67 kommentaari

N
no  /   23:16, 15. apr 2018
piisab ju ainult 12 asemel ainult 1 asi teha, see on kustutada oma konto, elu käib ikkagi väljaspool mordakausitkut...
Ü
Üks mammi reklaamib oma  /   09:21, 15. apr 2018
alkolembust...
M
Mixicas  /   17:01, 12. apr 2018
Oletagem, et FB on igati turvaline, kuid ka sellisel juhul pole leidnud ühtki mõistlikku põhjendust, miks see värk peaks üldse olemas olema?
S
See, mida su leid targale inimesele näitab  /   12:16, 15. apr 2018
sulle natukestki ei meeldi
F
fb  /   09:32, 12. apr 2018
ainult üks punkt -FB üldse mitte kasutada
L
lihtsurelik:  /   09:07, 12. apr 2018
kõige õigem on tänapäeval oma kontot internetti üldse mitte teha. Facebook ei näe ette konto sulgemist?
N
NKVD  /   14:56, 11. apr 2018
jälgiti inimeste kirjavahryst ka 50 + aastat tagasi ja oli kordades ohtlikum:).
P
postituse autor  /   17:28, 11. apr 2018
* kirjavahetust
L
Leenin  /   18:53, 11. apr 2018
väga huvitav oli teha venemaa teisest otsast kaugekönet eestisse,kyll yritati igalpool liinile juurde lylituda,aga paraku aru ei saadud midagi
K
küssa  /   13:14, 11. apr 2018
Miks see artikkel asub Mehele mõeldud rubriigi all? Et nagu ainult mehi puudutaks???
J
Jessauul  /   13:21, 11. apr 2018
Olgu mehed või naised, normaalsel inimesel ei ole sellistesse kohtadess nagu mingi lõustaraamat asja. Peab olema päris põrunud, et teha endale konto (see tähendab oma andmete andmist kontrollimatusse kohta) sellises keskkonnas, mis on ülesehitatud ainult selleks, et registreerunu arvelt reklaamiraha saada ja siis ka tema andmeid kasutada/turustad. Aga kui inimestel on just vastupandamatu tung mingeid juudisoost jänkisid nuumata, siis andke tuld.
P
Prii  /   14:40, 11. apr 2018
"Lõustaraamat" endal on kasutaja olemas seal ja väga aktiivne, kus nüüd tuli seletama siia !
F
fooliummüts pähe ja tegudele!  /   14:42, 11. apr 2018
Ma juba kujutan ette, kuidas Jessauulil ei ole kuskil ühtegi kontot. Tundub natuke ebaloogiline, arvestades, et kommenteerib päris usinalt!
V
vastussa:  /   15:50, 11. apr 2018
sest naised on niigi targad.
L
Laigi molli !  /   11:57, 11. apr 2018
See lõustakaust ongi d e b i i l i k u t e meelelahutus. Norm inimene ELAB päris elu!
M
Müzli  /   11:04, 11. apr 2018
Eestis isikukood ei anna midagi ja ei ole salastatud, sellega ei ole midagi teha. USA's peab jah SSN'i saladuses hoidma....
  /   13:14, 11. apr 2018
isikukoodi ja nime saab lihtsamalt kätte, kui fb-s tuhnides ja lõpunumbreid oletades.
P
Priit  /   09:10, 11. apr 2018
Lõpetage ära, kes on ikka tegija, sellel on telefoninumber, isegi oma fallose pikkus kirjas FB-s. iPhone-i omanikud saavad ka numbreid blokeerida. Maa ei näe probleemi, kui sa oled juba FB konto teinud, siis pane juba kõik kirja, vastaselkorral ma ei näe mõtet üldse kontot teha sinna ! Et nagu paljudel, pole isegi nime kirjas, mis mõte on üldse nagu konto teha sinna, kui sa ju reklaamid ennast, kui sa aga midagi endast ei kirjuta, arusaamata. Pidurid olete. Vanus võiks ikka kirjas olla jne. See on nõmedusetipp, see on tarbja mõnitamine, te teete konto, lisate sinna mingi ühe pildi ja thats it, klõpetage ära, milleks te seda kontot üldse peate, kui teie kohta pole mingit infot, vastake palun, miks teil on üldse FB konto, kui teiest pole seal midagi, peale häguse profiilipildi ? Ma tahaks aru saada. Miks ?
J
Ja   /   15:35, 11. apr 2018
kellele sinu ja teiste deb. kontot üdse vaja on ? Suheldakse otse ja sõpru leitakse otse, mitte kuskil lõustaraamatus. Sinule tuleb au anda selle poolest Priit, et kirjutad kontos lahti oma perekonnaseisu jne. Eks see varjamine on rohkem nende jaoks kes tahavad väljaspool pereelu kõrvalsuhteid. Aga eks ole meie meediamaailma eesmärk multikultuursus ja lodev elu. Kui firma või lihtsalt ettevõtja reklaamib oma töid ja tegemisi on asi arusaadav ja ok.
M
Ma  /   19:52, 11. apr 2018
ütlen, et tegemist on KA suhtluskanaliga, mil PUUDUB vajadus miskit enamat jagada- tahetut saab jälgida nii ehk naa! :):):)
P
Pime olend muidugi ei näe  /   19:54, 11. apr 2018
kui ajusid pole, siis aru ka ei saa ja ongi üks Priit valmis
  /   08:52, 11. apr 2018
visake arvutid aknast välja ,E.riik on jama
  /   06:23, 11. apr 2018
Võiksid üldse oma fb konto kustutada. Viimase nelja kuu jpoksul on seda teinud 6% fb lasutajatest.
K
keegi  /   03:33, 11. apr 2018
"Loomulikult võid oma ülemusele keelata teatud postituste nägemise, kuid kas see pole liiga keeruline?"
keegi: Ülemuse asi peab olema tööga seotud ja igasugune isiklik või mitteisiklik muu huvi on haige. Sots-võrgud on vabatahtlikud ja muide nii võib seal ka esineda, esitades absurdse teabe. Nokkigu siis s.ita seest teri. Ülemused, teate tehke oma tööd ja FB miski tõepärasuse otsimine on põgenemine teie endi töö ja äri eest.
M
mmm  /   14:44, 11. apr 2018
Vaevalt, et ülemusi väga oma alluvate postitused huvitavad ja oma postituste nägemise piiramine nüüd küll eriline tuumateadus ei ole! Iseasi on see, et miks ülemus peab olema ainult tööga seotud? Mul on aja jooksul olnud ülemusi, kes on samas ka head sõbrad ja mul pole mingit probleemi oma eraelu nendega jagada!
K
Kristiin...  /   02:57, 11. apr 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
P
Priit  /   09:18, 11. apr 2018
Tüüpiline. Miks naised ei pane oma sünnipäeva sinna, miks mehed peavad olema selgeltnägijad ? Jumala-eest, ärge pange oma nime ka sinna, issand, keegi saab teie nime teada, lausa õudukas eks. Nagu mida hekki. Nii salakavalaks minnakse, varsti ei tohigi naiste nime enam küsida. Tee teile ette ja taha kõik ära, aita mantel selga, varsti ei oska te enam kingapaelu ka siduda või ? Lõpetage ära !
I
isikukood  /   09:40, 11. apr 2018
ja sellest tulenevalt ka sünniaeg on Eestis avalik info
S
selle poisi   /   00:59, 11. apr 2018
allakäik algas täna. Uskuge, sest ükski vits ei kasva taevasse.
A
arumaeisaa  /   00:44, 11. apr 2018
inimesed panevad ise oma andmed näoraamatusse ja siis on ohkimine lahti. isiklikult oman näoraamatut: ei infot ja on kuus "sõpra". need lähedased, kellega on mida tarka jagada. mitte 600 mõttetud tegelast, et popp näida. võiks mõistuse tööle rakendada.
S
Selleks, et asju kustutada  /   23:37, 10. apr 2018
Tuleb need eelnevalt põlema panna.
L
las said  /   23:22, 10. apr 2018
mul pole ühedki andmed seal tõesed
H
hulgus  /   17:50, 11. apr 2018
ka minul mitte ja ei näe probleemi
I
inimese  /   21:23, 10. apr 2018
isikukood ei ole salastatud info. Või on jälle seadust muudetud.
  /   21:11, 10. apr 2018
Terve möistusega inimene ei vaja sellist platvormi oma ellu.
V
Vaadake mind!  /   23:44, 10. apr 2018
Ikka on vaja! Kus ma siis ikka ennast saan näidata ja eputada saavutustega.
O
ole aus ja vaene  /   20:38, 10. apr 2018
ja elus karta pole midagi
R
Reede  /   20:28, 10. apr 2018
Nõue, et inimene esineb FB kontol oma nime all on täiesti tobe. Kui minu nimi on Ants Reede siis ma ei tahaks sama nimega olla FB-s. Sinna ma kirjutaks parema meelega Andres Peerde.
Miks peaks oma nime avaldama, kui kõik muu info avaldamine võib olla ohtlik.
K
kle  /   04:28, 11. apr 2018
Õige!! Mind ei lastud enam oma kontole sisse sest fb arvates ei olnud mul see nimi seal kirjas mille järgi sõbrad mind teavad. Kuradi napakad ikka tõesti. Pidingi uue konto endale tegema...
R
Rauno  /   09:16, 11. apr 2018
Mul kogemus ühe koputajaga, kes teatas, et nimi ei ole tõene ja konto suleti. Terve FB kubiseb ei tea, mis nimedest ja väikestest lastest. Mitte keegi ei kontrolli. See näoraamat on üks paras kurjajuur.
S
Siis lõpetage  /   15:38, 11. apr 2018
see debiilsus.
Ä
ähhh?  /   20:21, 10. apr 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
@
@ähhh?  /   08:22, 11. apr 2018
Minu meelest ükski vähegi terve mõistusega inimene sellist infot ei avalda.
N
Näoraamat  /   19:23, 10. apr 2018
Selle nn facebooki tuleks üldse ära keelata , alles tuli juu välja , et facebook jälgib isegi inimeste kirjavahetust.
S
söör fon krat   /   19:09, 10. apr 2018
Pole vasepoogi pole probleemi
H
hulgus  /   17:52, 11. apr 2018
parem ütle et ei lasta palatist vällja
J
Jan  /   18:58, 10. apr 2018
Ühesõnaga olen käitunud vastutustundlikult ja pole teinud kontot.
J
just nii  /   20:34, 10. apr 2018
minul ka pole kontot fb-s ja pole küll tunnet olnud, et oleks millestki puudust pidanud tundma seetöttu. Söpru kohtan reaalsuses.
T
Tänavakaak :)  /   18:47, 10. apr 2018
Kontod peavad ainult sõpradele nähtavad olema, mitte avalikud. See lahendab juba 90 prossa probleemidest.
E
Edevuse etalon  /   20:38, 10. apr 2018
Jah, aga äkki tuleb üks "laik" ka väljastpoolt sõprusringkonda. Noortele on iga like nagu õhk - ilma selleta pole elu! Sellepärast kogutaksegi endale 1000 "sõpra", et olla populaarne, jälgitud.. Uhkustada pardakaardiga(?), teha reisil paar ilusat pilti palmi all ja siis see otsekohe Facebooki üles laadida ja laike hakata ootama. Iga kümne minuti tagant vaatad uuesti Facebooki, kas keegi on juba laikinud.. Ja nii iga päev, iga päev..
T
Täiesti  /   15:42, 11. apr 2018
haiged tegelased seal facebookis.
J
Jobu,  /   15:41, 11. apr 2018
mitte midagi see lahenda. Selline suhtumine näitab et oled arvutitehnikas diletant.
M
Mina   /   18:47, 10. apr 2018
pole ise sinna oma tel. numbrit pannud, aga FB ise nõudis seda, et tuvastada rikkumist ja avaldas selle. Aga miks peaks keegi sinna oma krediitkaarti numbri panema?
R
R.  /   10:04, 11. apr 2018
Las FB nõuab, aga sina ära pane. Mina ei reageeri üldse sellele :)
M
Minul  /   15:42, 11. apr 2018
kõik andmed teada, isegi sinu vanaema nimi.
K
Kalevipoeg  /   18:23, 10. apr 2018
Misasi see facebook on, teeks õike oma mölabuuki☻
T
Tyuiop  /   18:45, 10. apr 2018
mine küsi Linda käest mis on ja kas ikka tohib :)
E
ei soovita  /   18:21, 10. apr 2018
facebooki kasutada, kui tahad privaatsust ja rahus elada.
S
Solei  /   18:20, 10. apr 2018
Lahendame ristsõnu ja kirjutame oma nime,isikukoodi ja pangakonto numbri ja see läheb ka avalikult jagamisele.
J
joe1  /   17:52, 15. apr 2018
Keegi ei sunni osalema loteriidel ja võistlustel (ka ristsõna), kus registreerimisel nõutakse andmeid, mida sa tvaliselt võõrastele ei jaga. Soov saada auhindu ja muud tasuta nänni on see, mis paneb inimesed käituma nagu lapsed ja jagama enda kohta mida iganes, peamine et saaks. On see kõik seda väärt?
K
kes selle kokku soperdas?  /   17:56, 10. apr 2018
ilma sünnipäevata ei saagi teha kontot. et panen vale sünnipäeva, aga sõbrad-tuttavad õnnitlevad ikka õigel päeval ja vähem tuttavad siis valel päeval? ja et kui osa isikukoodi on, siis teine osa saada on lihtsam? mil moel siis? kes saab, saab ka terve koodi ju, seda pole üldse keeruline saada ju, inimestel id-kaart või juhiluba rahakotis.
K
Khmm  /   18:44, 10. apr 2018
Sünnipäeva ei pea avalikuks tegema.
T
to kes .....  /   19:23, 10. apr 2018
Aga pane siis vale sünniaasta - saad ikka õnnitlused õigel päeval, aga isikukoodi selle järgi tuletada ei saa.
K
Kirjuta   /   15:45, 11. apr 2018
sinna mida iganes, teada saan viie minutiga kes tegelikult konto taga on. Niipalju siis facebookist. Vahest on tore läbi kaamera jälgida inimesi kes facebookis istuvad :)
S
Sdt  /   17:56, 10. apr 2018
Milliselt Facebooki kontolt? Omateada mul pole seda, ega tulegi!
H
Häkker  /   22:02, 10. apr 2018
See polegi sinu vaid minu .. minu valduses juba ammu
S
Sinu kommentaar ei vasta meie reeglistikule, palun muuda kommentaari!  /   17:47, 10. apr 2018
mingi (Sinu kommentaar ei vasta meie reeglistikule, palun muuda kommentaari!) on jälle midagi välja mõelnud
K
kle  /   04:31, 11. apr 2018
Mina ka kribasin pika kommentaari ja õl-ile ei sobinud see sest ei vastanud reeglitele kuigi mul ei olnud mitte ühtegi roppu sõna, ei õhutanud ma kedagi/midagi ega muud sellist, muhvigi aru ei saa milles probleem on.
S
See   /   15:46, 11. apr 2018
modest robot on veel juhm, et pikast kommist aru saaks.

Päevatoimetaja

Telefon 51993733
online@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis