(PantherMedia / Scanpix)

Veebilehe Cheapflights uuringu kohaselt kulub ajavahest taastumiseks keskmiselt 17 tundi ja 34 minutit. Igipõline küsimus on aga see, kuidas taastuda pärast pikki lende kõige kiiremini?

Erinevaid nippe on palju – näiteks tarbi võimalikult palju vett ja söö targalt (kui tahad lennukis magada, siis söö süsivesikute rikast toitu; kui üleval püsida, siis proteiinirikkaid toite), kasuta silmakatteid ja kõrvatroppe.

On aga veel üks lihtne nipp – nimelt tasub pärast pikka lendu väike uinak teha. Pooletunnine uni ei sega su uut rutiini, kuid annab rohkem energiat.

Jaga artiklit

5 kommentaari

O
onujuhan  /   18:23, 2. dets 2017
olen täheldanud, et ida minul poole reisides pole eriti ajavahe nii tuntav kui lääne poole reisides. usasse reisides on ikka probleeme rohkem ajavahega.
N
nipp  /   16:56, 2. dets 2017
viska kellad minema...

Päevatoimetaja

Telefon 51993733
online@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis