda ka nii hoida.

Aga eelista jooksmist rattasõidule – jalgratturid kipuvad (kitsaste rõivaste ja sadula kuju pärast) rohkem kurtma, et neil on kubemepiirkonnas muresid.   

3. Söö antioksüdante

Marjad, apelsinid, punane vein, õunad – Ühendkuningriigis 25 000 mehe seas tehtud põhjalik uuring näitas, et kui tarvitada neid nädalas rohkem kui kolm portsu, siis on pea viiendiku võrra väiksem tõenäosus kümne aasta jooksul erektsiooniga kimpu jääda.

Flavonoidi-nimelised antioksüdandid muudavad artereid paindlikumaks ja parandavad nii vereringet.

4. Ära tee suitsu

Loobu sigarettidest kasvõi üheks päevaks. Iraani teadlased said 2800 suitsumeest uurides selgeks, et neljandikul mahajätjatest tõusis edaspidi paremini. Ühelgi suitsetamist jätkanud mehel erektsioon ei paranenud, hoopis vastupidi – 7% suitsumeestest tunnistas, et olukord sellele rindel halvenes aasta jooksul. 

Nikotiin halvendab peenise arterite laienemisvõimet. Ja kui verevool su nahknuia on raskendatud, siis ei teki erektsiooni. Isegi üks suitsuvaba päev vabastab su organismi nikotiinist ja verevool paraneb.

5. Lõõgastu

Stress on kõva seksitapja. Stressihormoon kortisool takistab erektsiooni saamist ja stress üleüldiselt segab intiimse läheduse saavutamist.

6. Jäta unenaps vahele

Sulle endale võib tunduda, et alkohol teeb sinust seksimasina, aga riist arvab teisiti. Põhjus: naps jändab nende närvifunktsioonidega, mis on erektsiooniga seotud. Lisaks on alkohol depressant ja selleks hetkeks, kui lõpuks asjaks läheb, võid sa lihtsalt olla ära kustunud.

7. Pese hambaid

Igemepõletikku põdevatel meestel on kaks korda suurem tõenäosus põdeda lisaks ka erektsioonihäireid. Kehv suuhügieen tõstab kehas põletike taset ning võib viia südamehaiguste tekkeni. Kõik, mis on südamele halb, on halb ka peenisele. Ning vastupidi: kui sa hoolitsed südame eest, pestes korrapäraselt hambaid, siis aitad sa ka kaasa oma nahksaksofoni normaalsele tööle.

Jaga artiklit

4 kommentaari

K
kai  /   09:15, 1. aug 2017
aga minu vanamees soi arbuusi nagu metssiga
I
Ise pesin hambaid,  /   16:24, 31. juuli 2017
vanamehele andsin ananassi süüa. Oh, kuidas hästi maitses!

Päevatoimetaja

Telefon 51993733
online@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis