Shemar Moore (VIDA PRESS)

Näitleja Shemar Moore oli heas vormis juba siis, kui ta kehastas CBS krimkas „Criminal Minds“ FBI agenti. Aga sama kanali sarja „S.W.A.T.“ juhtrolli tarbeks pidi Moore viima oma füüsilise vormi täiesti uuele tasandile, kirjutab Men’s Health.

1970-ndate politseidraama uusversioonis kehastab Shemar Moore endist merejalaväelast Daniel Harrelsoni alias Hondot, kes ühineb politsei eriüksusega.

„Kui kohtusin nende päris meeste ja naistega, kes töötavad Los Angelesi S.W.A.T.-is (lühend sõnadest „Special Weapons And Tactics“ ehk „erirelvad ja taktikad“), siis olid nad kõik naeruväärselt heas vormis sellest, et peavad pidevalt kandma 18-27 kilo rasket taktikalist varustust,“ nentis Moore.

Mehe sõnul näeb üksuse kord ette, et iga töötaja alustab päeva vähemalt tund aega kestva trenniga. Saamaks teda rolli jaoks autentsesse vormi, pandi Moore valgurikkale dieedile ja määrati talle eratreener. Vorm paranes ja kehakaal tõusis ligi viie kilo võrra. Milliseid nippe mees enda üliheasse vormi saamise kogemuse põhjal jagab?

Toitumine

Kaalu tõstmise ja lihaste kasvatamise kõige olulisem osa. Isikliku koka juhiste kohaselt sööb Moore peamiselt munavalgeid, kana, lahjat punast liha ja kala. Päevas on neli-viis söögikorda ja igaüks neist annab 200-300 g valku.

„Raskemaks ei saa, kui sul pole jõudu ja kütust,“ sõnas mees. „Vaata, et jooksid piisavalt vett ja hoia eemale suhkrust ning alkoholist.“

Ole kartmatu

„Inimesed kardavad sageli kaalus juurde võtta, kuna nad ei taha paksuks minna. Aga õige kogus toitu õigel ajal terve päeva jooksul aitab selle vastu,“ sõnab Moore. Söö mõistlikult ja püüa vähendada hilisõhtust näksimist.

Planeeri oma toidukordi

Soovitav on panna paika oma söögikorrad enne ja pärast trenni ning pidada arvet, kui palju tunde on toidukordade vahele jäänud. Moore’i sõnul peaks sellega olema üsna range. Toidu seedimiseks peab jääma enne trenni piisavalt aega, samas peab kehal peale trenni saama peatselt kütust taastumiseks. 

Usalda treenerit

Moore pidi kaalus juurdevõtmiseks kardio- ehk vastupidavustrenni tegemist vähendama. Enda sõnul muutus ta kohati veidi pontsakaks ja see tegi närviliseks ning pani treeningrežiimi osas kõhklema. Aga ta usaldas oma treenerit ja kõik läks hästi. 

Ära tee mööndusi

Sa võid istessetõuse vihata, aga need tuleb siiski ära teha, märgib Moore. Kui tahad hea välja näha, pead selle nimel töötama – ilma mööndusi tegemata.

Jaga artiklit

0 kommentaari

Päevatoimetaja

Silja Ratt
Telefon 51993733
silja.ratt@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis