93 kommentaari

8
8  /   13:36, 17. märts 2018
Ärge jahuge nii palju,tehke antennid,antennivõimendid ja kaablid korda. Lõuna-Eestis minul toimib uus Elisa Binge TV hästi peale uuendust hästi. Kui ise jobud olete ärge sõimake Elisat.
T
Tele2 klient  /   10:05, 13. märts 2018
Elisa oli alati halvem operaator oma leviga ja internetiga, ostis Starman ja siis kohe tegi Starman ka halvem :D Elisa muudab maailma ---- halvemaks :D
S
sirli  /   11:16, 12. märts 2018
starmani klient olin ma päris pikalt aga digiboksivahetus tehti eelmisel kevadel ja boksi vahetusest ei ole möödas aastagi ja hangub ka pidevalt pilt ära kui uus see digiboks siis olema peaks mina sellest aru ei saa. aga rahul ma sellega kindlasti ei ole. kui teenindusse helistan et nõu saada siis järjekorrad on tavaliselt pikad.
Q
Qwe  /   14:42, 9. märts 2018
Nii rahul et elisast ära läksin. Teises kohas on palju kiirem nett, leviauke pole. Ma siiani ei saa aru miks ma nii kaua elisas olin ja teenindust seal pole ollagi. Üks tädi sealt tegi teised operaatorid nii maha et juba suurest uudushimust mõtlesin teisi proovida 😁 telia telekas ka superrahul ja aastate jooksul 0 hangumist.
F
ffff  /   14:03, 9. märts 2018
Koik keda tean kelle on elisa on alati probleeme , eriti just digiboxiga .
A
Andres  /   21:31, 8. märts 2018
Telekat ei vaata, aga Starmani internetiga (150/20) olen väga rahul olnud ja Elisaga on vähemalt kõik esialgu jätkuvalt korras olnud (sama kvaliteet mis enne). Eks paista, kas jätkub see.
M
miks peaks  /   19:42, 8. märts 2018
ühinemisel kvaliteet paranema?
E
elisaklient  /   19:37, 8. märts 2018
meil ka jamab pilt ja ALATI hakkab pilt jupsima just telia kodulahenduse reklaami ajal, see küll kahtlane mu arust
P
pettunud televaataja  /   15:45, 9. märts 2018
ma pole telekast kunagi näinud Telia reklaami ja seepärast ei saa ka just selle juures hanguda. Hangub iga filmi jm saate sees, eriti Roaldi nädal ja Surm paradiisis. Meil vahetati uus digibox aga muutunud pole midagi.
M
mm  /   19:32, 8. märts 2018
Loobusin Starman-Elisa teenustest,algul tasapisi hindade tõstmine,lepingutingimuste muutmine omale kasulikus suunas,lõpuks pildi pidev hakkimine ja hangumine.Olen uue teenuspakkujaga äga rahul,hind on paigas ja pilt perfektne.
O
Onu  /   18:40, 8. märts 2018
Kahjuks ka mina olen nende hulgas, kellel Starmani aeg internet töötas viimase peal ja TV pildiga olin ka väga rahul. Nüüd Elisa all TV pilt aega-ajalt jookseb kinni ja internet on kohati nii aeglane, et lausa paha hakkab. Kui Starmani helistasin, siis võeti kõne kohe vastu. Nüüd lastakse sulle 40 minutit mussi ja alles siis räägitakse sinuga. Peale mida suunatakse veel edasi ja lastakse veel mussi. Minu puhul tehti seda 5 korda, enne kui sain oma probleemile lahenduse. Iga kord pidin oma probleemi uuesti rääkima. Vanasti oli selline tava, et kui kõik klienditeenindajad olid hõivatud, siis telefon andis kinnist tooni. Nüüd lastakse sulle mussi, mille eest kooritakse ka paras kopikas.
K
kle...  /   19:45, 8. märts 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
K
K.P.  /   11:52, 9. märts 2018
See aeglane on ka küsitav kui numbrit pole juures. Mul on kaabliga telekapilt koos internetiga sügisest saadik ning telekapilt probleemivaba. Internetikiirus mul piiramatu lahendusega ning Macbook Pro'ga mõõtsin kiiruseks 431Mbit/sek, Dell'i läpakaga vaid 140 Mbit/sek.
M
mell  /   17:47, 8. märts 2018
Mismõttes see tarvarauuendus asja parandas,hullemaks muutus veelgi,koguaeg jookseb kokku.mul on uuem digibox ja viimane tarvara uuendus tehtud,sittagi paremaks ei muutunud.
T
Telia klient,  /   16:27, 8. märts 2018
Tänan ,Telia, tänan!
K
khm  /   16:12, 8. märts 2018
Pildil oleval naisterahval. Mis pult tal käes on?
Või miks ta selle asjaga telekat sihib?
M
maamiis  /   15:55, 8. märts 2018
olin kunagi elisa klient,asi läks jaburaks,läksin ule starmani,asi toimis väga hästi kuni elisa võttis üle,täielik jama,pappi tahavad,teenus on null
Infoliin  /   15:31, 8. märts 2018
Infoliin on neil täiesti mõttetu. Sissejuhatuseks kuula mingit mõttetut mula ja kliki telefonis erinevaid nuppe. Siis antakse teada, et kõneootejärjekord on paarkümmend minutit. Pärast paarikümneminutilist ootamist vabandatakse, et nii kaua läks ja katkestatakse kõne. Väga viisakas klenditeenindus.
K
Ka infoliin  /   18:59, 8. märts 2018
Nii on , püüdsin mitu päeva helistada, jama! Stramanist helistati alati tagasi ja teenindus oli väga viisakas.
R
Raamatupidaja  /   15:18, 8. märts 2018
Viletsa teenuse eest -50%.
J
jussike  /   14:43, 8. märts 2018
hei-rahvas--ka telesaatekava on ju reklaam? kas teile i hakka vastu need 10 minutised reklaamid iga 10 minuti tagant????
T
toomas  /   14:10, 8. märts 2018
Vaatan, et paljud kirjutavad ja Starman/Elisa kommenteerivad, et tarkvara probleem. Huvitav kuidas nad arvete saatmise programmi ja raha saamise korrektselt tööle said??
T
Tiit  /   13:46, 8. märts 2018
Mul vana liitumine, kui asi toimis. Nüüd on küll täitsa SUUR jama. Ma ei kannata neid elisasid, tele2 jne. Üle ilma toimib (ka Kuubal) ikka hea vana EMT -Telia
K
klient Võrumaalt  /   13:44, 8. märts 2018
net ka streigib vahest korralik kiirus siis mõnel päeval pole teist ollagi rääkimata üleslaadimisest, kui helistad aetakse ainult häma.
E
et siis kui palju  /   13:56, 8. märts 2018
on korralik?Ise oma neti kiirust mõõtnud oled?Üleslaadimine on üldjuhul alati hea.
Ü
ülejooksik  /   13:03, 8. märts 2018
vahetasin Starmani pärast ühinemist Elisaga Telia vastu. alates kodulehest on Elisa teenus kuidagi kaoseline. Telial lihtne ja kasutajasõbralik. Kiitus!
J
Jaanus  /   13:00, 8. märts 2018
Olin Starmani klient ca 13 aastat ja kordagi probleemi ei olnud. Olin ülimalt rahul ja kiitsin, laitsin teisi.
Alates eelmisest aastast, mingist ajast kui tehti tarkvara uuendus läks kõik pekki ja peale seda on asi ainult hullemaks läinud. Tuli siis tehnik koju eelmisel kuul jälle ja ütles "Tere jälle" :)
Ei hakanud salatsema ja ütles, et kõik on pekkis, lahendust ei ole. Maksin kogu see aeg täis hinda, sain vastu "vedelat"(Pidevad kokkujooksmisded jne jne) Saatsin Elisa pikalt, võtsin Telia ja ei kahetse siiani!
K
Kriitik  /   15:59, 8. märts 2018
Mhh, kuidagi kahtlane. Sa olid 13 aastat Starmani klient ning teiste teenuseid ei kasutanud, aga laimasid teisi? Nüüd aga vahetasid teenuspakkujat, minnes kliendiks sellele, keda enne laimasid? Kas veidi madal ja silmakirjalik ei ole?
U
Urjuk  /   18:23, 8. märts 2018
Olin ka paadunud Starman'i klient.
Nii nagu see "Digi" vaimustus levima hakkas hääbus ka teenuse stabiilsus.
T
tartlane  /   12:57, 8. märts 2018
Olen nüüd juba mitu aastat STV klient olnud ja kasutan DIGI-TV-d. Väga rahul, ei mingeid hangumisi ega hakkimist, pilt korralik ja kanalitevalik väga suur (s.h saksa, prantsuse, itaalia, soome kanalid, mida Starman ei paku või pakub suure tasu eest).
E
elan Pelgulinnas  /   13:44, 8. märts 2018
meil ei ole isegi võimalust paketi vahetuseks,peame vägisi vaatama uut Elion ,endine Starman,mille kvaliteet on langenud ,aga hinnatõus on oluliselt suurenenud .Firmad peaks olema klientide jaoks ,mitte vastupidi.
P
Pisike korrektuur  /   19:20, 8. märts 2018
Ilmselt pidasid silmas Elisat, mitte Elioni
M
Ma ei tea kuidas teistel,  /   12:03, 8. märts 2018
aga mina avastasin, et mulle saadetud arvel on muudetud hinnakirja kallimaks. Mitte küll palju, aga ilma ühegi selgituseta on äkki hind muutunud. ootan neilt juba pikemat aega selle kohta selgitust, aga no nii ülbe firma nagu see on, ei vaevu nad vastama. Ja et summa on väike, siis on arvan, et teistel sama tehtud- väikesest muudatusest saab ju kokku suure summa.
T
teine   /   12:49, 8. märts 2018
Ootama vastust sa jäädki .Kirjutasin neile palju suurema mure puhul ja ootan juba kaks kuud vastust .Telefonitsi helistad keegi ei vasta ,mingi hääl raiub nagu rauda ,et tavalisest suurem minutihind võimalusel saatke oma küsimus netis :) .Aga sealkaudu ei vasta mitte keegi isegi automaatvastust ei tule !Kas tõesti mitte keegi mitte midagi ei saa teha ,et selline sigadus lõppeks olin starmani ga nii rahul just selle poolega ,kui mingi mure see lahendati kohe ja nagu eriti viisakalt ,aga nüüd on mure siis pole mitte kuhugi pöörduda .See muutus oli kuidagi nii salaja .Poleks iialgi nõus olnud
  /   16:39, 8. märts 2018
Mul sama lugu, tõstsid hinda ja võtsid järelvaatamise ära, ilma hoiatamata, peab vist STV-ga liituma
E
ELIISA  /   11:55, 8. märts 2018
Peab ikka stupid olema kui omale paketti võtta. Võtke omale tele2 ja vaadake saateid netist. See ju teada et need teenusepakkujad tõmbavad teil naha üle kõrvade. Olge siis stupid assholes edasi
M
Max  /   11:38, 8. märts 2018
Soomes sama jama Elisaga. Kontakti saamine telekas raske. Käima. Tuttavasi sama. Vahest ka nn.sakib. ETV tellitud kanal hävinud. Kuu aega.
H
HAH  /   11:37, 8. märts 2018
Küll on hea et mul neid probleeme pole, starman, viasat, mida veel....ah teate, kõige parm on vaadata vabalevi kanaleid, etv, etv2, tallinna tv ja ongi kõik, milleks omale mingit paketti kaela võtta kui ei saa isegi kval teenust. Ja ega telekat polegi alati vaja, netist saab ka vaadata otse saateid kui tahad, mõnede eranditega näit kanal 2 v tv3. No igal juhul ma mingi tv friiki ei ole, vaatan ainult neid saateid mis mulle meeldivad ja olen teenusega väga rahul,
S
Starmani-Elisa klient  /   11:16, 8. märts 2018
Mina olen ka nende klient. Minul jamas ka igapäev kuni lõpuks helistasime neile ja öeldi et meie box näitab neile punaseid tulukesi. Järgmisel päeval tuli Jõhvist mees ja pani uue boxi ja enam pole ühtegi viga. WiFi tootab vaga ilusti ja järelvaatamine ka. Maksma ei pidanud midagi. See ei ole halb teenus tegelikult vaid lihtsalt nendel kellel olnud see digibox kaua see vajab uuendust.
K
Kasutage kaarti  /   11:07, 8. märts 2018
Ei kasuta digiboksi vaid teleka pesasse pistetud kaarti ning probleeme ei ole kunagi olnud.
K
Kasutan kaarti  /   12:35, 8. märts 2018
ja kahel teleril. Kindlasti 3 - 4 korda tuleb õhtul telerid välja lülitada, ehk restartida!
T
to Kasutage  /   16:02, 8. märts 2018
Ära soiu, mul ka kaart ja juba neli aastat. Pildi hangumine oli ka Starmanis ja vahel juhtus nii, et pooled kanalid olid kadunud mitu nädalat, aga maksma pidin kogu summa, vastust miks nii oli, ei saanudki.
S
sama juhm  /   10:54, 8. märts 2018
Olen sama kannatlik. Kurtsin neiukesele, kes tasuta tahvelarvutit pakkus, teleteenuse probleeme. Lubas tehnikule teate edastada ja et tehnik helistab paari päeva jooksul. Nüüd on kuu möödunud - ei huvita Elisat klientide probleemid. Mis paneks neid tegutsema? Massiline lahkumine?
A
a  /   11:21, 8. märts 2018
pakuvad " tasuta" tahvelarvutit
S
sama juhm  /   11:42, 8. märts 2018
Õigus - unustasin jutumärgid lisada .
A
a  /   11:57, 8. märts 2018
aga kuumaksu tahtsid " ainult" 19,99
K
Kriitik  /   16:02, 8. märts 2018
Ma ei ole küll antud pakkumisega täpselt kursis, aga kui tegemist oli piiramatu kiire interneti pakkumisega, mis üldjuhul ongi enamvähem samas hinnaklassis, siis saadki ju tahvelarvuti tasuta? Või sa tahtsid mõlemat tasuta saada - nii internetti kui ka tahvelarvutit? Pealegi, tegemist oli vist suhteliselt suure tahvelarvutiga, mis ilmselt ei ole just kõige odavam? Kordan veel, et ma ei ole antud pakkumisega kursis ja minupoolne kirjutis on pigem oletuslik.
K
klient  /   10:51, 8. märts 2018
2017 aasta algul pealesunnitud tarkvarauuendus viis järelvaatamise ja TV kasutuse täielikku kaosesse. Tehnikud väidavad, et olukord on lahendamatu. Olen teinud Elisale ettepaneku, et kui kvaliteeti pole, siis ärgu esitagu ka teenuse eest arvet. Arved aga tulevad ikka täies mahus. Kõik kliendid peaksid ühinema ja raha tagasi küsima, miks peaks maksma mittetöötava teenuse eest.
K
ka klient   /   12:52, 8. märts 2018
Aga siis tuleks kõik koos kohe kohale minna streikima ,kuna telefonitsi ja kirjateel mina neid tabada pole suutnud juba pikkaaega
M
Margus  /   18:18, 8. märts 2018
Keegi asjalikum kes viitsib võiks asja tarbijakaitsesse anda. Kuna ebakvalikteetse teenuse eest raha küsimine ei tohiks olla õiglane. Lepingus pole pildi hangumistest juttugi.
E
Est  /   01:14, 10. märts 2018
Kes see ikka viitsib, kui ise ei tee on kõik tegemata.
V
villu  /   10:47, 8. märts 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
K
kle tola  /   11:07, 8. märts 2018
Elisa on tükkis täiega soome firma.
1
10  /   10:45, 8. märts 2018
elisaga suheldes nad veel väidavad, et teistel sellist probleemi pole. Et ma ei tee piisavalt restarte jne!!
M
Mina ka olin STAARMANI ustav klient  /   10:45, 8. märts 2018
Pahandusi polnud ja kiitsin kõigile. Nüüd aga jups jupsi peale ja oota pool tundi kõnele vastust nende muusikat kuulates ja siis veel maksa ka. kirjale pole üldse vastatud ja igavene jama ja jant.SATTRMANis midagi sellist polnud ja telefonis juhatas lahke daam alati,mis teha,kui väike viga oligi.
V
villu  /   10:43, 8. märts 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
M
möös  /   10:47, 8. märts 2018
sa vist ei ole asjadega hästi kursis, tupsu?
K
kuri klient  /   10:43, 8. märts 2018
Olen endine Starmani klient.Teenus oli megakehv.Kui proovisid nagu klienditeenindajaga rääkida teemast, siis ainult ülbitseti.Soovisin seoses ebakvaliteetse teenusega-internetiühendus oli pikka aega maas saada selle eest kompensatsiooni- töö jäi õigel ajal tegemata- oldi nõus paar senti maksma.sLäksin siis Elioni kliendiks.Lõputeuseks saadeti kopsakas arve seoses teenuse lõpetamisega.Ei iial enam mingit lepingut rämpsfirmaga
E
Ene  /   10:41, 8. märts 2018
Meil vastupidi - olime Elioni kliendid ja pilt jooksis koguaeg kinni, tehnikud käisid kodus, kasseerisid raha, aga tulemust ei olnud. Vahetasime Elisa-Starmani vastu välja, tehnik käis kodus, mõõtis levi, seadistas kõik ära, pani uue digiboksi ja telekas töötab - super, pilt pole enam kordagi kinni jooksnud.
Mulle tundub, et Elionil ei ole pädevat kaadrit tehnikute näol, igaüks ajas oma "tarka" juttu, mis kahjuks aga kusagile ei viinud.
P
Priit  /   13:01, 8. märts 2018
See oli väga ammu ja ilmselt polnud Teie piirkonnas kaablitega kõik ok. Kunagi oli ka Starman, vahetasin Elioni vastu, esiteks oli pildivahe KOHE märgatav, kusjuures kineskoopteleri peal. Seega siiani olen Telia klient. Starman-i menüü ajab juba oksele, nii maitselage ja ebamugav kasutada. Said kaks amatööri kokku. Elisa kes vaidleb ja nõuab pappi kuna pakub soodsaid teenuseid ja Starman, kes ei oska aga oskab oma mitte oskamist pähe määrida. ODAV !!!!
N
nujah  /   10:39, 8. märts 2018
mul oli selline kogemus, et pidin alguses puldiga 3 korda vastu pead koputama, siis vahetasin esinduses digiboksi ja selgus et asi on muus ja siiamaani asi ei toimi
P
Priit  /   10:38, 8. märts 2018
No mida oodata oligi. Starman, kes ei saanud üksi hakkama ja imes liitus Elisaga, kes ei jaga asjast ÜLDSE midagi. Siit ei saagi ju midagi head tulla ! Aastaid juba Telia klient ja pole mingit probleemi. Soodsalt ei saa kunagi midagi, raiuge see endale pähe. Soodsalt võite saada turult kartuleid vms, aga mitte interneti- ja teleteenust !
T
Tele2 klient  /   12:11, 9. märts 2018
Tele2-st saan ma väga soodsalt ja hea kvaliteediga teenust. Mul on 35 GB interneti, kõned ja sõnumid on juba paketi sees. kiirus on väga hea ning maksan ainult 7 eur kuus. Sama paketi eest küsis Elisa minult 19 eur ja Telia 22 eur. Säh teile Telisa ja Elisa!
J
juhm  /   10:36, 8. märts 2018
Vähemasti mina olen klient, kes EI ole veel Elisale kaebust esitanud, et meil igal õhtul pilt hangub ja internet jupsib. Ma pean tunnistama, et 8 aasta jooksul meil Starmaniga ei olnud ühtegi probleemi (va paar, mis seotud ühistuga). Me mõtlesime olla kannatlikud, et ehk läheb paremaks, aga paistab, et paranemise asemel läheb aina hullemaks.
O
ops  /   10:29, 8. märts 2018
Täiesti ajuvaba saast. Vahetame isegi välja !
P
paak  /   10:07, 8. märts 2018
kahjuks on kõik tõsi!
V
valetavad  /   10:01, 8. märts 2018
Mulle paigaldas Starman uude koju novembris tuttuued seadmed, millega kõik toimis veatult. Elisale üle minnes aga hangub pilt iga päev. Kas neid seadmeid peab siis iga kahe kuu järel vahetama?!
G
G  /   10:19, 8. märts 2018
Öeldi ju, et uue firma tarkvaraga ei ühildu see teenud. Öeldi ka kuidas laabuma hakkab, millest aru ei saanud?
M
minema  /   09:59, 8. märts 2018
Tegemist on ju olukorraga kus võib lepingu ühepoolselt üles öelda, sest teine pool ei suuda lepingus lubatud kvaliteetset teenust. Nii et kõik kellel probleemid- hääletage jalgadega!!!
K
kass  /   09:57, 8. märts 2018
Vahetasin selle starman-elisa juba välja, täiesti võimatu. Pilt jääb kinni, pidevad restardid.
J
j.s.  /   09:55, 8. märts 2018
Kas pildil olev Telia pult on vihjeks?
E
enn   /   09:54, 8. märts 2018
tulin üle Teliast ja nüüd saan aru kui suure lolluse tegin"
M
muhe eestlane  /   16:19, 8. märts 2018
Lausa suure algustähega
A
aare  /   09:52, 8. märts 2018
väga tüüpiline probleem pärast virma ülevõtmist.
solvunud andekas it-mees (ise või lahti lastud ülemuse palvel) rikub kättemaksuks ära mingi seadistuse ja ongi uuel virmal jamad kaelas.
K
Kärp  /   10:41, 8. märts 2018
ühinemisel koondatakse ka kaadrit ja ega siis ülemsi ei vähendata, ikka eelkõige spetsialiste!
R
Rein  /   09:50, 8. märts 2018
Starmani ajal sain alati ka klienditelefonil esitada küsimusi,muuta paketti 15-20 min.jooksul ( midagi juurde lisada või maha võtta; tehnilistes küsimustes nõustamist.Nüüd aja klienditelefonil ei saa üldse löögile ,jäädki automaatvastajat kuulama.Kaubanduskeskuses -Pärnu Rimis- noored neiud pole kompetentsed vastama,soovitavad saata meili,millele lubatakse 2 nädala jooksul vastata,kuna töökoormus on väga suur.STV ja Teliaga saab alati ühendust telefoni teel ja ka meilile vastatakse väga kiiresti ning helistatakse tagasi.Vot nii!
S
starmani klienditeeninduse nr -il   /   10:05, 8. märts 2018
ootasin 56 minutit !??? ,koguaeg korrutas üks mehehääl ühte ja sama ,nagu papakoi
ja siis võtab vastu teenindaja ja ütleb ,et nendel fikseeris ,et helistasin 1O min . tagasi !???
ehh ma veel vabandasin ,et julgesin neid tülitada lõunaajal , kella 12,31 - 12,57 ja siis pluss teenindajaga rääkimised ,teleka seadistamine veel 14 min. !?
M
Minul  /   09:48, 8. märts 2018
krooni ajast (Poola antenniga) zoom pole siiani küll hakkinud
H
hullumaja  /   09:48, 8. märts 2018
Ma 2 a klient olnud ja juba minu seadmed nii vanad ,et kuuluvad ära viskamisele ...?Mis kuradi jutt see selline on ?Sinna helistades mitte keegi ei vasti pigem .kuuled kuidas automaatvastaja teatab tavapärasest suuremast minutihinnast .Ärgu ajagu jama ,kui nii suurt tükki töös ei suuda hoida .
A
appikene  /   09:47, 8. märts 2018
ja mina mõtlesin et ainult mulle tundus, kui starman läks elisa alla, muutus kõik aeglaseks. elisa üritab nii pikaaegseltelt klientidelt raha välja pumbata. isegi tava ajalehti ei saa enam lugeda
T
Toomas  /   09:37, 8. märts 2018
Ja väga küündimatu, inetu ja pehmelt öeldes rumal on panna Elisa Starmani loo illustratsiooniks Telia puldi pilt. See ei ole lihtsalt viisakas. Võtke ennast kokku, Õhtuleht!
.
... vast see ongi ,, onupojapoliitika ,,   /   10:08, 8. märts 2018
keegi töötab neil Telias... :P
L
liisal  /   09:37, 8. märts 2018
ja uued paketid tunduvalt kallimad
H
hangub ka teistel  /   09:36, 8. märts 2018
Telial näiteks Nõmmel ka vanad telefoniliinid ei taha välja kanda teenust...
A
a  /   09:49, 8. märts 2018
võrdlus on meil olemas ju....starman versus elisa
N
Nipiga värk  /   09:36, 8. märts 2018
Minu Elisa õhu tv-l pole küll kordagi midagi hangunud.
E
Ei tea...  /   09:34, 8. märts 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
K
Kakoi mull?  /   09:44, 8. märts 2018
Seebimull?
tallinas?
teine stv(mis see üldse on)?
.
... sull ehk jahh ,  /   10:10, 8. märts 2018
aga mull on teisiti :D
B
bardakk  /   09:34, 8. märts 2018
pilt jah hangub(harva) aga neti kiirus on märgatavalt langenud,hüppab üles alla.modem ja ruuter tahavad igapäev restarti ...
helistada pole neile mõtet..
kaubanuskeskuses teenust pakkuvad noored vastavad ka väga huvitavaid vastuseid.
E
ewe  /   09:33, 8. märts 2018
ei julge enam võõrale numbrile vastatagi - Elisa aina helistab ja pakub oma teenuseid !? See ju ahistamine ...ja siis veel anna aru, MIKS EI SOOVI tema liivakasti tulla.
B
bardakk  /   11:28, 8. märts 2018
muide,uus andmekaitse määrus keelab selliselt tel teel teenust pakkuda/reklaamida ilma eelneva kliendi nõusolekuta.
soovitatakse pöörduda andmekaitse inspektsiooni poole
V
Voll  /   09:24, 8. märts 2018
Täiesti ajuvaba.Õudne hakkab ,kui selliseid artikkleid loed.Ühe käega loobitakse raha siia sinna ja lätlastelegi ja siis politseil pole enam vaja meile olemas olla.Kui toimub tänaval kuritegu,kas saadetakse tulevikus arve erafirmalt.Lihtsalt sisuga,kuritegu on fikseeritud.Ja kuigi oled kannatanud,maksad .Sest sinuga ju tegeletakse.Ja samal ajal maksad politseiametile,mis on muutunud digitaalseks.Näiteks.
A
Aivo  /   09:38, 8. märts 2018
Oled purjus?
V
volodja,privet.  /   09:38, 8. märts 2018
perestan.
S
saastaoperaator  /   09:21, 8. märts 2018
Kes küll sellist jama ostab?
M
millist  /   17:34, 9. märts 2018
?