Mehele

Lisaks veel 25 põhjust, miks ühistranspordi kasutamine on totaalne piin

FOTO | Pahane bussireisija: „Miks tropid mitu istekohta enda alla võtavad?“

Ohtuleht.ee, 22. veebruar 2018, 11:31

119 KOMMENTAARI

t
t/ 22. jaanuar 2019, 20:04
b
Bussikasutaja/ 23. veebruar 2018, 14:24
Kulla kommijad, vaatame ikka kõigepealt iseendale näkku! Aga artiklis probleemid on jumala õiged. Olen ka ammu tahtnud kusagil karjatada: kuidas me sellisteks küll oleme muutunud!
n
no/ 23. veebruar 2018, 10:36
mina küll ei usu, et need nimetatud inimesed seda lugu loevad
t
Tuleb/ 24. veebruar 2018, 08:08
bussi sisenedes küsida: "hei rahvas,kes teil minu bussi tulla lubas"?
Ikka korralikult üle vindi siis juba!
m
maainimene/ 23. veebruar 2018, 09:51
Kirjutasin, et tulge maale, siin puhta lumega metsade ja põldude vahel ruumi küll kõndimiseks. Aga moderaator muudkui modereerib ja modereerib seda lauset ja ei lase kommentaari nähtavale. Ju midagi riigivaenulikku avastas.
s
see pisiasi/ 23. veebruar 2018, 14:50
Kas see kuidagi seoses ka on kommenteeritava kirjutisega? Või tulebki igapäevaselt ühistranspordiga tööle, kooli, poodi käijatel kutset järgida ja teha soovitusele vastav mõnekümnekm-ne ring nende avarate maaväljade kaudu? Iga päev? Lahendab probleemi ja aitab paremini liikumist korraldada?
n
Njahhh/ 23. veebruar 2018, 09:48
Preili pirtsperse KÄI JALA kui ei meeldi on tervislikum ka.
k
külainime/ 23. veebruar 2018, 09:41
No see on ju tavaline pealinnaelu, peate ära kannatama, olete selle ise valinud. Kui ei meeldi, tulge ära maale, siin on praegu päris mõnus puhaste lumiste põldude ja metsade vahelt tööle jalutada.
Ei mingeid räuskavaid penskareid ega haisvaid ja aevastavaid pudelikottidega asotsiaale pole silmapiiril. Ja koolilaste tarvis on koolibussid. kuhu nad kenasti ära mahuvad koos oma koolikottide ja suuskadega ilma riiu ja näägutamiseta.
a
arvad,/ 23. veebruar 2018, 14:12
et siis ka mahuvad ära, kui kõik linnast maale tulevad? Ära kutsu häda kaela.
s
See/ 22. veebruar 2018, 22:59
Tallinn pole ka nüüd nii suur,et punktist A punkti B ei saa jala käidud.Kui jala käia ei taha ja on ühistranspordifoobia,võta takso.Nii lihtne see ongi.Teile vist tehti mingi ilma rahata sõit-mida te veel vingute.
m
mikk/ 23. veebruar 2018, 06:35
Tallinn on servast serva ca 20 kilomeetrit - hea jala käimist.
h
H/ 22. veebruar 2018, 21:23
Muideks ühistranspordi juhtidel on keelatud enne sõidugraafikus märgatud aega peatusest ära sõita.
See on trahviga karistatav!

t
tr/ 22. veebruar 2018, 21:21
Tere tulemast Eestisse! Nii see asi käibki.
Huvitav, kas eilse "Suud puhtaks" saatekülalised ka sellega kursis on? Nende jutust jäi mulje, nagu Eesti oleks ainult üks suur lust ja lillepidu.
Reaalsus on hoopis midagi muud!
v
väike soovitus/ 22. veebruar 2018, 20:18
käi jalgsi, siis oled terve ja igasugu pisiasjad ei käi närvidele või siis sõida jalgrattaga.
t
TammePakuRaiduja/ 22. veebruar 2018, 19:42
Mina olengi selline tuutu, kes mitu istekohta enda alla võtab. Olen ülimalt suur egoist ja mulle ei meeldi kui keegi istub vastu mind niimoodi, et ei saa kätt ka liigutada.
l
luutu/ 23. veebruar 2018, 11:42
Ka selline tuutu liigitub kategooriasse ASOTSIAAL. Nagu ka sellise, regulaarselt meediasse pressitava sopaka autor. Kes ei oska või ei suuda teiste inimestega koos elada, mingu....kuhugi, või elagu üksi metsas, või siis ärgu üldse elagu.
t
täielik sitakotirahvasikka puhaskönts sellineinimrämpstuleks isisekätte anda/ 22. veebruar 2018, 18:22
küll tema teab mis sellisesaastaga teha
t
tsiisas/ 22. veebruar 2018, 18:05
Artikli autoriga 100% nõus! Mind isiklikult häirivad kõige rohkem haisvad asotsiaalid. Neid leidub ikka uskumatult jubedaid. Enne seitset hommikul üks tuli peale oma kümne suure kilekotiga, ühest kallas istmele suure kuhja konisid, siis mängis välgumihkliga, aeles ühel istmereal, siis läks teisele pikutama. Eile üks haisukoll aevastas oma 15 minutit järjest, nii et tramm värises. Näost oli punaroheline.
Ja siis tipptunni ajal, kus neid haisukolle kõige vähem, tuleb mupo reidile ja trahvib tööinimesi, kes unustasid kaarti piiksutada. Kes trahviks Tallinnat selle eest, et ühistranspordis pole tagatud reeglitele vastavad tingimused ja ohustatakse minu tervist?
s
Setu/ 22. veebruar 2018, 17:33
a
autojuht/ 22. veebruar 2018, 16:50
Äkki oled hoopis ise tro-pp?
t
Tulnukas/ 22. veebruar 2018, 15:37
Äkki on tegu reptiiliga, kes ei suuda siin planeedil Maa eluga kohaneda ja on ülitundlik kõige uue suhtes?

a
Arsti nõuanne/ 22. veebruar 2018, 14:43
Kaebleja, kui sisenete bussi, siis kasutage silmaklappe, kõrvatroppe ja marlimaski!
d
Doktor/ 22. veebruar 2018, 14:39
See on ju elu! Tundub, et teie elate Kuu peal, kus on vaikus ja tühjus. Tulge doktori juurde, mul on teie jaoks sama pikk diagnoose välja kirjutada!
h
Haige!/ 22. veebruar 2018, 14:34
Kui ka see koht vaba oleks, siis ei saaks sa ikka sinna istuda, sest sinu ülitundlik nina (suisa loomakoon) tunneb kõrvalistuja kehalõhnu. Osta siis auto ja sõida sellega!
h
Helen/ 22. veebruar 2018, 14:25
Tartus on täpselt sama jama -- istutakse nii, et teine inimene ei saa istuda. Kas on siis kott kõrvalpingile pandud või istutakse sisemisel pingil, nii et aknaalune on tühi ja keegi ei saa sinna istuda, sest ollakse ees. Ja ses osas pole vahet, kas on koolilapsed, keskealised või pensionärid. Selliseid "laiutajaid" on kõikide vanusegruppide seas.
Piletikontrolörid võiksid selliste "laiutajate" käest hakata kahte piletit küsima, sest kui tahetakse kahte istekohta endale hõivata, siis olgu ka 2 piletit ette näidata. Mingi elementaarne viisakus ja teiste sõitjatega arvestamine peaks olema, sest ka teised tahavad võib-olla istuda. Mitte nii, et peaasi, et minu tagumik on maas, vaadaku teised ise, kuidas sõidetud saavad. Istudes on siiski turvalisem sõita.
s
sellistelsigadeltulek kärsadkohe ülestaguda a nägu täissöimata/ 22. veebruar 2018, 18:29
muidu siad arvavad et nii vöibki
u
uhh/ 22. veebruar 2018, 14:24
Tänu taevale, et ise ei pea juba 15 aastat bussiga sõitma, ei tea enam isegi seda, mis nr bussid kuhu sõidavad. Aga väga tuttav tuli ette see lugemine.
s
Seaküla Simpson/ 22. veebruar 2018, 14:16
Kus on kirjas, et tasuta ühistranspordis saab istekoha?
s
Simpsonile/ 22. veebruar 2018, 14:26
Kõik ei ela Tallinnas ja igal pool ei ole tasuta bussisõit, samas käivad kõik need punktid misiganes asukoha kohta.
p
Perste/ 22. veebruar 2018, 17:38
Tuleb, tuleb varsti ka mujale tasuta ühistranspot! Kui sealne hais ei meeldi, keegi ei käse nuusutada!
a
aje/ 22. veebruar 2018, 18:07
Kust otsast see sul tasuta on? Donal Trump maksab või? Ei, meie ise, maksumaksjad, plekime selle kinni millegi muu arvelt.
m
22. veebruar 2018, 14:11
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
N
./ 22. veebruar 2018, 14:20
Nii madalalubalise kommentaari saabki lisada vaid inimene, kes ei tee vahet kahel lahtril- Nimi.... ja Lisa kommentaar...
m
Mama/ 22. veebruar 2018, 13:46
Tegelikult onn asja nimi kokkuvõtvalt - teiste inimestega mittearvestamine. Miks peakski, kui igal pool rõhutatakse, et kõige tähtsam oled sina ise. Aga homme on uus päev ja igaüks võiks ise algust teha oma eeskujuliku käitumisega.

õ
ÕL vingats/ 22. veebruar 2018, 13:40
Huvitav, kes see vingats selle jama on kokku soperdanud. Oma nime ei julge ka argpüks oma hädaldavale üllitisele alla kirjutada. Ptüi!
õ
Õhtulejt omas mahlas/ 22. veebruar 2018, 13:59
on ühe vana artikli jälle üles soojendanud. Osa komme rohkem kui kuuvanused. Isegi hästi, mõnd artiklit, mida vist eriti ei loeta, tõstetakse teinekord mitu korda päeva jooksul.
Aga selle vahekäigupoolse istme peal istumise põhjus on (linnaliinibussis) ka see, et sinna plekist servadega kaussi mahuvad vabalt vaid teismelised. Iste on nii vastu bussi külge, et jääd istuma istme serva peale, lisaks on bussi sein talvel külm.
S
../ 22. veebruar 2018, 19:18
See jura on ÕL veergudel juba olnud.Loo autor istugu siis kodus oma sulgpatjade vahe,siis ei pea taluma sellised "piinasid".Kas tõesti ei ole enam muid teemasid,et klikkide saamise nimel tõmmatakse selline jamps järamiseks.
l
Lugedes pealkirja/ 22. veebruar 2018, 13:26
aga see on ju ühistransport, kõigile ju meeldib?
a
autoomanik/ 22. veebruar 2018, 12:42
no ei tule pähegi autost loobuda. pole aastakümneid ühistransporti kasutanud ega plaani ka kunagi kasutada, vastikud kohad.
m
mmm/ 22. veebruar 2018, 12:40
Nädalavahetustel on graafikud sellised, et 10 minutit ei tule ühtegi bussi/trammi ja kui tulevad, siis kõik korraga - 2 trammi, 5 bussi.
Trammidega seoses on veel see ka nii tavaline, et Hobujaama peatuses tulevad ühe suuna trammid alati järjestikku, kas 2 trammi Tondile või 2 trammi Koplisse.
r
RM/ 22. veebruar 2018, 16:31
Meil maal on graafikud sellised, et 5 tundi ei tule ühtegi bussi mitte üheski suunas ja siis tulevad 2 bussi korraga. Lausa samale minutile langeb nende graafikujärgne saabumisaeg. Vahel tuleb üks enne, vahel teine, vahel jõuavadki korraga kohale nagu graafik ette näeb. Marsruut on neil muidugi erinev. Ja mitmel korral on ka juhtunud, et ootaja jaoks "vale" buss tuleb enne ette ja n.ö. õige buss sõidab sel ajal tagant mööda, eeldades et inimene läheb ees seisva bussi peale ning jääbki inimene bussist maha. Ja sellist olukorda et tundide viisi ei tule ühtegi bussi ja seejärel tuleb 2 bussi samal ajal, tuleb meie külakeses kohe kaks korda päeva jooksul ette. On see alles joppamine.
h
huvitav/ 22. veebruar 2018, 18:09
Kuhu te sealt külast nii tihti ekskursioonitate? Kas väikses külas tõesti on vajadus, et iga tunni takka käiks buss? Kas tõesti jaguks iga peale bussitäis rahvast? Sõidavad kuhu?
t
Tahan/ 23. veebruar 2018, 09:21
naabri Eevalti juure mönda ölut luristama minna,aga lumi käib üle kalossi.
b
Bbb/ 22. veebruar 2018, 12:32
Karm reaalsus aga Jh paraku vanad mutid kes kohad hõivavad
m
M/ 22. veebruar 2018, 12:30
Liinil nr. 18, mis sõidab Laagri ja Kesklinna vahet on alatihti pompsud peal, kes seal ennast sügavad ja satikaid levitavad. Mind isegi häirivad kõige enam need inimesed, kes hakkavad peatuses peale pressima ning ei lase inimestel rahus bussist väljuda. Kui sellistele öelda, et enne lastakse inimesed välja ja alles siis sisenetakse, saad vastu mingi möhatuse või pobina. Igasugune viisakus ja teistega arvestamine puudub... ainult mina ja maailm suhtumine kõigil. Lisaks ei saa ma aru kommentaaridest, mis puudutavad busside puhtust. Minu meelest on need suhteliselt räpased ning kõige nõmedam olukord on siis kui mõni baaba pressib ennast istuma nii, et oled nagu pannkook vastu pasast akent.
Olen kasutanud ka Tartu linnaliine ning seal on hoopis teine teema. Bussijuhid arvestavad ka rohkem inimestega ning kui on ikka näha, et vanainimene/laps jookseb, et bussile jõuda siis minema ei sõida. Samuti pole pompse bussis ja bussid suhteliselt puhtad. Tallinnas olen rahule jäänud ainult uute nr.4 trammidega, mis on tõesti puhtad.
t
tartlanna/ 22. veebruar 2018, 12:39
Tartus ma ise kah käin suht tihti bussiga, aga jah kui pealinnas paar korda sõita, siis tundub, et meil nagu polekski virisemiseks põhjust.
M
..../ 22. veebruar 2018, 18:15
Mina sõidan igapäevaselt trammidega nr 2 ja 4. See puhtus on näiline, sest tramm on uus. Enamvähem igas trammis istub pomš ja sellised äärmuslikult jubedad viimase astme jotad, keda varjupaika ööseks ei lubata. Hais paneb silmist vee jooksma, nad köhivad, aevastavad, kallavad kottidest jumal teab mis ollust ja kraami istmetele. Seetõttu valin sageli hoopis jalgsi käimise.
M
................./ 22. veebruar 2018, 12:25
Minulgi samalugu, liigud õhtul bussile rahvast täis kohe kui uksed avanevad vanurid jooksevad sisse ja ei lase välja inimesi.Ühekorra oli mul nii, et rahvamass jooksis sisse siis hakkasin mina minema ja mingi vanur lükkas lihtsalt mu eemale, et mahuks sinna bussi sisse ja jäingi maha bussist.Debiilsus lihtsalt mis toimub, kohti jagub kõigile aga kõigil vaja hoida enda kotikesi kõrvalistmel, et mitte mingil juhul sa ei istuks siia.Küsisin ka ühekorra kas võib istuda öeldi venekeeles ei siis võtsin kotist kinni viskasin sülle inimesele ja võtsin istet, oi kus podises hiljem ja sõimama kukkus.
ü
22. veebruar 2018, 12:17
Ühistranspordis ei ole üldse eriti mõistlik istuda, kuna need istmed on jube räpased. Mina küll ei taha enda riideid selle s1taga määrida.
k
kl/ 22. veebruar 2018, 15:11
sellepärast kannangi ma heledat mantlit kui sõidan autoga ja musta kilejopet kui pean bussiga sõitma. Istmed on kohutavalt mustad aga näiteks lõõtsa koha pealt see kaldus sein ka nii tolmune, et seda pole kindlasti mõned kuud puhastatud.

m
mitte ainult linnaliinidel/ 22. veebruar 2018, 12:15
Ka pikamaa liinil võib näha sellist pilti, kus kõik inimesed istuvad üksikult, kõrvalistmel aga istub kott. Kõige erilisem vaatepilt oli selline, kus mees istus ühel pool vahekäiku kahel istmel, teisel pool kahe istme peal aga istus tema kott koos jopega.
e
Eks ta nii ole/ 22. veebruar 2018, 12:10
Või siis on selliseid seljakotiga tüüpe kes nügivad oma kõvade nurkadega seljakotiga. Siis ta pöörab ennast mõni istuja saab seljakotiga vastu pead. Selle asemel võtta seljakott ära ja keegi ei tule ta seljakotile tallama. Teine on see kus elatakse ukse ees samal ajal bussisees on ruumi et taha minna!
t
tore lugemine/ 22. veebruar 2018, 12:09
Täitsa tore pamflett! Sain lõuatäie naerda.
Tartus võib bussisõiduga üldiselt rahule jääda. On paratamatu, et tipptundidel juhtub trügimist ja mõni eriti närviline sõitja ei julge aknapoolsele istmele istuda, kuna ta "läheb kohe maha"., või turnib ukse juures, kuna samuti "läheb kohe maha" - kuuendas peatuses. Kõike saab ju viisakalt emakeeles öelda, et väljud varsti jne. Õnneks pole ma igapäevane tipptunnil kooli- või töölesõitja. Siis käivad küll õpilaste suured koolikotid, mis vastu mu nägu kolksuvad, närvidele. Lahendus oleks koolide ja töökohade algusajad hajutada. Aga kes see viitsib põhjustega tegelda...
j
jah nii see on/ 22. veebruar 2018, 12:13
No aga on nii ka olnud et viisakalt ütled "palun kas saaks mööda? Kas te väljute?" Siis tuleb selline porikärbes välja "Mine juba kaua sa siin seletad"!? https://youtu.be/batKvAn43fs siin on ka natukene Soome moodi komöödia!
e
Eesti-poolne/ 22. veebruar 2018, 12:05
Heh. . . Bussis olen näinud ka inimesi, kes näiteks kõva (vanemate inimeste puhul väga kõva) häälega juttu ajavad. Tõesti hulluks ajab, eriti, kui on veel venelased
e
Eesti-poolne/ 22. veebruar 2018, 12:05
Heh. . . Bussis olen näinud ka inimesi, kes näiteks kõva (vanemate inimeste puhul väga kõva) häälega juttu ajavad. Tõesti hulluks ajab, eriti, kui on veel venelased
e
Eesti-poolne/ 22. veebruar 2018, 12:05
Heh. . . Bussis olen näinud ka inimesi, kes näiteks kõva (vanemate inimeste puhul väga kõva) häälega juttu ajavad. Tõesti hulluks ajab, eriti, kui on veel venelased
e
Eesti-poolne/ 22. veebruar 2018, 12:05
Heh. . . Bussis olen näinud ka inimesi, kes näiteks kõva (vanemate inimeste puhul väga kõva) häälega juttu ajavad. Tõesti hulluks ajab, eriti, kui on veel venelased
r
rrrrrrrrrrrrrr/ 22. veebruar 2018, 11:49
Minu meelest on kõigil suu peas. Küsige ilusti. Nii palju kui mina olen küsinud - alati lubatakse istuma. Kas siis istuja istub edasi akna alla või tõuseb püsti ja lubab minu akna alla istuma. Milles probleem. Ei osata küsida...

t
Tiit/ 22. veebruar 2018, 11:45
Moderaator on jälle liigagar. Pealkirjas on sona t.ropp, aga kommentaarides ei tohi kasutada, ei vasta reeglitele.
e
ei ole sellest/ 22. veebruar 2018, 12:11
Kust tuul, sealt meel---moderaatoril.
d
drobb/ 22. veebruar 2018, 13:29
ä
ätt./ 19. jaanuar 2018, 07:14
Kui paneks õige 10 € pilet vot siis oleks ühistranspordis lahe ei ühtki haisvat tööliskonna esindajat.Siis hakkaksid ka Viimsi jõukurid Tallinnas ühistranspordiga käima või ei hakkaks ja viriseks hoopiks "miks nii kallis" ?
v
viimsist/ 22. veebruar 2018, 12:45
pole teab mis jõukur, aga korralik auto mul on. ühistranspordiga sõitmine ei ole üldse variant, mitte kunagi, siis pigem takso.
v
vana ja tark/ 18. jaanuar 2018, 11:31
Olen enamuses punktides nõus arktikliga, minule jätavad eriti mulje sellised sõitjad-kaaskodanikud, kes tõepoolest on jah hügieeni suhtes hoolimatud...( ütlen seda ilusti) ja need,kes seisavad sisenedes bussi-trammi ukse ette ja sinna ennast ka kinnistavad, küsisisn ühe kodaniku käest korra, kui ta ei lasknud eriti kedagi sisse-välja kas ta elabki siin ..?! siis ta sai väga pahaseks millegipärast..?!
ja kolmas kategooria- need kes sätivad oma ealmise sisse vähemalt 2 kohale koos enda ja oma pagasiga, kõrval võib seista väiked laps või vanainimene kepiga , aga tema omab seda kohta koos oma telefoni ja oma kompsudega...
Saan aru , miks Tallinn täis autosid , kus enaumus sees vaid juht... aga ma töötan kesklinnas, kus parkimine liialt kallis!
m
17. jaanuar 2018, 23:03
mida te virisete, käi jala , koguaeg on jonn ja hala , lumehelbekesed!
t
To: mode/ 17. jaanuar 2018, 10:51
Kirja autor võib küll kirjutada igasuguseid valelike ja laimavaid jutte,aga kui mina kirjutan tema räpasest elamisest siis moderaator ei lase seda läbi.
n
nõuanne/ 22. veebruar 2018, 12:13
Aga sina hakka "kirja autoriks" ja mine otse toimetaja juurde...
a
Autorile/ 17. jaanuar 2018, 10:48
Siine kirjutaja elab küll väga rasket elu kui kirjeldab oma kodusest elust kus voorivad parmud päevad läbi niimoodi ,et isegi koristamiseks ei jätku tal aega enam
k
Kriitiline/ 17. jaanuar 2018, 10:15
Ise aastaid siinset ühistransporti kasutanuna (peamiselt Nõmme ja Mustamäe kant) arvan, et Tallinn oleks vast siis elamisväärne koht, kui omada siin eramaja ja autot. Või elada kesklinnas.
k
Kriitiline -le/ 22. veebruar 2018, 12:16
Üks mu alevituttav üüris Tallinnas korteri ja tegi tähelepaneku---buss nr. 36 on täis kõige viisakamaid inimesi, suht normaalsed on õhtuti ka nr.18 kodanikud, ebameeldiv ja võõrapoolne kontingent haldab nr. 5-t. Esikoha sai buss nr. 27---täielik vana hea Eesti!
ä
äärelinnast/ 22. veebruar 2018, 12:53
äärelinnas mere ääres ja autot omades on tallinn ikka väga meeldiv elukoht. bussidega ei sõida kunagi.
m
MGM/ 17. jaanuar 2018, 03:21
Mida kõike kokku ka ei kirjutata, et sundida inimesi oma viimaseid kopikaid eraautode peale kulutama. Miks eestlased on nii vaesed? Sest nad sõidavad rikka mehe autoga.
g
GMG/ 22. veebruar 2018, 12:17
Igas majapidamises olgu vaid üks auto, enne paksudest ja keskkonna saastajatest lahti ei saa!
n
naine/ 22. veebruar 2018, 12:54
igaühel, kes soovib, olgu isiklik auto, minul on, ise teenisin, ise ostsin. ja ise sõidan.

v
vana perv/ 17. jaanuar 2018, 00:30
Minule küll tallinna ühistransport meeldib. Sätid ennast vahekäiku korralikult ära ja kõik bussi sisenevad ja väljuvad naised käivad ennast vastu sind nühkimas.
i
ilus tüdruk/ 16. jaanuar 2018, 20:47
kes selle "asja" autor on? On ikka väljaimemine või eriline kõigevihkaja! Sõidan iga päev sussiga ega vingu virise,kiunu, kobise, inise, ja ei sööda popkorni.
k
Kole mees/ 17. jaanuar 2018, 00:13
Sõida sussiga ja sööda popkorni!
See on õige tegu.
k
keskmine naine/ 22. veebruar 2018, 12:18
a
Aga / 23. veebruar 2018, 09:17
sa oled vähemalt ilus tüdruk.
k
Kuidas õhtuleht/ 16. jaanuar 2018, 19:03
Sellist haiget möga ära trükib ei hakka iialgi seda lehte ostma ega tellima
k
Kuidas/ 16. jaanuar 2018, 21:07
s
Sellise lolli jura autor/ 16. jaanuar 2018, 18:57
Sa oled tõesti k.....av k..a
s
See kirjatsura/ 16. jaanuar 2018, 18:55
Kes selle jura kirjutas on vist kinnimajast välja lastud
t
tehke/ 16. jaanuar 2018, 18:06
1 ja 2 klass. saavad valged inimesed ka yhistranspordiga soita
h
h/ 16. jaanuar 2018, 17:48
Just sõitsin,mingit piina ei olnud, täitsa mõnus oli sõita, tasuta ka veel. Ma ei tea . mul probleeme ei ole.
j
Jep/ 16. jaanuar 2018, 19:20
Jälle ÕL probleem.Kas te ükskord mõne asjaga rahul ka olete?Kas tõesti peavad teised metsa jooksma,et ÕL "staarid"saaksid vabalt lösutada pinkidel.Keegi ei sunni teid kasutama ühistransport,tellige siis lennuk või käige jala ja lõpetage see hala.
o
Oh/ 16. jaanuar 2018, 20:06
Oleneb kuidas veab. Kord sõitsin 23 bussiga, kus istus ennas täis lasknud prükkar. Selline tunne nagu suvises nõukaaja avalikus peldikus oleks olnud.
k
Karlssonit oleks Tallinnasse vaja/ 16. jaanuar 2018, 17:42
Ma arvan, et tipptunnil tööle ja koju tagasi sõitmine oma autoga on ka piin. Sõltuvalt sellest, kus elad. Eriti huvitav on õhtul koju saamine siis, kui hakkad sõitma aga ei tea, et vahepeal on kuskil mingi avarii juhtunud ja suuremad teed kõik umbes. Kutsu või Karlsson appi, et koju saaks. Lumeta ajal saaks tööl käia jalgrattaga aga mida talvel teha? Ja Tallinnast ära kolida ka ei saa, sest töökohtadega on nii nagu on. Õnneks on Tallinna linna internetisaidil liikluskaamerad üleval. Enne koju sõitu saab vaadata, kas teed on umbes või mitte ja valida parima variandi.

p
Paljuga nõus/ 16. jaanuar 2018, 17:40
Eile üks asotsiaal tunnistas,et ainult bussis saabki päeva soojalt mööda saata.Aga see kõik on tasuta transa "võlu".Lahendus oleks mingisugunegi piletitasu ja asotsiaalidele soe päevakodu(öömaja neil on).
e
eh/ 17. jaanuar 2018, 00:38
Kodutuid oli bussides-trollides ka tasulise ühistranspordi ajal. Isegi rohkem kui praegu. Vähemalt Mustamäel. Teisi liine ma nii hästi ei tea.
e
eh-le/ 22. veebruar 2018, 12:19
Muidugi on, neile pole ju midagi teha, raha neil ei ole ja kui kuskile sooja sööma viiakse---tore ju!
m
Mati/ 16. jaanuar 2018, 16:42
Ma olen pikki otsi sõitnud lühikest maad võib jala astuda,mitte ühtegi halba sõna ei ütle Bussid on mugavad ja puhtad.Korra olid kaks parmu bussis sõitsid lätti ,teadagi miks aga ka need pidasid end viisakalt üleval.
b
Bussisõitja/ 16. jaanuar 2018, 16:17
Olen pidev ühistranspordi kasutaja ja hinnang sellele on väga positiivne. Bussid on puhtad, sõidavad graafikus ja ei ole seal näinud ühtegi insidenti. Mulle jääb arusaamatuks, miks järjepidevalt kritiseeritakse Tallinna ühistransporti. Ja seletus ei ole minu arvates muus, kui opositsioon lihtsalt püüab Tallinna tegemisi halvustada.
u
Urmas/ 16. jaanuar 2018, 16:15
Ühistransport, vähemalt Tallinnas töötab korralikult! Ma ei hakka ju Tallinna ühest linnaosast teise sõitmiseks autot kasutama kui ma saan trolliga tasuta ja kiiremini. Praeguse ilmaga peaksin auto aknaklaase pouhastama, mootorit soojendama jne... Ma hoian auto kindlustuse pealt ka kokku kui talvel ei sõida. Tallinna tasuta ühistranspordiga olen väga rahul, huvitav mida seda algusajal enne 2013a. kritiseerijad nüüd arvavad??? Kõik toonaste kriitikute oletused on osutunud väärateks! Kõige jubedam ühistransport oli 1990 aastatel kui bussid olid nii täis, et pidi ennast jõuga sisse litsuma. Võrreldes selle ajaga on praegune Tallinna ühistransport täiesti teisel tasemel, toona ei oleks uskunud!
h
ha ha/ 16. jaanuar 2018, 15:49
Kui nüüd ühistransport likvideerida ja kõik elanikud isiklike autodega hakkavad tööle ja koju või poodi sõitma siis alles "naudite" ühistranspordi lõpetamist!
h
ha ha ha/ 16. jaanuar 2018, 16:07
Keegi ei ole rääkinud ühistranspordi likvideerimisest vaid artikkel keskendub sellele, et on palju inimesi, kes ei oska sellega sõites õigesti käituda. Kui peate ennast viisakaks ja teistega arvestavaks inimeseks, siis ei peaks te end seda artiklit lugedes ka puudutatuna tundma.
5
16. jaanuar 2018, 15:35
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
6
66/ 16. jaanuar 2018, 21:12
Huvitavad tegelased on need, kes pungil seljakotiga peavad tingimata läbi bussi kõndima ja pöörlema ka veel inimeste vahel.
t
toivo/ 16. jaanuar 2018, 15:07
i
Istekohtadehōivaator/ 16. jaanuar 2018, 14:41
Ei ole midagi nii et igal pingil ainult 1 inimene. Buss tuleb korralikult laadida ja igal istmel 2 inimest ja istuma tuleb hakata tagant, siis on buss paremini juhitav.

s
siiski/ 16. jaanuar 2018, 14:09
Eestlane trügib istekohale, et seal siis laiutada, oma kotid ka eraldi istuma, ei saa ta aru, et istekohad on eelkõige inimestele, mitte kottidele.
a
anu/ 16. jaanuar 2018, 14:08
a
Aga muidu/ 16. jaanuar 2018, 15:15
m
mmm/ 16. jaanuar 2018, 14:01
Trammidel on palju sissepääsusi, aga kõik inimesed ikkagi proovivad saada ainult esimesest sissepääsust sisse.
Tramm on pooltühi, aga ikka leidub inimene, kes seisab vahekäigus ja takistab liiklemist.
h
helle-mai/ 16. jaanuar 2018, 13:41
ühistranspordi üle virisejad on enamikus need, kes ise seda ei kasuta. Mõnes peres, kus 2 pensionäri, on lausa 2 sõiduautot. Tuurivad kohmakalt linnavahel ja ummistavad liiklust.
Olen ühistranspordi pidev kasutaja, olen väga rahul, bussid puhtad, liiguvad graafikujärgselt, inimesed bussis enamikus normaalsed ja sõbralikud. Suurepärane saavutus meie Tallinna transpordikorralduses!
h
heh/ 16. jaanuar 2018, 14:05
Sa vist sõidad ainult 7 ja 9 vahel kui inimesed on veel liiga unised, et nõmetseda.Proovi mõnikord peale 19.00 sõita.
r
Rattur/ 16. jaanuar 2018, 14:08
Penskaritel on autot rohkem vaja, kui vaid linnakvartalite ja ostukeskuste vahet liikuvatel noorsandidel ja blondiinidel. Tuletan ka meelde, et sõiduauto viiekohaline!
j
jah/ 16. jaanuar 2018, 14:32
minu kolleegid ka räägivad kui õudne on ühistransport, perverte , õpetajaid ja raamatupidajaid täis. Paraku nad ise sõidavad autoga, sest nii on prestiižne ja eks siis kadedus ajabki rääkima asjast, millest ise ei tea, sest nemad maksavad autosõidu eest, aga loobuda ka ei saa, uhkus ei luba, mina sõidan ühistranspordiga ja väga rahul.Ei mingit parkimisprobleemi ega hullumeelseid kaasliiklejaid.
Ja mis puutub sellesse, et kui uksed juba kinni, siis jäädki maha, on ka põhjendatud.Kui oled alustanud juba sõitu ja siis keegi jookseb veel ja klopib uksele, ei saa bussijuht ohtlikku olukorda tekitada. Keegi seljataga tõrtsutaks kindlasti, et mida sa jokutad, kas sõidad või ei ja hakkaks möödasõitu sooritama.
Kusjuures täna küll buss 24 tegi kaks korda Szonoki peatuses uuesti uksed lahti, sest üks tibi ei saanud oma tikkkontstel kiiresti liikuda ja suure seljakotiga laps jooksis ka veel ootepaviljoni nurga tagant.
r
16. jaanuar 2018, 13:29
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
Margus/ 22. veebruar 2018, 13:09
e
ega muud/ 16. jaanuar 2018, 13:05
kui oodata uut kriisi, eks siis mõeldakse jälle välja sõidusaatjate "töökohad".
b
Bussisõitja/ 16. jaanuar 2018, 13:01
Osa põhjuseid on õiged aga need ei ilmne pidevalt.
Enamasti on sõit nauditav ja LV teeb meie vaesunnud riigis, mis võimalik.
a
A.Tamm/ 16. jaanuar 2018, 13:14
Saite ju omale meelepärase valitsuse, mis pani riiki õitsema, ikka häda vaesunud teine.
v
Vahe/ 16. jaanuar 2018, 14:31
praegusel valitsusel on lastud teggutseda vaid aasta, eelmised võõrvõimu ja pankade esindajad laastasid riiki üle 10a!
v
vot/ 22. veebruar 2018, 15:11
eelmise valitsusega meilt kadus igasugune "autonoomia"...
P
:D/ 16. jaanuar 2018, 12:53
Paistab, et antud kirjutajat häirivad lihtsalt teised inimesed.
n
noo/ 16. jaanuar 2018, 14:03
No kui nad lausa (hea) meelega on ebameeldivad, siis on see suht elementaarne.Ma küll nii pirtsakas ei ole kui antud artikkli kirjutaja, aga jutt õige.Ma lihtsalt elan üle need 5-10 minutit sõitu.
E
:D / 16. jaanuar 2018, 15:21
Ei tea. Mina küll selliste olukordadega kokku ei puutu. Sõidan iga päev bussiga. Kui sind kõik häirib siis ei pruugi selles teised süüdi olla :)

o
oh õudust/ 16. jaanuar 2018, 12:52
ei jätkunud kannatust kõike lõpuni lugeda. Aga selle piina eest peab veel mittetallinlane palju maksma ja siis püsti seisma ja pilet pole isegi tunnipilet.
h
16. jaanuar 2018, 12:39
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
e
Ei saa,/ 16. jaanuar 2018, 12:51
liikluses tulevad rumalad ette, foorides põleb liiga tihti punane, kütus on nii kallis, teed on halvad, jalakäijad tolgendavad ees, autod on kehvad....
e
Eriline troplus/ 16. jaanuar 2018, 13:08
Isikliku neljarattalise kütuse- ja õhuraiskaja ostmine pole tänapäeval mingi probleem. Ummikutes äraseletatud näoga uhkes üksinduses viiekohalises autos ummikupassijad ja parklaummistajad on juhmardid. Enamusel autoomanikest pole isiklikku sõidukit üldse vaja!