Reis

LUGEJA KIRI: Kreeka puhkuses pettujad soovitavad hoolikalt reisifirmat valida

Toimetas Denes Kattago, 9. jaanuar 2018, 14:42

60 KOMMENTAARI

e
Ei ole/ 11. jaanuar 2018, 04:38
üksi ega koos perega reisimiseks kasutanud kunagi ühtegi nn. firmat. Milleks neid nüümata ja elada koos teistega mingit " kolhoosielu" ?!
t
Teeline/ 10. jaanuar 2018, 20:40
"Kasutasime suve lõpul sõiduks puhkusereisile Kreekasse reisifirma teenuseid."
"Kohale saabudes, tuli teise firma esindaja teatama, et meie esindaja ei saa tulla ..."
"Selline tegevusetus reisifirma poolt on väga mõistmatu..."
"Eespool toodud jutt ikka selleks, et valige hoolikalt reisifirmat..."
Mine sinna, ei tea kuhi, too seda, ei tea mida!
m
milleks/ 10. jaanuar 2018, 11:36
Milleks reisifirma? Nii rumal ei saa keegi olla et ise ei oska mõnd hiireklõpsu arvutis teha.
k
kogematu/ 10. jaanuar 2018, 08:29
Mis kohaga Kreekas tegu võiks olla? Hirmu ajate peale!
k
Kogenu/ 10. jaanuar 2018, 12:00
Mina ka ei saa aru, kuhu karu kanni nad sattusid.
v
veelkord/ 10. jaanuar 2018, 05:14
Miks on firma nimi nüüd tekstist väljas. Hoidke eemale see on NOVATOURS
j
10. jaanuar 2018, 05:11
jätke meelde selle firma nimi millega ei tasu reisida sinna Araabiasse
ä
10. jaanuar 2018, 05:10
ärge siis minge sellise firmaga reisima Eestimaal ju ilusaid kohti kordi rohkem,kui neid araablasi vahtida
k
Kas tõesti?/ 10. jaanuar 2018, 01:41
Põhja-ameerika kõrgeim hoone asub Chicagos???

k
Kas tõesti?/ 10. jaanuar 2018, 01:36
Põhja ameerika kõrgeim hoone asub Chicagos???
k
Ka pensionär, töötav muidugi/ 9. jaanuar 2018, 22:01
Reisin juba aastaid ainult Germaloga ja mitte kunagi pole probleeme olnud. Alati on reisil kaasas nii giid kui ka reisisaatja. Igal pool on kõik korraldatud. Hotellid on head. Möödunud suvel käisin puhkusereisil Kreekas Tolos, jäin väga rahule. Ülemöödunud suvel oli Kreeka kultuurireis, taaskord väga rahul Giid Ervin Org on super! Jah, Germalo on veidi kallim kui igasugused Nova- ja muud tuurid, aga mugavus ja kvaliteet on tähtsamad. Lennujaamades pole iial probleeme olnud, tablood-viidad ju juhatavad, mis seal keerulist. Seal saaksin ka iseseisvalt suurepäraselt hakkama, aga valin ikkagi reisimise reisifirma kaudu, kuna mõnus on, kui kõik on korraldatud ja sealjuures hästi korraldatud.
s
Säästumarket/ 9. jaanuar 2018, 21:04
Imelik. Inimesed võtavad mingi odava pakettreisi ja loodavad saada mingit presidendisviiti ja presidendi sarnast kohtlemist??
Kui tahad KORRALIKKU reisi, siis planeeri see ise. Valid hotellid, vaatamisväärsused, marsruudi. Rendid auto, sõidad ka väljapoole keskust. Peatud seal kus tahad, millal tahad, oled seal kus tahad ja millal tahad. Eeltööd on rohkem, aga elamused mitu korda paremad.
Kui sa ostad säästureisi, et postitada Facebooke pilte, siis lepi sellega, et see ongi odav. Kui tahad elamust endale, siis näe natuke vaeva ja tegutse ise.
k
9. jaanuar 2018, 21:35
Kalkun ka targutas ...hunniku otsas..
Sry, aga asjade vaatamine vaid oma vaatevinklist ja siis targutamine teeb sind vaid rumalaks. Kõik inimesed ei oska keelt, ei oma juhilube, julgust välismaal autoga sõita, ei julgegi ise planeerida kartes midagi valesti teha, ega käi reisil ka selleks et feissbuuki postitada. Raha ei ole ka vbla ülearu. Kas nemad sinu mõistes puhkusereisil (kus väidetavalt kõik nende eest ära aetakse) käia ei tohikski?
e
Egiptuses/ 9. jaanuar 2018, 20:45
Novatoursiga sama lugu. Saime Novatoursi esindajalt väga algelise Hurghada linna plaani, kus polnud õieti midagi peal peale paari tänava ja mõne hotelli nime. Helistasin eestlasest reisiesindajale, soovisime ekskursiooni Luxorisse osta. Temal polnud aega minuga rääkida, ütles,et tegeleb parajasti grupiga. Tagasi ka ei helistanud ja nii olimegi sunnitud 2-nädalat kohapeal olema.
n
9. jaanuar 2018, 21:22
Novatoursiga oligi tegu, algul oli nimi artiklis sees.
r
Reidija/ 9. jaanuar 2018, 20:41
Jutt oli teeninduse tasemest mida polnudki.Maksti ju selle eest et kõik organiseeritud.Pensionärid ei ole paraku suutelised ise liikuma.Muidugi on odavam ise kõik osta aga kui keelt ei oska aga reisida tahad siis tulebki pakett läbi reisifirma osta.Kui siin eespool kommenteeria ütles et firmad saavad odavamalt siis on see arvamus küll ekslik sest kliendile müüakse 5 kordse hinnaga edasi.
E
../ 9. jaanuar 2018, 21:35
Ei lugenud siit kusagilt välja, et nad oleks maksnud selle eest, et absoluudselt KÕIK organiseeritud. Pakun, et neil olid tellitud lennud, transfeer hotelli ja majutus. Seda nad ka said. Reisikorraldaja ei saa ju ära võluda järjekordi lennujaamas erinevates turvakontrollides, ceck innides jms, mis oli neile suureks probleemiks. Samuti oodati suu ammuli lennujaama transfeerivahendis mingit suurejoonelist ekskursiooni või kurat teab mida, mida seal nagu ei peakski olema - see on transport punktist A punkti B. Vanainimestele ei olnud see lihtsalt päris õige reisivalik ilmselt. Erivajadustega inimesed peaksid kasutama ka vastavaid teenuseid, mitte lootma standardpaketile.
k
ka pensionär/ 10. jaanuar 2018, 09:21
pensionär ei ole erivajadustega inimene!
käed jalad käivad , aga kui nad ikka keelt ei oska on üksi raske. muidu ju lähekski nad ise , aga kui on juhendaja palk kinni makstud, tuleb seda ka saada....
e
11. jaanuar 2018, 02:27
eesti pensionär on reisile minnes ikka vägagi erivajadustega,kes muutub lapsikuks ja saamatuks kohe kui lennujaama või sadamasse jõuab.
t
to Reidija/ 10. jaanuar 2018, 11:46
Oleneb, kuidas puhata ja kas puhata või ringi traavida. Alati võib auto rentida. Olen päris ise liikuv ning sooja merd armastav ja inglise keelt vägagi oskav penskar, kes on 7 aastat Vahemere ääres puhanud. Kui ise otsida ja osta suveks korralik 2-nädalane reis kobedasse ranna- ja katusebaariga 4-5-tärnisesse "kõik hinnas" hotelli, siis maksab see lõpuks varakult detsembris ostetud pakettreisist vähemalt lennupiletite jagu rohkem. 1500-1600 EUR-ga saaks ise broneerides küll pakettreisis pakutavaga samaväärse ja rannas asuva hotelli, kuid lisanduksid reisikulud. Muidugi saaks odava hotelli rõdul vorstiga saia närides ja veini peale lonksates odavamalt, aga see pole see... Paar nädalat on hea tunda ennast mõnusalt viisakas kommunismis ja mitte raha lugeda.
a
AA/ 9. jaanuar 2018, 20:12
Ma küll ei tea neid reisibüroode kohustusi täpsemalt aga mulle tundub, et nende soodsate hindadega saadki paketi, kus on korraldatud ööbimine, lennud ja transfeer. Käekõrval sind keegi kuhugi viima ei hakka ja teatud osa reisiga kaasnevast pead ikkagi ise ära tegema ja mingil määral siiski kaasa mõtlema. Lennujaamad on ju mõeldud tavainimesele ja seal orienteerumine ei tohiks olla raketiteadus, kui sul on olemas enda pilet ja lennuinfo. Hotelli nime sa ju peaksid teadma ka ja aknast peaks hotelli nimi näha olema. Pealegi bussijuht ju teatas ka nimesid. Ühesõnaga - reisimine ei peaks nii ehk naa olema nagu diivanil lösutamine ja nõuab mingil määral pingutust...eriti, kui kogemusi väga ei ole. Et noh..kui ma nüüd ennast antud olukorda mõtleks, siis ma ei tuleks selle pealegi, et reisikorraldaja peaks nüüd tervet lennukitäit inimesi kantseldama ja taga ajama. See on juba piisavalt suur töö, et sulle on mugav pakett hea hinnaga kokku pandud.
e
EE/ 9. jaanuar 2018, 19:48
Käisime suvel Kreetal ka reisifirma kaudu. Ma ei süüdista reisifirmat, sest keegi ei saa kohapeal käsi-käes turistiga olla. Kreeklased on väga ülbed ning isegi suht korralikus hotellis saadetakse turist pikalt, kui näit. juhtisime tähelepanu, et põrandad libedad ja inimesed muudkui kukkusid. Saime ise sõimata nende käest. Lubadustest kinni peeta, ekskursioonibussi pead poolenisti sõidu pealt peale hüppama, vanemad inimesed ei saanud üldse aru, kas on õiges bussis, sest nimesid karjuti kiiresti, ebaselgelt. Tegelikult oli seal ikka päris palju sellist jama, mida mujal pole kohanud.
s
9. jaanuar 2018, 21:24
Seda enam peab reisifirmal olema kohapeal esindaja, kes olukorra normaliseerib.
p
Puhkaja/ 9. jaanuar 2018, 18:55
Sama kommentaari tahaksin ka siia lisada. Puhkasime samuti Kreekas septembris 2017. Saabudes kell 2 öösel loomulikult ei eeldanud linnaekskursiooni, lahkudes aga sama seis-lennujaam tuubil rahvast täis,giidi ei kusagil. Suvaline sell saatis meid ära,midagi ei seletanud. Seisime samuti 3 ülipikka järjekorda, ise tuli otsida,kus saad pagasi antud,kus pileti registreeritud. Lisaks kõigele oli vahetunud lennuvärav,mida tuli teatama inglise keelt peaaegu mitte valdav lennujaama töötaja. Puhas ime,et lennukile jõudsime. Olen varem ka lennanud aga selline totaalne kaos on esmakordne ja jättis kogu imelisest puhkusest mõru maigu.

t
to 15.12/ 9. jaanuar 2018, 17:53
Kasutan tihti reisifirmade teenuseid ja just sellepärast, et saab kiiresti kohale ja üldjuhul odavamalt ka. Lähen mais reisifirmaga Horvaatiasse, nädalane reis 4 tärni hotellis koos hommiku-ja õhtusöökidega maksab 550 eurot ja kohale saab 3-tunniga. Üritasin kindlaks teha, mis sama reis maksaks, kui läheksin ise. Sain 800 eurot ja poolepäevase lennureisi. Asi ongi selles, et reisibüroodest ostetud reiside puhul saab kiiresti ja otse kohale, mitte kuskil seigeldes ja mugavus maksab ka.
r
Reisimine/ 9. jaanuar 2018, 21:17
Jah, aga see pole ju "reis", vaid sundpuhkus seal, kus kästakse olla. Reis selle sõna otseses mõttes on siiski reisimine, mitte lennukiga hotelli ja tagasi lendamine ning siis hotellist rannani ja tagasi jalutamine. Paar kohustuslikku vaatamisväärsust ka.
Mina käin omal käel reisimas. Jah, on kallim, ei salgagi. Isegi ehk kõvasti kallim. Aga ma ööbin turismitaludes, farmides, kohalike juures (airbnb.com) - hommikul äratab kukk, siis on sulle valmis pandud hobune ratsutamiseks. Lambad, jänesed, kitsed. Jood värsket kitsepiima ja silitad lambaid. Lõunaks viib peremees sind paadiga järvele ja püüad paar tundi kala. Paadis väike eine, kohv ja naps ka. Sõbruned pererahvaga, räägite maast ja ilmast. Nad on sinu jaoks kogu aeg olemas, sa oled neile külaline. Õhtul väike grill ja vein..
Siis sõidad edasi (rendiautoga), järgmisse kohta. Jne jne. Ja kui tagasi koju jõuad, siis lihtsalt õhkad - superreis, millised mälestused! ja ei jõua ära oodata, et järgmist reisi planeerima hakata.
K
.../ 10. jaanuar 2018, 14:43
Kui rendiauto asemel kohalikku transporti kasutada, siis ma küll ei mõista, kuidas ise reisides kallim tuleb. Rendiauto on muidugi inimese enda valik ja kui on soovi maksta mugavuse ja kiiruse eest, siis miks mitte.
r
reisiguru/ 9. jaanuar 2018, 17:28
Minek veebruaris Dubaisse omal käel ja võrdluseks toon välja hind 2 kahele siis lennud,hotel lkoos hommikusöökidega 4 tärni 1400.- eur reisibüroo pakkumine 1300 ja hommikusööki ei sisalda ja seda 1 ühele
m
9. jaanuar 2018, 17:55
Mis on selle kommentaari mõte`? Soovitad keelt mitte oskavatel ja vähe reisinud pensionäridel omal käel araabia kultuuriruumi reisida?
e
10. jaanuar 2018, 14:34
Eesti pensionäridel selliseid võimalusi väga pole, et araabiasse reisida... Teiseks, inglise keelt ostakse pea igal pool, mis ajast nüüd kohalikku keelt pead oskama rääkida selleks et reisida??? Ennekuulmatu, reklaamkommentaar reisifirmale.. See on FAKT, et reisifirma kaudu reisida on MÕTTETULT kallis( raha loopimine).
k
kats/ 10. jaanuar 2018, 22:23
Uskumatu, aga inglise keelt pensionärid ei räägi ja pole võib-olla ka kunagi õppinud. Väga paljud selle aja inimesed õpisid koolis vene keelt ja lisa keelena saksa keelt. Kas Dubai on ainuke araabia kultuuriruumiga riik?
Minu teada elab ka näiteks Egiptuses väga palju araablasi ja see on ikka
odavamaid sihtriike. Pensionär eeldabki, et kui ta ostab reisipaketi, siis kohapeal on inimene - eestlane, kellega saab probleemide korral asjad aetud ja selle eest makstaksegi rohkem. Näiteks juhtub tervisega midagi - vaja kohalikku arsti abi, juhtub keegi dokumendid ära varastama, on keegi kes korraldab tagasi sõidu, on vaja kedagi, kes aitaks hotelli "sisse kirjutada" , juhtub kohver mitte kohale tulema, aitab täita kindlustuspaberid jne... Ja ka noored inimesed ostavad sel eesmärgil paketi reisi, et puhkus oleks korraldatud ja poleks vaja muretseda ettetulevate probleemide korral. Ilmselgelt, kui sa pole saanud seda mida on lubatud, on tegu petmisega.
ü
üksi reisimine ongi/ 10. jaanuar 2018, 13:40
oli ennem ja on nüüd ka kallim. sa ju hõivad terve toa üksi ära, samasse tuppa ju kedagi võõrast sinu jaoks panna ei tohi, st saamata kasu. Järelikult pead selle lõbu eest rohkem maksma.
l
lendaja/ 9. jaanuar 2018, 17:27
Püha jumal, anna no inimestele mõistust. Olgu selle hotelliga kuidas oli, aga lennujaamas lihtsalt seista mingites suvalistes sabades?! Turvakontrollist läbi ja vaatad infotabloolt järgi mis väravasse minna tuleb. Ei saa aru kuskohas need lambad seisid.
e
9. jaanuar 2018, 21:29
Ei maksa nii halvustav ka olla. Pensionärid tulevad Eestiski küsima vahepeal, kuhu minna, kus seista, mida teha. Täitsa oma keeleruumis. Kas nad siis sellepärast reisida ei tohi? Kohapeal pidi ju olema eestlasest esindaja, ei oleks tohtinud tekkida momenti, et seisavad vales kohas ja kellegi käest küsida pole (keelt mitte osates).
h
hhh/ 9. jaanuar 2018, 15:45
Miks teha artiklit kehvast reisist, kui ära isegi ei mainita reisikorraldaja nime!
m
9. jaanuar 2018, 16:14
o
Otto/ 9. jaanuar 2018, 16:30
Millises lauses seda mainiti?
s
Sry/ 9. jaanuar 2018, 16:55
Heh, lugesin artikli uuesti üle ja mida ei ole, seda ei ole. Algselt oli nimi olemas, ilmselt on mahavõetud kellegi nõudmisel siis. Oli veel lause, et selliselt tuntud firmalt nagu novatours ei oleks sellist olukorda oodanud, ja algusepoole et Tez Toursi esindaja saadeti ütlema, et Novatoursi kohapealsel esindajal olevat liiga kiire olnud vms.
s
sami/ 10. jaanuar 2018, 20:35
Meil oli eelmine aasta sama teema egiptuses novatoursiga sinna saabudes ja nende poolt korraldatud ekskursioonides olime ka väga pettunud
s
Santorinis on ju lennuväli/ 9. jaanuar 2018, 15:44
mis bussi tiirutus,ei saa aru,aga ida euroopa värk,ise reisunud puhkuste ajal Soome firmadega,k6i normaalne olnud nt.Tjärebori ,Aurinkomatkat,Finnmatkat
6
69/ 9. jaanuar 2018, 15:38
Milleks peab reisifirmasid nii lihtsasse kohta sõitmiseks kasutama??
s
10. jaanuar 2018, 14:35
Sama küsimus.. Arusaamatu.
t
to reisid lollidemaale/ 9. jaanuar 2018, 15:16
Selgub, et lollide hulgas on sinu näol üks vähem loll. Aga see on ka kõik, kui üldse Kreekasse läbi mingi firma lähed. Lennuk käib otse Tallinnast, Bookinguga saab asjad aetud ja reisil enamust tabav abituse asemel rahulikult toimetades saab täiesti vinge puhkuse endale orgunnida. Aga väita, et saksa firmat nuumata on kuidagi mõistlikum... oh, anna mõistust!
k
Kreeka Kreekaks../ 9. jaanuar 2018, 15:38
Ses osas nõus, mis puudutab seda et ise saab odavamalt. See kuidas rahulikum on, sõltub kliendist. Kui keel suus, kogemused või julgus olemas- siis jah.Ja siis tõesti mõistlikum ise, mitte läbi mingi saksa firma. Aga on ka inimesi, kes suudavad kodust kaugel olla rahulikud vaid siis, kui nad teavad, et nad ei ole seal üksi ja et nad ei pea ise asju ajama, vaid keegi, kes nende keelt räägib ajab kõik asjad ära ja nende asi on lihtsalt puhata. Sellised ostavadki paketikaid. Maksavad rohkem, aga süda rahul. Kui nüüd selgub, et maksid rohkem, aga hakkama saa ikkagi ise, siis on põhjust nuriseda küll ja veel.
o
olku/ 9. jaanuar 2018, 15:16
paar aaastat tagasi ka Novaga kurvad kogemused ja enam ei kasuta nende teenust

k
Kreeka Kreekaks../ 9. jaanuar 2018, 15:16
Jutt pole ju sellest, et keegi oleks sihtkohariigis pettunud, jutt ikka sellest et pettuti teeninduses. Ja õige ka, meil pensionärid inglise keelt väga ei räägi. Mis siis kui keegi grupist ei oleks rääkinud? Inimestel on õigus saada seda, mille eest nad maksnud on. Kes oskab, broneerib nagunii ise, mitte paketika.
j
juss/ 10. jaanuar 2018, 01:32
Ega 400€se reisi eest ei olegi mõtet lux-kvaliteeti ja teenindust oodata.
j
juss2/ 10. jaanuar 2018, 01:33
See on nagu venelaste puhul - võtavad kõige odavama paketi ja arvavad, et on suured kunnid ja nagu oleks terve hotelli ära bronninud. No ei ole ikka päris nii eksole...
m
Mann/ 9. jaanuar 2018, 15:14
Käisin eelmisel aastal Novatoursi kaudu reisil. Kõik vajalik info oli kirjas voldikul ja teabelehel. Sai ka ise varem kaardilt uurida, kuhu täpselt lähen ja millisesse hotelli. Sai ka ise bussijuhi juurde mindud ütlema, millisesse hottelli soovime. Polnud ju probleemi. Samuti tagasi tulles vaatasime ise tabloodelt, millise värava juurest reis väljub. Ei tasu ennast ise nii saamatuteks teha. Olen samuti vanem inimene.
m
seda peab ka reisibüroo korraldama. Kui on tahtmist ise minna ja seigelda, siis tead ka ise, et kõik oleneb sinust endast.
o
oh/ 9. jaanuar 2018, 18:07
terve lennuki täie inimeste hulgas ei ole ühtegi inimest, kes oskaks lennujaamas tabloolt vaadata kuhu peab minema.
p
Peeter/ 9. jaanuar 2018, 15:14
Mitmes kord see artikkel juba ilmub
1
1/ 9. jaanuar 2018, 15:13
imelik, et need omapäi reisivad pole maailma ära eksinud..või ongi?
i
9. jaanuar 2018, 15:12
Imestan, et rahvas tänasel interneti ajastul üldse reisifimasid kasutab. Kõik asjad on võimalik ise ära teha. Olen aastaid oma pere reise ise korraldanud. Tuleb lõpuks 25% odavamgi kui igasugused tezzid ja auringod.
e
ep/ 9. jaanuar 2018, 15:43
Ei saa aru miks eelmisele miinuspunkte pannakse. Reisifirmadega tuleb alati tunduvalt kallim kui just supersoodsa viimase hetke pakkumise peale ei satu.
Ise broneerides on ainuke halb asi, et parima variandi leidmiseks võib minna rohkem aega kui reisifirma kaudu asju ajades.
l
9. jaanuar 2018, 16:02
loes eespool kommentaarile vastanud Kreeka Kreekaks.. vastust, siis saada teada.
Rumalus on haktata süüdistama teenuse ostjaid selles, et nad teenuse ostsid. Rumalus on hakata jagama on tarkust, et ise saab odavamalt. Eureka! Saabki! Selles pole ju küsimus/teema.
m
Mofo/ 9. jaanuar 2018, 17:25
Lend + hotell ei pruugi olla odavam, reisifirma ostumahud on suuremad ja vähemalt hotellide hinnad saavad nad odavamalt.
r
9. jaanuar 2018, 17:19
reisibüroosid kasutavad need, kes liiga palju seiklusi ei soovi.
k
Kaido/ 9. jaanuar 2018, 15:06
Ei saa aru.Lennujaama jòumisest ei làinud mul tàna ùle poole tunni et lennuki jòuda.Kpdutòò vòiks mingil mààral olla.Jaamas on kòik hàsti nàhtav ja arusaadav.
r
Reisid Lollidemaale , palun/ 9. jaanuar 2018, 14:52
Kui keegi Krrekast ootab paradiisi , siis on ise loll. Kreeka tase võrdne endise SSSR -iga. Korraliku tuuri saad Saksa firma kaudu, ainult saksa keel peab selge olema ja pead pidevatele padujoomingutele kepingutele vastu pidama. Nii lihtne asi ongi.

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
vidrik.vosoberg@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee