Kasulik

MEES JA TERVIS | Kuidas fitnessitööstus kavalate „enne ja pärast“ piltidega tarbijaid hanitab

Ragnar Vaiknemets, toimetas Vidrik Võsoberg, 12. september 2017, 15:10

4 KOMMENTAARI

m
Mart/ 12. september 2017, 21:49
Eelkõige käib see ju meedia kohta:
Tegu on tööstusega ning tööstuse eesmärk on alati teenida kasumit. Selleks, et kasvatada kasumit, tuleb oma toodet müüa võimalikult paljudele inimestele, seega tuleb luua ka võimalikult suur tarbijaskond. Seetõttu väidetakse tihti midagi, mis võib olla kergelt kallutatud või koguni vale.
e
EiNoh,.../ 12. september 2017, 18:45
...nii see asi käibki.
...nii see asi käibki ju.
e
Eino Taruk/ 12. september 2017, 18:34
Sellisel asjal on ilus eestikeelne nimi: pettus. Ja see on kuritegu
k
Kõhukas/ 12. september 2017, 16:50
Päris hea on see viimane näide - kui see on päriselt tõsi, siis on see heaks lohutuseks kõigile neile, kes arvavad, et keha trimmiajamiseks kulub aastaid. Kui viimased kaks pilti on tehtud ainult poolepäevase vahega, siis milliseid tulemusi võib saavutada 30 või 60 päevase intensiivse treeningu ja toitumisega?

TOIMETAJA

+372 5199 3733
aare.kartau@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee