ÕL Mehele kratsib koos BroBible’iga kukalt: hindude kastiauto Mahindra Jeeto väiksus ja ambitsioonikus ei taha omavahel vähemalt väliselt kuidagi klappida.

Mahindra toodab muude sõidukite seas ka neid kuulsaid India katusega võrre ehk tuk-tukke. Kastiauto Jeeto enda omadustelt ühest sääreväristajast väga ei erinegi: sel on ühesilindriline nn V-1 mootor (silinder on mootoriploki suhtes 45-kraadise nurga all), mille kubatuur 625 cm3 ja võimsus 11-16 hobujõudu.

(Tootja)

Võrdluseks: mootorrataste maailmas väikeseks peetaval Suzuki Savage’il on 652-kuubikuline ja 31-hobujõuline mootor. Ligikaudu sama suure võimsuse andis kõrgematel pööretel välja 649-kuupsentimeetrise mootoriga nõukogude külgkorviga mootorratas Dnepr.

Aga Mahindra lubab väikese võimsuse kiuste vedada oma kastis kuni 700 kilo rasket koormat. Ja kui juba võrdlemiseks läks: BroBible toob välja, et võimsa USA kastiga pikapi Ford F-150 kandevõime on 3,5-liitrise topeltturboga V-6 mootori juures alla 650 kilo.

Nuta või naera, usu või ära usu.

ÕL Mehele leidis netiavarustest ühe meile Fordi pikapist ehk veidi tuttavama Volkswagen Crafteri kaubiku, mille kandevõimeks märgitud 107 HJ juures samuti 650 kilo.

Hindude „ühepütane“ kääbik on kahtlemata vähemalt lubaduste kohaselt üks väga tubli tööhobune.

Ah jaa, ühe detaili avastasime äsja veel: Mahindra Jeeto ise kaalub umbes 685 kilo. 

(Tootja)

Jaga artiklit

0 kommentaari

Päevatoimetaja

Silja Ratt
Telefon 51993733
silja.ratt@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis