Mehele

TOP 25 | Asjad, mis toidupoodides käies kõige enam närvi ajavad

Ohtuleht.ee, 9. jaanuar 2018, 13:27

149 KOMMENTAARI

n
nojah/ 18. jaanuar 2018, 11:00
pooled probleemid selles nimistus oleksid olematud, kui inimesed teeksid rohkem oma suu lahti :) eriti need situatsioonid, kui keegi on ees, nagu näiteks mutikese dpiimaletis, kes tõenäoliselt on artiklis viriseva inimese poole seljaga ja ei näe taha....võiks öelda viisakalt "vabandust, kas saaksin piima pakikese võtta kiirelt." see nõuab suurt õletust, saan aru. kergem on tõesti koju tulla ja artikkel kirjutada sellest.
e
Elukutseline Setu/ 15. jaanuar 2018, 17:31
Kaupluse poolne juurdehindlus.
m
Mida nüüd/ 14. jaanuar 2018, 22:14
Järjekordne "me too" kampaania pandi käima?
k
Kilp/ 14. jaanuar 2018, 15:35
Eestimaa kaubanduskeskustes venekeelsed reklaamimised raadiost
k
Kilp/ 14. jaanuar 2018, 15:34
Vastik on see, kui kassakohti on pikk rivi > umbes 8 kuni 13 kassat,
kuid nendest töötavad ainult kaks-kolm.
e
ehh/ 14. jaanuar 2018, 14:46
kui hea elu meil ikka on, et jätkub närveldamiseks aega, tühiste asjade kirumiseks. Kui pole , mille peale viriseda, siis mõtleme selle välja, teeme teoks, Ja see pulgajut t, Pulk, pulk, pulk . Rumal, rumal, rumal on ikka see naisinimene.
k
kalev/ 14. jaanuar 2018, 13:28
Yks asi veel. Nimelt kaks kassat t88tab ainult ja j2rjekorrad pikad, sius hakkab t88ke kolnas kassa. Ja siis sinu tagant trygivad...jooksevad t.....d kolmandasse kassasse, selle asemel, et viisakalt kysida, kas te eesolevana ise ei taha äkki sinna minna.
h
heh/ 15. jaanuar 2018, 14:06
WTF? Sa oled eesolev selles kassasabas, mitte kogu poe kassade sabas! Nii i...otliku arvamuse peale ikka anab tulla :D
b
Brr... Nii närvis/ 11. jaanuar 2018, 03:20
Inimesed ega poes käimine väga närvi ei ajagi... Aga täna läksin küll närvi, banaanide peale. Tahtsin rahus ühte banaani nautida, kui õhtul hilja töölt tulin. Eile sai ostetud kolm ilusat. Võtsin esimese, seest täitsa must.. Järgmine - sama lugu. Täitsa lõpp. Kolmas banaan, pealt ilus, võtan ampsu - jõle käärinud maitse ja keskosa must, no mis toimub, ei saanudki banaani :(
e
ehh/ 14. jaanuar 2018, 14:47

a
Asjad, mis on mind häirinud.../ 11. jaanuar 2018, 03:11
1. Turvamees, kes tuleb 10 min enne sulgemist tülitama - "noo hakkame lõpetama". Olen alati arvestanud, et saan makstud enne poe sulgemist, miks peab klienti ebaviisakalt häirima.
2. Teenindaja, kes ei lõpeta kõrvalkassa müüjaga vestlemist ka ajaks, mil kaupu läbi lööb ja raha vastu võtab. Paluks natukene tähelepanu, silmsidet, mõnda sõnagi...
3. Teised ostlejad või poe töötajad, kes otsa jooksevad ja ei tee sellest väljagi.
p
Pole midagi.../ 11. jaanuar 2018, 03:04
Kõik on normaalne.
Mind häirib hüljatud kommipakist rohkem, kui suvalisse riiulisse on susatud külmletist võetud toode. Või lausa sügavkülmast. Õudukas, ei saa jätta seda niimoodi vedelema, aga tihti pole aega, et hakata õiget kohta otsima..
a
Annelinna Prisma endine põhiklient/ 10. jaanuar 2018, 20:01
Olin eelmise aasta sügiseni Prisma klient, Kuid sügisest muutus kõik varem olid riiulid ja letid kõik ilusti kaupa täis, saalitöötajad teadsid kõike ja kui ei olnud antud toodet oskasid soovitada seda toodet millegi muuga ,kassapidajad olid tasemel ja tegusad,aga nüüd on riiulid tühjad ja tolmused lihaletid haigutavad ka tühjusest ja on verist vett täis, saali peal kedagi ei ole ja kui leiad kellegi siis see ei tea mitte midagi nagu võõralt planeedilt tulnuk ja kui ükskord jõuad kassase siis seisad seal veel paarkümmend minutit või pool tundi kuna iga päev on uus kassapidaja kes ei tea sellest tööst mitte muhvigi .
j
jep/ 10. jaanuar 2018, 18:38
Nädalavahetusel jooksen kohe peale ärkamist poodi. Hiljem on juba hullumaja. Kõik tulevad koos perega toiduaineid ostma. Tited ja väiksed lapsed karavaniga kaasas. Pluss laaditakse just sel ajal ka suurtelt alustelt kaupa riiulitele. Loomulikult mitte pole jõutud selle riiulini, kust sina midagi vajad.
a
ajab ikka turri/ 10. jaanuar 2018, 14:22
Võru Maximas karjub läbi raadio, et makske ostude eest kassas nr.2 , aga seal tühjus, sest kassapidaja korjab riiuli vahel omale kaupa kokku !?
r
Resümeena võib nentida./ 10. jaanuar 2018, 13:18
Et tööjõupuudus on kordi hullem nähtus kui tööpuudus.Tööpuuduse all kannatavad inimesed,kellel ei õnnestu tööd leida.Tööjõupuuduse tõttu kannatavad kõik.
p
poodleja/ 10. jaanuar 2018, 11:11
Eilegi ronisin Maxima infoletti oma 10-ne kaubaga, sest Võrus töötas 1 kassa ja seal lookles tohutu saba...kaalukaubad poetasin kärust eemale, sest infoletis neid kaaluda ei saa...!?
j
Ja miks?/ 10. jaanuar 2018, 13:01
Ei võiks Prisma eeskujul ostja oma kaalukauba ise kaaluda?Kulgeks ju kassasaba hulga kiiremini.Ei pea kassapidaja olema hiromant erinevate hindadega sarnaste toodete hinna nuputamisega.
m
10. jaanuar 2018, 10:37
mis kuramus siin poodides üldse toimub ükskõik millal poodi lähed ikka ainult üks või kaks kassat töötavad nt Märjamaa maksimas ja peale selle on seal kassas ka selliseid kes ei jaga selle kassatööst ja üldse müüa tööst midagi kuidas üldse saavad sellised seal töötada saavad ja veel üksinda arusaamatu

o
ostja/ 10. jaanuar 2018, 10:26
Mind ajab naerma need 25 punkti.Kui oled nii nõrga närviga,ära mine poodi.See vingumine iga asja peale,no tulge mõistusele.Võibolla on sellel kirjutajal omad vead,kuid ma ei hakka sellest probleemi tekitama.Miks on inimesed nii õelad ja vinguvad iga asja peale??
A
@ostja/ 10. jaanuar 2018, 13:03
Asi selles,et paljud ostjad on elanud-ostnud ka tsiviliseeritud maades.
m
ma vaatan/ 10. jaanuar 2018, 09:43
mingit asja pole äkki on homme ei ja pole nädala pärast ka praegu on kadunud põltsamaa pohlamoos mõtlesin et no jõuluks tuleb ei
t
Tädi Maali/ 10. jaanuar 2018, 09:19
Mädanenud mandariinid on vastikud
g
grigori/ 10. jaanuar 2018, 09:53
vahest on ka jama lähed piima ostma aga antakse viina
k
kodanik/ 10. jaanuar 2018, 01:49
artiklitäis mõttetut virisemist
s
seltsimees/ 10. jaanuar 2018, 11:32
kulla kodanik - ega sinagi patust puhas pole: kaebled virisejate peale, aga kommentaarium ongi koht, kus omi mõtteid avaldada...
a
Ando/ 10. jaanuar 2018, 01:11
2
27/ 10. jaanuar 2018, 01:05
" Asjade leidmiseks oleks vaja mingit googlemapsilikku lahendust. " - mõelnud, kuid Eestis see küll ära ei tasu
h
Häirivad/ 10. jaanuar 2018, 00:19
Kõige rohkem häirivad igasugused müügiagendid kes segamatult kaubanduskeskustes mõttetuid püramiidiskeeme külastajatele pähe määrivad. Ning eriti rõvedad on kaaskodanikest mittehoolivad tubakanarkomaanid kaubanduskeskuste uste ees.
p
Prisma klient/ 10. jaanuar 2018, 00:04
Kurvaks teeb mind see, et inimesed nii hoolimatud ja ebaviisakad on. Nt Prisma iseteeninduskassa. Lihtsalt jäetakse oma ostukorv sinna kus juhtub ja kviitungit ka keegi ei viitsi võtta. Kahju kohe nendest töötajatest, kes seal teiste tegemata tööd teevad.
Ja veel. See on ikka jama küll, et asju, mida osta ei taheta, visatakse kuhu juhtub. On siis raske tagasi õigele kohale viia.
Ah, neid asju on nii mitmeid, mis mulle kui ostjale pahameelt teeb. Veel üks näide. Mobiiltelefoniga rääkimine. No ei ole sa nii tähtis inimene, et ei saa oma kõnet lõpetada ja kassas raha maksta. Pärast võid edasi rääkida.
w
WTF????/ 10. jaanuar 2018, 14:22
Misasja??? "Kahju kohe nendest töötajatest, kes seal teiste tegemata tööd teevad."
Misajast on OSTJA töö poes korve paika panna või kviitungeid ära visata? Minule pole veel pood palka maksnud ja seega ma ei leia, et see minu töö oleks. Niigi teen poemüüja töö tema eest ära ja skänneerin ise oma ostukorvi sisse, nüüd peab veel lisaks korve ka hakkama spets kohale viima või? No on ikka naljakas arusaam mõnel...
v
veider oled/ 10. jaanuar 2018, 18:32
Elementaarne, et ma ei jäta iseteeninduses korvi kassa äärele, vaid üks väike liigutus tõsta see teiste korvide otsa. Ja oma tseki prügikorvi viskamine on ka üks väike käeliigutus. Minu jaoks iseenesest mõistetav viisakus, et minust ei jää laga ja korralagedus maha. Ei nõua suurt pingutust. Eelkõige jääb korv ja tsekk ette ju järgmisele ostjale. Kassapidajad ei jõua neid nii kärmelt kokku krabada.
t
to VTF/ 10. jaanuar 2018, 18:46
Mina tõstan pidevalt sinusuguste tibinate ja rullnokude järelt korve ja tsekke ära, et saaks enda kauba piiksutamisega peale hakata. Üks teenindaja a la 10 iseteeninduse peale ei jõua nii kärmelt neid ise ära koristada. Tihti on ka iseteeninduses sabad ja nii kui üks lahkub kassast, tuleb kohe järgmine asemele. Teenindaja ei jõua ka parima tahtmise korral selle sekundi jooksul sinu tsekke ära koristada.
t
tšekk/ 15. jaanuar 2018, 14:09
Ja kuidas see eelmise tšekk sinu ostmist segab? Kui Prisma oleks keskkonnateadlikum pood nagu nt Selver ja annaks ostjale võimaluse tšekist loobuda, oleks kohe üke mure vähem, aga ei, nemad tahvad kasutut pahna välja printida!
s
soovitus/ 15. jaanuar 2018, 14:11
Mind pole küll eelmisest maha jäänud korv seganud, tõstan oma korvi sinna sisse ja hakkan pihta. Ära tekita endale kujuteldavaid probleeme juurde!

t
Triin/ 9. jaanuar 2018, 23:04
Unustasite kõige tähtsama! See kui inimene ronib sulle selga kui sinu kord on maksta! Krt maksku siis ise :D
k
Kilp/ 14. jaanuar 2018, 15:21
Üritan käia kauplustes sellisel ajal kui seal vähem ostjaid on.
Kassasabas eelmisele nii-ölda selgaronimine on äärmiselt vastik. Mida trügid mu vastu, ku ra ega´´sa sellepärast rutem ei saa!?
k
Kilp/ 14. jaanuar 2018, 15:24
15. See, kui inimesed panevad pudelid kassalindile põigiti >>
>> seda ma ka ei suuda taluda >> miks sa paned asjad PÕIGITI??
Normaalne on, et samas jooksvas suunas, liigub edasi ju sujuvalt. Kui paned põigiti, siis enne kassapidajat, enne skaneerimiskohta on kitsam vahe ja seal hakkab siia-sinnaviltu minema nagunii.
e
9. jaanuar 2018, 22:39
Ei ole need sugigi vaid mutikesed, kes piimariiuli ees vestlusringi teevad, käru ka kõrval. Ajab närvi tõesti, kui tead täpselt mida tahad, aga ligi ei pääse kaubale.
e
esta/ 9. jaanuar 2018, 22:31
See komm, sitahaisu kohta kehtib täitsa Tartu Annelinn Prisma kohta, vähemalt aasta tagasi veel ta oli enam vähem tegija .Letid on pooltühjad ja kui mõnelt teenindajalt midagi küsid,siis ta midagi ei tea või ütleb,et ma ole selle osakonnatöötaja Ladu on pilgeni kauppa täis aga meie ka ei jõua kõike, Nii,et tänavalt võetakse inimesi me tea kas neil isegi tervise tõend on,kuigi need kellel olid tervisetõendid koondati ära .Kahju Prisma oli väga kõva ettevõtte aga seoses selle Jussi Numminiga muutus kõik.
o
oik/ 9. jaanuar 2018, 22:25
Ma olen alati mõelnud, et miks poed kulutavad suure hulga raha kassaaparaatide peale, kui 19 kassast maksimaalselt 4-5 on tipptunnil töös? Lööge need kassaaparaadid minema sealt ning asendage iseteenindusega või pange sinna kasvõi mingid tooteriiulid.
Teine asi on tõesti toidukaupade paigutus.
Ükskord üritasin Prismas kanamune leida, isegi lihaletimüüja ei osanud nõu anda, sest piima- ning juustuletis neid polnud. Lõpuks üks saalitöötaja suunas mingisugusesse nurka, kus müüdi siis mandlipiima ja muid vegan asju.
p
9. jaanuar 2018, 22:29
Prismas olen otsinud suhkrut, müüja juhatamise peale läks ka aega.
Maximas riivsaia- ei olnud kuivainete vaid päris saiade leibade juures, nüüd selge juba.
Ühes selveris ei suutnud tärklist leida, oli vist lõpuks maitseainete juures..
j
jah/ 10. jaanuar 2018, 10:00
mind üllatas ka, et riivsai ja tärklis olid leivatoodete riiulis, no ei oska otsida ja Maximas ei ole kellegi käest küsida ka, umbkeelne värk, otsisin puljongikuubikuid ja juhatati mänguasjade juurde, kubiki ju.
k
Kurb / 9. jaanuar 2018, 21:56
Ma lisaks siia veel kahjuks sortiment luuakse nii , et terve mõistus ütleb, kui sul kaupmees pole tööjõudu ja riiulid pole kummist hakka aru juba saama kas on mõtet ehitada oma poode iga 100 meetri peale. Kauba-maaletoojad ja tootjad laovad juba ise kauplustes tooteid välja, kontrollivad saatelehti ja teevad ise tagastusi kuna teil pole inimesi varsti istuvad tootjad ning maaletoojad ka kassades.
n
nõus/ 9. jaanuar 2018, 22:09
lisaks on selveris ikka erakordselt kehv ostujuht, sest no ei saa hea töötaja nii rumalaid valikuid teha. ehk siis kui on heale tootele, mida niikuinii ostetakse, hea soodus, siis tellib see ostujuht seda toodet imevähe ja see on kohe samal päeval otsas - riiulis laiutab vaid auk. kohe, kui soodukas läbi, tellib aga ostujuht sisse hiigelkoguse sama kaupa, riiulid on punnis. nagu ostujuht ei teaks, et seda läheb soodukaga suurtes kogustes, nagu esimest korda oleks nii. aga ei ole, sadu kordi sama asi, ärritav.
-
ehk tegelikult tahtlikult mõnitatakse ostjat, et küllap võtab teise sarnase toote, kus ta pääseb. mul endal on selver ja prisma täpselt ühekaugusel kodust ja eelistasin vanasti alati selverit, kuid nüüd olen hakanud prismas käima, sest no selveri sooduspakkumiste tühjad riiulid on solvavad lausa.
r
rahu, ainult rahu/ 10. jaanuar 2018, 11:39
Kahjuks kaupluses tarneprobleemid - see suur kogus kaupa jõuab lettidele sooduka möödudes...ega siis müügijuht oma sapakaga kaupa poodi ei too!
e
eh/ 10. jaanuar 2018, 19:40
erakordselt kehvadest ostujuhtidest on veel kehvemad bensiini kokkuostjad
k
9. jaanuar 2018, 21:50
Küll on ikka häda nende penskaritega. Eile olid üleval tulumaksu probleemid, täna tolgendavad poes jalus ja vahivad kaua leti ees. Ise olen 75´+
m
Maša/ 9. jaanuar 2018, 23:23
Hea oleks kui vanu inimesi üldse poleks. Kõigil on nad vaid jalus. Teie noored olete vanaduses hästi krapsakad. Ei unusta midagi, ei koperda jalus, sest te ei vanane. Liigutuste kiirus sama mis noorena jne, jne...
p
Potsataja/ 10. jaanuar 2018, 11:40
m
Maša/ 10. jaanuar 2018, 12:03
Küll karukese aeg ka tuleb. Praegu olen Maša, sest meil on kakskeelsus...nö protestiks selle vastu.
p
Potsataja/ 10. jaanuar 2018, 14:05
...no selge, siis sa tõesti ei tea , kuhu Kati karu sai!?
i
Inglismaalt/ 9. jaanuar 2018, 21:23
Oh, ma tänan teid, kallid rahvuskaaslased, et te minu tänase õhtu pooltunnikese niivõrd lõbusaks muutsite - ma pole juba tükk aega nii palju naerda saanud kui nüüd nii "artiklit" ennast kui ka kommentaare lugedes :) Tõepoolest, nagu oleksin lugenud inimeste lookesi teemal "mis minuga viimasel ajal naljakat on juhtunud?" Pühin naerupisara silmanurgast ja lisan tõsisemal toonil, et ka Inglismaal on kaubanduskeskused ja toidupoed ja riiulid ja riiulivahed ja kassiirid ja iseteeninduskassad ja teised ostjad jne jne ning kõik paljud olukorrad tulevad tuttavad ette, vahe on ainult selles, et inimesed naeratavad üksteisele, tänavad ja paluvad vabandust, küsivad, kuidas päev kulgeb jne. See on üks põhjuseid, miks mina (ja kindlasti paljud teised pagulaseestlased) Eestisse nii väga tagasi ei kipu.
n
N55+/ 9. jaanuar 2018, 23:23
Kui nõuka ajal poodi läksid, laiutas sulle vastu tühjus - suhkru jt. elementaarasjakesed olid defitsiit. Tagumikku pühkisid ajalehega ja kapparitest polnud haisugi!
Praegu elame külluse ajastul, letid on lookas aga ikka viriseme - küll mutid ees, pudel veereb lindil või suhkur pole õiges kohas. No on ikka teema, mille pärast stressata.
Kui sulle see poeskäik nii närvidele käib, kasuta teenust ja telli kaubad koju.
m
milleks../ 9. jaanuar 2018, 21:16
..peab jookide ja taara hind eraldi olema? Arvuta,kas saan konkreetse raha eest 5 pdl. või tuleb ka kuues välja.
t
Tõesti milleks?/ 10. jaanuar 2018, 13:10
Soomes on joogi hind koos taaraga väljas.Selge pilt,kui palju peab maksma.

t
tipptund/ 9. jaanuar 2018, 21:02
Mis Maximaga lahti on,pood on nagu ladu,kaubakastid riiulite vahel,kaubale juurde ei pääse ja siis on veel riiuli ees piimamees,kes piima riiulile laob,käru riiuli ees,keelest ka aru ei saa,kuidagi ei saa oma piimapakki kätte.
Ja siis see uus hinnalipikute süsteem ,kus tavapärane kollane lipik märgib nüüd tavahinnaga kaupa,mujal on selline märgistus sooduskaubal.
m
Marina/ 9. jaanuar 2018, 20:18
Miiduranna Konsum hiilgas aastavahetusel sellega , et näitas rahvale kui hästi neil läheb -piimalett oli mitu päeva tühi nagu kell
e
ehk/ 9. jaanuar 2018, 21:55
jõid viina asemel piima?
o
ossa/ 9. jaanuar 2018, 22:12
sa käid konsumis (pööritab silmi)
n
9. jaanuar 2018, 20:03
need suured kaubandusketid tuletavad kangesti nõukogude aegseid kolhooside sigalaid ja suuri lehmalautasid meelde ainult sitahaisu on pisut vähem
p
prääksatus/ 9. jaanuar 2018, 19:55
Kõige hirmsam on kakofooniline üksikute muusikariistade suvalistest krääksatustest koosnev skisofreeniline "muusikavalik" näiteks Ülemiste Keskuses, Prismades, Selverites.
2
22/ 9. jaanuar 2018, 19:45
22 probleem on 4 real legit!!!
m
Mhm/ 9. jaanuar 2018, 19:24
Mind ajavad närvi inimesed, kes kipuvad kirjutama, aga eesti keele grammatikast pole kuulnudki ja arvavad, et võõrkeelsete sõnade teksti sisse viskamine on eriti cool. Ütleme, et vähemalt pooled kirjeldatud punktidest saaks lahendatud stressivabalt, kui inimene rääkida oskaks. Kui anonüümne autor pole kuulnud, siis annan teada, et kunagi oli inimestel kombeks öelda: ''Palun vabandage, kas ma tohiks, kas ma võiks, kas ma saaks....''. Tänapäeval on aga kuidagi väga palju kurttummasid tekkinud.
n
Nullemotsioon/ 9. jaanuar 2018, 19:01
Närvihaiged peaksid kinnises raviasutuses viibima, mitte mööda toidupoode traavima.
m
9. jaanuar 2018, 18:49
Mind hakkas närvi ajama situatsioon kassasabas, kui mu ette trehvas keegi ainult suitsuostu (või ka taararaha) sooviga. Kassapidaja pidas teda muidugi minu kaupade omanikuks ja hakkas kohe asju kassast läbi piiksutama, mis kutsus esile nii nikotiinikust eesseisja, kui kassiiri turtsumise, nagu oleks mina selles olukorras süüdi. Ma ei saa ju oma kaupu lõputult lindi otsas kinni pidada ja pole ka selgeltnägija saamaks aru, kas meesterahvas on eraldi või hoopis koos veel eespool ostleva naisisikuga. Nüüd lihtsalt jälgin terasemalt, kelle taha koha sisse võtan.

ö
ökul/ 9. jaanuar 2018, 18:13
Kaubaartiklite minu meelest täiesti põhjendamatu ümberpaigutamine, kitsastes vahekäikudes maoli käru najal lösutavad ja teosammul loivavad penskarimutid, kes sõidutavad mööda poodi oma ridiküli või paremal juhul ühte kohukest. Raadiost tulev möla, muuhulgas lääged äraleierdatud jõululaulukesed ja selle aasta detsembris millegipärast eriti see "mina olen Eeva Talsi ansamblist Curly Strings ja te kuulate ...", kusjuures kord õnnestus kuulda ühes sellises lastavas laulus mingit neiukest lõõritamas "... f-a-k me, f-a-k me...".
t
To ökul/ 10. jaanuar 2018, 06:40
Sama siin. Olen ka tähele pannud, et mutid sõidutavad oma käekotte. Ja need laulud ja nende soovitajad ei meeldi mulle ka. Talsi ja Etti lauluhääled on minu jaoks olematud. Miks peab muusika nii kõvasti mängima, kõigile ju ei meeldi iga muusika.
p
penskarimutt/ 10. jaanuar 2018, 09:03
maoli käru najal lösutavad ja teosammul loivavad penskarimutid
Uskumatult selge peegeldus sinu enda sisemaailmast. Saame näha, kuidas ise kord samas vanuses kunstpuusa ja südamestimulaatoriga riiulite vahel tantsusammul hõljud.
a
A.L./ 9. jaanuar 2018, 18:06
See ,et 5 või 6 kassa asemel töötab ainult 2 kassat on kaupluse kaval nipp ostjat rohkem ostma meelitada.Sest kui järjekorrad on pikad ja ei viitsi ühe koha peal seista lähed liigud ringi lootes tagasi tulles,et siis on järjekord lühem.Ja sedasi oled ka vahepeal ikka midagi riiulilt kaasa haaranud.
k
9. jaanuar 2018, 17:34
Kui kõik närvi ja vihale ajab, siis vältige toidupoode ja külastage kohvikuid ja teisi söögikohti.
a
anon/ 9. jaanuar 2018, 18:54
Või tellige toit koju.
Aga jah, tõesti miks kõik nii palju vinguvad?
k
Kakskümmend iks/ 9. jaanuar 2018, 17:17
Inimesed, kes iga väikese asja pärast ilgelt närvi lähevad.
k
9. jaanuar 2018, 16:57
kasvatamatud lõugavad jõmpsikad on ka üks suur nuhtlus.
m
miks 25 asja/ 9. jaanuar 2018, 16:46
ma vana vingukott võin vabalt 100 näidet tuua. nt. kui keegi s.tub riiulite vahele.
m
milline / 9. jaanuar 2018, 16:45
ülekohus,"mutikesed" ei näita aupaklikust ÕL"staaridele",ei kummardu ja julgevad valel ajal poodi tulla.Loo autor võiks arstile numbri võtta,ehk annab abi ,et närvid korda saada.
p
puudu/ 9. jaanuar 2018, 16:37
Aga mina lisan siia Stockmanni parkimise - see on selline aastaid kestnud pullt, et meie perega enam seal ei käi. Kui ikka iga kord on jama, siis pole enam naljakas. Pigem jalgsi, kuid siis ei viitsi palju tassida. Nüüd pandi taas uus firma, Viimati, pühapäeval oli taas üks parkimisautomaat juba rikkis.. Üks töötas vaid ja seal oli siis mitte väike järjekord.

r
rohelisi banaane ma ei osta/ 9. jaanuar 2018, 16:31
need on toored. ostan kollaseid ! Kusjuures väheste pruunide plekikestega kollased banaanid on maitselt parimad !
o
Ostja/ 9. jaanuar 2018, 16:26
Kõige hullem on see, kui kaupluses utt kaupa tuuakse. Igasugused kärud ummistavad niigi kitsaid vahekäike ja muidugi on neil eesõigus kõiges - vaata et mõni vanamutike jalgu ei jää. Miks avatakse kauplused nii vara ja miks suletakse nii hilja? Pange nõks varem kinni ja avage nõks hiljem ja kärutage oma kaup kohale, et kui ostjad sisenevad, oleks riiulid täis ja ükski töötaja ei segaks ostmist. Millegipärast mõnes riigis nii ongi, et kaup tuuakse kohale väljaspool avamisaega. Meil vist tuleb selleks välja mõelda mingi "digilahendus"!
t
Tuleb teha e-valimised/ 9. jaanuar 2018, 18:59
selle Ostja ettepaneku poolt. Mulle tegelikult meeldisid päris need artiklis loetletud punktid. Olen küll ise ka juba rohkem vanem, kui need alati sarjata saavad mutikesed, kuid ega inimesi leidub ju igasuguseid.Vahel saad ka ilma põhjuseta sõimata. Alles hiljuti sain, kuna tahtsin poodi siseneda, kuid uksed ei avanenud ja ei avanenudki. Ju siis ukski tundis ära, et vanaeit jälle seal jalus ja läks nii öelda rikkesse (seekord siis uks, mitte mina). Aga minu taga oli paras ports sissetahtjaid ja siis saingi sõimata, et miks ma ei liigu. Ei tea, kas oleks pidanud läbi klaasi minema. Jah, igasugu asju juhtub ja süüdi ikka see, kes esimesena silma jääb,
m
Maa külmand, kärss kärnas!/ 9. jaanuar 2018, 21:11
Oh kes seda vingu jõuaks ära kuulata, kui pood pool tundi vähem lahti oleks. Ja kahjuks ei tooda kaupa ainult ja üksnes hommikuti. Pealegi, mis siis saab, kui mõnda kaupa rohkem ostetakse ja vahepeal vaja juurde tuua? Või ootame õhtuni, siis saate telefoniga tühjadest riiulitest pilte teha...
x
xanax/ 9. jaanuar 2018, 16:23
Ma saan aru, et shoppamine pole autori meelistegevus. Mulle on ta samuti hädavajadus. Aga lihtsalt eestlaslikult kõige üle iniseda lihtsalt ei sobi. Tead, et tuleb minna, mine ja võta enne rahusti sisse ja tee ostlemine lihtsalt ära. Viimase punkti kohta ütlen, et kodupoes tead kindlasti kiireid kassapidajaid ja valid sellise kassa, kus pääsemine kõige nobedam. Ma alati kiidan kassapidajat kiire töö eest - teine kord nad teavad, mida ma neilt ootan :-D
v
./ 9. jaanuar 2018, 16:21
veel ov lausa vastik vaadata, kuias mõninad mutikesed vorsti võ mõne muu pakitud ja täpselt sarnaseid ja isegi ühte kaalu pakendeid takseerivad ja juhmi ilmega vahivad ning aina ümber tõstavad nagu lootes sealt mingit ootamatud imet leida
t
TM/ 9. jaanuar 2018, 17:09
Mina vaatan küll viilutatud singi pakendi üle, sest alatihti on mingid kõõlused jms sees ja sellist pakki ma küll ostma ei hakka, valin ikka parema. Säilivusaega vaatan ka.
j
Jürka/ 9. jaanuar 2018, 18:06
Vahi vähem, mida teised teevad, ja keskendu oma tegemistele. Ongi kõik korras.
Õ
../ 9. jaanuar 2018, 15:58
ÕL jälle probleemi ees.On teil ikka raske elu,mõtleks "mutid" seisavad piimaleti ees ja ei kummarda aupaklikult "staaride" ees.Kas aastavahetus kiskus kiiva,et tuled oma pahameelt siia välja elama.
o
oih/ 9. jaanuar 2018, 15:58
Kõige rohkem ajavad tigedaks inimesed,kes ise ka ei tea mida nad söögiks tahavad ja nii nad blokeerivad vahekäikudes jalutades ja toiduriiulite eest toidupakke hüpnotiseerides teiste ees vahekäigu kinni. Siis kassas robotteenindaja , kas teil kliendikaarti on...ei ole ja ei tule ka....kisavad lapsed.
ä
Ära/ 9. jaanuar 2018, 15:36
virise, need kõik tühised probleemikesed. Saa paremaks ja -ime küll- inimesed sinu ümber saavad ka paremaks!
k
Killu/ 9. jaanuar 2018, 15:33
Kui elus sellised pisiasjad närvi ajavad, siis tuleb ikka tõsine korrektuur teha oma suhtumises ja arusaamas ellu.

k
Kõik/ 9. jaanuar 2018, 15:18
s
sass/ 9. jaanuar 2018, 15:01
22. Too igikestev probleem, kus ikka pole lõpuks selgeks tehtud, et kumb osapool peab seda neetud vahepulka panema? Kas seda teeb ärgmine ostja või paneks ikka ise enda ladustamise lõpetuseks pulga? - hea analoog, kes vetsus vee peale tõmbab?
n
nimi/ 9. jaanuar 2018, 15:47
Kui ma olen järjekorras viimane, siis ma ei pane pulka, sest miks ma peaks müüjale lisatööd tekitama. Kui keegi minu järele tulema peaks, siis ma eeldan, et inimene suudab ise selle pulga sinna panna, aga eks igasugu saamatuid leidub!
p.s. WC läheb haisema, kui vett tõmbab järgmine.
k
Kata/ 9. jaanuar 2018, 16:36
Kuna mina ei soovi järgmise ostja kauba eest maksta, panen alati ise selle pulga.
k
Kui/ 9. jaanuar 2018, 20:07
järgmine ostja seda kaupa omale tahab, küll ta siis paneb. Üldiselt on kogu see nimekiri stiilis: "Kõik ahistavad mind!" Ise te need probleemid tekitate, mille üle siin kaebate. Kannatlikkus on voorus, ilmselt pole seda paljudele antud :)
w
wewe/ 9. jaanuar 2018, 15:00
"5. Kui poes (näiteks Tallinna Kaubamaja toidupoes) on kohutavalt lühike pakkimisala, kuhu kassiir toidu lükkab. Ja ka lint on lühike. Ei jõua oma kodinaid ära pakkida, kui juba järgmine ostja on sul kukil."
Kui käia kord nädalas poes, on sama probleem suvalises kassas aga ega mina selles süüdipole, et kassapidajad liiga kiired on, mina pakin asju omas tempos ehk ei lähe asja peale närvi.
"7. Kõik need tüübid, kes suure ostukäruga Prisma iseteeninduskassasse sõidavad (kassal on suurelt seina peal märgitud, et sinna tohib ainult korviga minna). Ja sama asja puhul muidugi tervitaks ka neid teenindajaid, kes kõike seda näevad, aga tülpinud näoga edasi vahivad."
Neela alla, see "keeld" on sinna asja pärast pandud, et anda mõista, et kui sul on korvi täis kaupa, siis sa lihtsalt ei mahuta neid kõiki kaupu korraga sinna aluse peale ära. Kui ma vaatan, et mu poolik kärutäis (aga rohkem kui korvi mahuks) ikkagi mahub kohe valmis pandud kotti ära (Rimil on näiteks väga suur kott), siis ma oma kärga ka iseteenindusse maandun ja ma ei jää kellelegi ette, sest minust mahub vabalt mööda. Ärge mõelge probleeme välja.
"13. See, kui tahad osta midagi rohelist, aga ainus roheline vili on banaan. Kurgid mädanevad, õunad on kuivanud pabulad ja avokaado on kivikõva.
20. Fakt, et inimesed ei saa aru, et nimekiri asjadest, mida kell 21 poodi külastav ostja lettidelt ei leia, on nii pikk, et enne läheb issanda päike looja, kui selle ettelugemisega lõpule jõuab. Poodleja ise võiks ka sellega arvestada, et õhtul enne sulgemist jäävad kõik verivärskelt nopitud tomatid ainult unistuseks."
Siin näeme vast seost?
"22. Too igikestev probleem, kus ikka pole lõpuks selgeks tehtud, et kumb osapool peab seda neetud vahepulka panema? Kas seda teeb ärgmine ostja või paneks ikka ise enda ladustamise lõpetuseks pulga?"
Miks endale probleeme valmistada? Jumal küll, kui sul seda pulka ees pole, pane ta paika ning mine eluga edasi! Ehk kus on probleem ja miks selle üle üldse arutada? Mina isiklikult panen alati pulga enda kauba lõppu ja kui näen, et eesolijal seda pole, siis panen ka, no ei ole probleemi, järjekorras seistes tavaliselt midagi targemat niikuinii midagi teha pole.
"22. Too igikestev probleem, kus ikka pole lõpuks selgeks tehtud, et kumb osapool peab seda neetud vahepulka panema? Kas seda teeb ärgmine ostja või paneks ikka ise enda ladustamise lõpetuseks pulga?"
Inimeste kaheks tunniks tööle organiseerimine on kuradime keeruline.
"24. Pensionärid, kes ostavad terve laadungi kraami ja siis otsustavad kõige selle eest pika aja jooksul kogunenud sentide eest maksta. Eriti tore on see nädalavahetustel, mil nad kõik ühiselt ühte poodi ja ühte kassasse otsustavad minna."
Neela alla, pole sinu asi, kui need on tema ainukesed sendid.
"25. Teine järjekord liigub kiiremini. Lähed siis sinna. Selle peale otsustab eelmine järjekord kiiremini liikuma hakata ning täpselt sinu ees olnud paarike ongi juba märkamatult maksmiseni jõudnud."
Kehtib ka liikluses sõiduradadega, üliselt ei maksa tõmmelda, üks kord nädalas kannatab ühes indlas järjekorras olla küll ja kui igapäevaselt poes käia, siis on olemas iseteeninduskassad.
S
@wewe/ 9. jaanuar 2018, 15:09
Sul pea igale sovetiaegsele kultuuritusele vabandus.Ju sa ise sellest üdini läbi imbunud oled.
j
Jürka/ 9. jaanuar 2018, 18:09
Reaalse eluga kohanemisvõime näitab inimese intelligentsi taset. Mittekohanejate IQ on oluliselt madalam kui neil, kes teevad vahet olulise ja ebaolulise vahel.
a
"penskar"/ 10. jaanuar 2018, 11:57
aru ma ei saa, miks peab kassalindi juures oma käru- täit kaupa pakkima hakkama ja ummikut tekitama - leidub ju vaiksem koht ka , või sõidad oma ostudega parkimisplatsile ja laod seal oma oste kasvõi mitu korda ümber!
k
ka kliendid/ 9. jaanuar 2018, 14:56
kes jätavad oma ostukärud suvaliselt parklasse ,ajavad vihale! kui on väljas väga tuuline,siis need sõidavad ju ringi ning kriibivad ka autosi! ei imesta kui mõnele ,sellisele laiskvorstile varsti käru kapotile lennutatakse!
a
auto mida?/ 9. jaanuar 2018, 15:00
j
Juura/ 9. jaanuar 2018, 17:08
Ka kliendid kes siin vinguvad ajavad vihale.
h
Huvitav/ 9. jaanuar 2018, 14:46
Kas tõesti pole mitte millestki muust kirjutada?!? Väga hull peab siis ikka Õhtulehe seis olema...
j
Jürka/ 9. jaanuar 2018, 15:03
Anna vingumise asemel tarku vihjeid, millest kirjutada. Ning vaatame siis, kui palju virisemist tuleb!
K
@Huvitav/ 9. jaanuar 2018, 15:10
Käi Põhjamaades poodides.Ja jäta üht-teist kõrvade vahele ka!
p
kõik teie kes te soovite muudkui head teenindust poest olge ise ka mõistlikud sest pood on juba koht kus töötajad ei püsi ning kaadrivoolavus väga suur . Seepärast ongi isegi tipptunnil neid kassasid nii vähe töös sest meil pole kedagi sinna panna lihtsalt ja ei saaj ju kedagi ka sundida poodi tööle tulla eks ole !
m
Välja arvatud Maximas (aga ka neis on meeldivaid töötajaid).
Aga meie ostjate matslikkus riivab ikka hinge küll.
k
kkk/ 9. jaanuar 2018, 14:43
Konkurentsitult kõige närvidelekäivam asi: VENEKEELNE jutt keskuse raadiost! Mis * * * riigis me elame???
e
ep/ 9. jaanuar 2018, 15:31
Noh, varsti on araabiakeelne jutt ja hakkame igatsema seda venekeelset
k
9. jaanuar 2018, 16:59
kumbagi ei taha ega igatse.
n
Närvitsemise..../ 9. jaanuar 2018, 14:43
...asemel võiks hoopis imestada! Jäävad oma viimased närvirakud veel alles! Kena talve!

r
Ruth/ 9. jaanuar 2018, 14:42
Ettevaatust, närvihaiged toidupoes! Selline silt peaks teenindajatel nähtaval kohal olema.
"
!!/ 9. jaanuar 2018, 14:40
"Kõik need tüübid, kes suure ostukäruga Prisma iseteeninduskassasse sõidavad " - vabandust, aga kui kõikides kassades on 10+ inimest järjekorras ja iseteeninduskassas on vabu kassasid, siis jah, ma lähengi oma käruga sinna kassasse! Kui pood ei suuda normaalset arvu teenindajaid palgata, siis ma ka ei kavatse nende sildikesi järgida! Seda enam, et seal on vabalt ruumi ka kärgua minekuks, nii et ühtki mõistlikku põhjust pole, miks seal ei võiks käruga olla.
p.s. See on küll õige, et Prismast ei leia kunagi midagi üles. Ükskord ma küsisin teenindajalt ja ta pidi mitmest kohast vaatama, enne kui soovitud kauba leidis.
k
kl/ 9. jaanuar 2018, 14:38
kui keegi jätab oma käru paraleelselt riiuliga ja keegi rohkem 2,5 m radiuses ligi ei pääse, isegi soojaleti blokeerib, kuigi tal on number. Ja siis see valjult mölisev raadio ja kaupu täis vahekäigud. Lühikese inimesena jääb mõnikord ka kaup kõrgemalt riiulilt ostmata :-D
m
mm/ 9. jaanuar 2018, 14:26
Kõigist neist 25 jamast olen vaba peale seda,kui hakkasin ostma toidukaupa e-poest,palju vähem emotsionaalseid tarbetuid oste ja kaubad tuuakse koju värava taha tasuta ära.
n
nn/ 9. jaanuar 2018, 14:36
Ja kohe tasuta? Kae aga! Näita kätte,kes toob ja kust!
m
mm/ 9. jaanuar 2018, 14:57
toob e-coop,kust nad toovad,mind ei huvita.
k
kassades on vähe teenendajaid. / 9. jaanuar 2018, 14:26
see ei aja närvi. midagi ei aja närvi. ainult üks asi . kui rahvas hakkab sõimama ja süüdistama ,et müüia ei jõua kolme eest teenendada. ise poodi ei lähe kui juba päeval rikutakse tuju ära. nii pagana tühi kapp kah pole.
n
nõus/ 9. jaanuar 2018, 14:37
Jumala eest,mingu iseteenindusse. Nii targad ja haritud, aga vaat sellega hakkama ei saa!
n
no/ 9. jaanuar 2018, 15:16
Tartu Prismades pole iseteenindust. On ainult ilmatumad järjekotrad.
n
no-le/ 14. jaanuar 2018, 18:07
ja kas pole ka muid poode kui prismad.
n
no ei/ 10. jaanuar 2018, 14:12
müüja, mitte müüia - anna kannatust...
2
26/ 9. jaanuar 2018, 14:20
Sularaha-iseteeninduskassasse ronivad järjekorda tekitama need, kes tahavad maksta kaardiga, kuigi samal ajal on mitu "ainut-kaardiga" kassat tühjad.
M
.../ 9. jaanuar 2018, 14:37
Ma lähen suvalisse iseteeninduskassasse, ei hakka küll oma pead vaevama, kas seal saab maksta sulas ka või mitte.
p
poe töö on hull tõesti / 9. jaanuar 2018, 14:19
no hea et lõpuks ise ka näete mis poes toimub ja oskate olla nagu vaja . Ise olen just teenindaja Selveris ning seal on sellised asjad igapäevased . Tegelen just kärude ja korvide ning taaraga . Eriti ajavad tõesti närvi need ülbed vennad kes tulevad poodi ja arvavad et nad on igal pool kodus ning käituvad nagu mingid riigitegelased arvates et nad võivad küike öelda ja neid peabki kohe teenindama paludes ja tänades . Need tüübid viskaks poest kohe välja ja ütlesk ete enne poodi tulekut võta ajud ka kaasa palun . Siis muidugi see kui kärud jäetakse kuat teab kuhu ja sa ju töötades vastutad et need õhtuks oleks omal kohal tagasi otsides neid isegi lähedal olevast asulast . Sellisedt üübid ka kes tulevad poodi enne selle sulgemist mingi 5 min ja siis on neil aega küll et seal lettide vahel sobrada ja uimerdada kuigi kuulevad et pood pannakse varsti kinni ja töötajad tahabvad ka peale 12 või 10 tunnist päeva koju minna . Meie poe tootjad teeme seda kõike ju ainult miinimum palga eest ja peame veel tänulikud ka olema viisakad selliste vastu eks !
h
hiline klient/ 10. jaanuar 2018, 14:17
aga iga kell võid avalduse kirjutada ja kooli minna õpetajaks...muidugi enne tuleb kirjutama õppida - see on elementaarne! Selveri kirjaoskust ei nõuta, ainult väljaviskamist!
m
mats/ 9. jaanuar 2018, 14:16
Laupäeval LK Rimis suurelt silt allahinnast piip tuudis ,kassal polnud mingit allahindlust tootel,peab hakkama kontrollima tsekki kohe kassa juures,kuigi on poolpime valgustus,vargad krt

t
Tiina/ 9. jaanuar 2018, 14:12
Marru ajab ja kahju on asjatult raisatud ajast, kui teade, et "vabandame, kaardimaksed ei tööta" on letil aga mitte poe uksel.
l
Lugeja/ 9. jaanuar 2018, 14:29
Totrus on ilma rahata poodi minna.
n
no/ 9. jaanuar 2018, 15:18
Kaardid ongi raha, kusjuures tunduvalt legaalsem kui sularaha.
e
elutark papi/ 10. jaanuar 2018, 14:18
3 kõige kindlamat asja on: sularaha, vana koer ja eakas naine...
M
!!/ 9. jaanuar 2018, 14:08
Mulle meeldisid punktid 19 ja 25 ise kogetud ja nähtud.
e
ee/ 9. jaanuar 2018, 15:12
n
Nukits/ 9. jaanuar 2018, 14:08
Valjuks timmitud sise- reklaami-) raadio. Tartu lõunakeskuse rimis teatati teisel jõulupühal abivalmilt, et "mugavalt ja kiiresti saab tasuda iseteeninduskassades". Seal oli sama pikk järjekord kui vähestes töötavates tavakassades. Ju ennustati klientide arvu valesti. Aga siseraadio programmi ei peaks juhitama pimesi Tallinna kontorist. Tegelikult võiks see müra-plära olla üldse olemata.
j
janco/ 9. jaanuar 2018, 18:51
tõsiselt ärritab tib lakeelne möla kõlaritest !
n
Närvihaige/ 9. jaanuar 2018, 13:57
ajab närvi välismaalastest teenindajad, kes riigi ainsast,seaduslikust keelest,ehk siis eesti keeles ei ole suutelised teenindama.
n
Närvihaigele/ 9. jaanuar 2018, 14:39
Ja veel rohkem närvi ajaks, kui nad EI TÖÖTAKSKI, eks ole?
j
janco/ 9. jaanuar 2018, 18:50
tõsiselt ärritab tib lakeelne möla kõlaritest !
k
9. jaanuar 2018, 13:57
Kui kaupluses presenteeritakse tooteid, mida tegelikult müügil ei olegi - ei saavat näidist mingil põhjusel ära võtta
p
presenteeritakse / 9. jaanuar 2018, 15:03
Eestis ei tohi midagi PRESENTEERIDA vaid ainult ESITLEDA!
k
Kata/ 9. jaanuar 2018, 13:54
Kui Maxima iseteeninduses plekkhääl ütleb: aseta kaup ruudukujulisele alale! See ala on ruuduline, mitte ruudukujuline!
a
ats/ 9. jaanuar 2018, 13:53
Mind ajab närvi Maxima allahindluse poliitika, vaatad kaupa kontrollid koodi lähed letti ja seal lastakse tuimalt kassast ilma hallahindluseta läbi...kui pöörad tähelepanu sellele et antud toode või tooted on hallahinnatud...tehtakse selline nägu pähe et oled ise tola...selline asi on seal juba reegel seda juhtub väga tihti
k
kuu/ 9. jaanuar 2018, 14:52
"hallahinnatud.... ", sõnamäng?
E
@kuu/ 9. jaanuar 2018, 15:22
Eks see on tsitaat paljude Maxima töötajate sõnavarast.
a
ats/ 9. jaanuar 2018, 16:32
nagu näed on esindatud mõlemad sõnad ..alguses allahinnatud ja siis hallahinnatud....just mäng
l
Liisu/ 9. jaanuar 2018, 18:55
Mind ajab närvi , kui soovid hinnasildilt lugeda toote päritolumaa kohta, siis seal alati sama loll tekst, et vaata pakendilt.
a
A.L./ 9. jaanuar 2018, 13:52
See on selleks,et sina oma rahakotiga ainult suhkrut ostma ei tule,vaid sinu käest võimalikult rohkem raha kätte saada.

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
vidrik.vosoberg@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2505
levi@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee