Suhted

VÄIKEMEES VORMI: 9 lihtsat nippi mehe seksuaalse soorituse parandamiseks (3)

Ohtuleht.ee, 13. märts 2018, 11:48
 PantherMedia/Scanpix
Paljud mehed otsivad võimalusi oma seksuaalse soorituse arendamiseks ja tõstmiseks: olgu siis eesmärgiks voodialaste murede lahendamine või lihtsalt soov leida uusi võimalusi, et oma partnerit õnnelikuks teha. Healthline pakub välja üheksa väga lihtsat nippi, mis paljus lähtuvad ühest põhitõest: peenis vajab toimimiseks head vereringet ja mis on kasulik su südamele, on kasulik ka su riistale. Neist kõigist on sageli ja palju räägitud – aga kordamine on tarkuse ema.

1. Ole aktiivne

Tervise parandamise üks asjalikumaid viise on harjutuste tegemine südame-veresoonkonna vormishoidmiseks. Pool tundi higistamaajavat südametrenni päevas, näiteks jooksmist või ujumist, võib libiidoga imet teha.

2. Söö puu- ja juurvilju

Sibul ja küüslauk pole hingeõhule just head, aga parandavad vereringet. Banaanides sisalduv kaalium alandab vererõhku ja on nii seksile hea. Vürtsid (tšilli ja muud piprad) alandavad samuti vererõhku ja ühtlasi ravivad kehas olevaid põletikke.

3. Söö tervisetoite

Lõhes, tuunikalas, avokaados ja oliiviõlis sisalduvad omega-3 rasvhapped aitavad kaasa hea vereringe tekkimisele. Sealihas, maapähklites ja aedubades sisalduv vitamiin B-1 kiirendab närvisüsteemi signaalide liikumist, sealhulgas nende signaalide, mis vahetatakse aju ja peenise vahel. Teisi B-grupi vitamiine täis kanamunad panevad kehas hormoonide taseme kenasti tasakaalu ja vähendavad nii stressi, mis sageli erektsiooni pärsib.

4. Stressist rääkides ...

Stress paneb põntsu kogu üleüldisele tervisele, sealjuures ka libiidole, ning seda nii füüsilisel kui psühholoogilisel moel. Stressi vastu aitavad hästi trenni tegemine ja ka partneriga sellest rääkimine.

5. Loobu pahedest

Sigaretid ja alkohol võivad sul aidata küll seksi tarbeks lõdvestuda, aga mõjuvad kõvasti sooritusele. Uuringute teatel on väiksel klaasikesel punasel veinil hea mõju vereringele, aga liigne alkoholikogus mõjub vastupidiselt. Stimulandid kitsendavad veresooni ja tekitavad nii impotentsust.

6. Otsi päikest

Päikesevalgus lõpetab kehas melatoniini tootmise. See hormoon aitab meil magada, aga ühtlasi vaigistab seksuaalseid soove. Ehk: vähem melatoniini võrdub suurema kirglikkusega. Mine õue ja lase päikesel enda nahale paista, eriti talvel, kui melatoniini kehas rohkem toodetakse.

7. Tee omaette kestvustrenni

Kui sul on voodis probleeme kestvusega, siis vajad natuke praktikat. Seksi harjutamise parim viis on seks, aga pikemat kestmist saab treenida masturbeerimisega. Võta end sõna otseses mõttes kätte ja katsu pidada vastu nii kaua, kui sa tahad kesta koos oma partneriga päris seksi ajal.

8. Pööra tähelepanu partnerile

Seks pole ühesuunaline tänav. Kui pöörad tähelepanu oma partneri soovidele ja vajadustele, siis esiteks muudad seksi nii tema jaoks nauditavamaks ja ühtlasi annad endale võimaluse vaiksemalt ja rahulikumalt võtta.

9. Vajadusel otsi abi

Kui sul on erektsioonihäired, Peyronie’ haigus või mõni muu vastava piirkonna probleem, siis võid vajada meditsiinilist sekkumist. Ära kõhkle arstilt küsimast, mida saaksid oma seksuaalse soorituse parandamiseks teha.

3 KOMMENTAARI

j
Jaaa 13. märts 2018, 20:42
Punkt 6 soovitus on üks parimaid- paraku paljud poliitikud on pärit avalikust meediast- kas ka tulevane päikesekirjanik! Loeks siis vähemalt keegigi läbi, mida kirjutatakse! Lollidemaa!
k
kes teab 13. märts 2018, 17:49
Kuskohast saaks osta Viagrat.Apteegist vist ei ole vabamüügis.Perearsti juurde -naisterahvas-ka minna ei taha.
Loe kõiki (3)

Põnevat ja kasulikku

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
vidrik.vosoberg@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee