Turistid Kreeka Santorini rannas päikest võtmas. (Reuters/Scanpix)

Soojamaareisil puhata tahtnud tallinlased Silvi ja Arvi pöördusid Õhtulehe poole, et võtta kokku kaaskannatajate nimel oma pettumus luhtaläinud puhkuse üle.

Õhtuleht avaldab lugejate kirja.

Olematu teenindus Kreeka puhkusereisil!

Kasutasime suve lõpul sõiduks puhkusereisile Kreekasse reisifirma teenuseid. Firma poolt kokku pandud grupis oli terve bussitäis inimesi, kes kõik maandusid hilisõhtul Kreekas.

Kohale saabudes, tuli teise firma esindaja teatama, et meie esindaja  ei saa tulla meid vastu võtta (pidi olema väga hõivatud?) ja bussijuht viib siiski meid kõiki hotellidesse laiali.

Sõitsime bussis nagu tummad läbi linnade-külade, kusjuures uue hotelli juurde jõudes kuulsime bussijuhilt väga vaevaliselt ja väga võõrkeelse jutuna, kuhu hotelli me oleme saabunud.

Samas paljud inimesed (eriti vanemad inimesed) ei saanud üldse aru, mis toimub või kus nad peavad maha minema, rääkimata eestikeelsest jutust, nagu seda peaks kuulma.

Esimest korda pikkade aastate (15 aastat) jooksul oleme sellises situatsioonis, kus puudub igasugune teenindus sihtkohas, antud juhul Kreekas!

Kõik sama asi ja veelgi hullem kordus, lahkudes Kreekast! Meil kõigil (tervel lennukitäiel inimestel) puudus täielikult info kassa kohta, kuhu tuleb minna!

Veelgi enam, olime teadmatusest sunnitud seisma 3 väga pikka (st kõik meie ja ka teiste lendude inimesed) järjekorda läbi, et jõuda oma lennuväravani. Seetõttu olime sunnitud kogu varem tuldud aja kasutama järjekordades seismistele, et jõuda viimase, väljalennu väravani!

Vanemad inimesed, meie kaaskannatajad, olid väga hämmingus ja otsisid tuge meilt ja abi ka teistelt inimestelt, kuhu minna ja kuidas toimida.

Kuidas on võimalik niisugust olukorda lasta tekkida? 

Selline tegevusetus reisifirma poolt on väga mõistmatu ja eriti kliendivastane! Samas on nende koduleht aga täis väga ülistavaid sõnu ja klienti soosivat juttu ning väärtusi mida nad väidavad hindavat!

Seega, jäime me kõik ilma väga paljust, mida oleksime pidanud sellest kohast saama!

Eespool toodud jutt ikka selleks, et valige hoolikalt reisifirmat, kellega tahate puhkusest täit mõnu saada!

Jaga artiklit

60 kommentaari

E
Ei ole  /   04:38, 11. jaan 2018
üksi ega koos perega reisimiseks kasutanud kunagi ühtegi nn. firmat. Milleks neid nüümata ja elada koos teistega mingit " kolhoosielu" ?!
T
Teeline  /   20:40, 10. jaan 2018
"Kasutasime suve lõpul sõiduks puhkusereisile Kreekasse reisifirma teenuseid."
"Kohale saabudes, tuli teise firma esindaja teatama, et meie esindaja ei saa tulla ..."
"Selline tegevusetus reisifirma poolt on väga mõistmatu..."
"Eespool toodud jutt ikka selleks, et valige hoolikalt reisifirmat..."
Mine sinna, ei tea kuhi, too seda, ei tea mida!

Päevatoimetaja

Gerly Mägi
Telefon 51993733
gerly.magi@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis