29 kommentaari

E
ei  /   09:11, 22. apr 2018
tagumine uks on tagapool tagumisi rattaid, nii et ei ole võimalik üle jala sõita, kui just ei tagurda.
N
Naine  /   13:31, 21. apr 2018
Mul juhtus hiljuti nii, et hakkasin astuma trollile ning trolliuksed sulgusid. Hakkasin tasakaalu otsima kuna olin viimaseid nädalaid rase ning seetõttu ka raske seista ühel jalal ja hakkasin jalga välja sikutama, mis oli trolliukse vahel kinni. Õnneks troll ei hakanud sõitma ning juht siiski avas uksed uuesti, muidu oleks ilmselt olnud traagilised tagajärjed. Veel toredam oli see, et mitte keegi ei tulnud appi kes pealt nägid. Trollis olijad samamoodi vaatasid rahulikult ning kui juba trolli istusin maha siis mulle vaatas veel seal kõrval istunud vanem tädike otsa rahuloleva muigega nagu oleks tema päev nüüd korda läinud peale selle show nägemist. Kunagi oli veel kogemus sellega, et kui vanem laps oli neljane, siis trolli astudes esimesest uksest pani trollijuht uksed niimodi kinni, et pisike tütreke jäi uste vahele. Isegi vabandust ei tulnud sealtpoolt.
  /   09:13, 21. apr 2018
seda ei ole mitte Tallinna näha ka Pärnus on nii ebaviisakaid kui kiirustavaid bussijuhte ja seda eriti nr 14 liinil sellel liinil sõites on kohati selline tunne nagu loomi veetakse ja sealjuures nii vihase näoga milles asi kas keegi ei õpetaks neile kuidas käituda
U
Urjuk  /   00:14, 23. apr 2018
Siis on pärnakatel küll veel vedanud TLN-s kurdavad inimesed ihtipeale "veaks nagu puid". Loomad ikkagi elusolendid (üldjuhul).
B
buss nr 72  /   09:09, 21. apr 2018
Selle bussiga sõites jään samuti kehaosasid pidi (käsi, külg, jalg) ukse vahele. Viimane kord oli nii, et noored mehed seisid ukse juures ja ma väikese vana naisena ei suutnud end hästi kiiresti meestest läbi pressida, aga buss hakkas juba sõitma ja ma jäin poole kehaga ukse vahel. Kuna minu taga oli meesterahvas, kes samuti tahtis väljuda, siis see mees oma kätega avas ukse, et ka mind ukse vahelt vabastada. Juht märkas alles siis, et midagi on bussiukse juures viltu ja peatas bussi. Minu jaoks on kõige ohtlikum just buss nr 72, kuigi rahvast on olnud bussis vähe. Teine väga tõsine probleem on see, et bussid peatuvad kõnnitee äärest ca 50-80 cm eemal. Ma ei suuda bussi minna ega saa maha. Viimane kord hüppasin bussist nr 73 maha ja väänasin jala välja (kaks päeva valutas). Kolmas probleem on see, et käin mõnikord rulaatoriga. Kuna buss peatub kõnnitee servast eemal, siis pean haige kehapoolega rulaatorit bussi tõstma sõidutee kõrguselt. Seetõttu lagunes ükskord rulaator tükkideks, kõik minu asjad olid mööda sõiduteed laiali. Hakkasin neid kokku korjama, buss seisis ja ootas, keegi õnneks ei sõimanud, lõpuks ronisin bussi põlvili. Olen bussijuhtidele öelnud, et haiged inimesed ei suuda bussi ronida, kui buss peatub kõnnitee servast nii kaugel eemal, et inimene peab sõidutee kõrguselt bussi ronima. Mõni juht isegi peatab bussi kõnniteest üle meetri jao eemal.
  /   07:32, 21. apr 2018
Tallinna ühistranspordis on pidevalt midagi halvasti,juhid rapsivad ja liigselt kiirustavad seda ka sõidu ajal näha
S
suvi tulekul  /   19:48, 20. apr 2018
jalgade asemel lestad
V
Vj Kask  /   12:19, 20. apr 2018
NV tulevad miinuskraadid, mis kuradi rehvide vahetus :D
J
jutt,  /   11:35, 20. apr 2018
nagu oleks bussiustel seadmed, mis ei lase neil sulguda, kui miski (keegi) on ukseavas, on vale. See on korduvalt kinnitust leidnud.
S
sest  /   06:34, 21. apr 2018
juhid lülitavad uksepidurid välja,uksepidurid ja sulgemisandurid on kõikidel bussidel juba üle 10 aasta kindlasti peal aga neid saab välja lülitada firma juhid võiks nende väljalülitanud juhte karistada.
N
nojah  /   11:09, 20. apr 2018
antud juhtum on otsekui õpikunäide. Ilmselt ei väljunud vanainimene siiski mitte kõige viimasest uksest. Nimelt ei veendu bussijuhid, et kõik inimesed on saanud väljuda/siseneda ja et keegi ei ole uste lõpliku sulgumise hetkeks sinna vahele sattunud. Vajutatakse uste sulgemise nuppe ja seejörle kohepilk vasakusse peeglisse ja minekut. Samuti ei tööta need paljukiidetud andurid. Siin on põhjust TLT-l oma bussi- ja trollijuhid kokku võtta ja neile väike liiklusohutusalane loeng pidada. Kuigi trammide puhul on sedasorti juhtumite võimalus väiksem, ei ole see välistatud. Õpetlik juhtum on see ka Tartu linnaliinibusside juhtide jaoks:) Sellise juhtumi puhul tulnuks kohale kutsuda kiirabi. Huvitav oleks teada, milline on bussijuhi seletud? Ja kui see on jälle, et "Ma ei näinud ja ma ei tea midagi!", siis on asi küll paha.
T
Tyge  /   10:08, 20. apr 2018
Kuidas sai buss üle ta jala sõita, kui ta väljus tagumisest uksest, buss pidi siis ju tagurdama?
N
Naine sai kilekotiga  /   09:06, 20. apr 2018
Kinni makstud et ühistrantspirti laimata
U
Urjuk  /   08:56, 20. apr 2018
See, mida bussijuhid "suurema õigusega" linnaliikluses korraldavad ei kannata vähimatki kriitikat.
Harva, kuid kohtad liikluses ka neid korralike bussijuhte kes arvestavad nii kaasliikleja kui ka reisijaga. Enamus sõidab pelgalt graafikujärgset ringi. Küljepeegel - mis see veel on? Pöördele ootavad autod - mis sitikad need veel on? Mul ju graafik.
L
Levimas on üldine hoolimatus  /   09:14, 20. apr 2018
...ja ühistranspordi juhid pole erandiks. Solvav on ka õelus, millega juhid sulgevad uksed bussile jooksja ees.
K
Kommentaar.  /   08:22, 20. apr 2018
Bussijuht nägi rohelist tuld ja pani minema. Arvas vist, et on vormeli võidusõidul.
T
tasuta kommunism  /   07:53, 20. apr 2018
Aga see-eest on tasuta.
E
ei usu seda juttu  /   07:42, 20. apr 2018
mis asja,ei ole võmalik , buss sõidab jalast üle ja naine läheb veel koju, selle jalaga.
A
aga  /   09:15, 20. apr 2018
Miks pole võimalik. Kunagi kukkus kapiriiul/ pesin, oli märg ja libe/ jala peale. Läksin tööle ja olin kogu päeva. Õhtuks oli jalg paistes, alles siis pöördusin traumapunkti. Kolm katkist luud labajalal ja kipsi.
U
usun juttu ja kuidas veel  /   11:11, 20. apr 2018
vanainimesed on väga kannatlikud ja arvavad et ei juhtunud mikdagi erilist või et läheb üle. Teine võimalus - oli lihtsalt šokis. Viimane pigem tõenäoline.
K
keegi  /   12:14, 20. apr 2018
Nägin seda naist koju sõitmas Järvelt. Rääkis bussijuhile oma murest. Käest või kuskilt tilkus verd ja mantel oli määrdunud.
U
USKUMATU  /   07:37, 20. apr 2018
kas eestis polegi bussidel kohustuslikku uksepidurit ja kui midagi vahele jääb siis uksed avanevad automaatselt uuesti ja buss ei saa edasi liikuda enne kui uksed on korralikult sulgunud.
P
peaks olema muidugi  /   11:16, 20. apr 2018
bussifirmad väidavad suure suuga et on, kuid tegelikkuses on need kas kuidagimoodi väljalülitatud või puuduvad. Ma arvan, et nad on töökorras ühtedel kindlat tüüpi lõõts-Volvodel Tallinnas, aga võin ka eksida. Tartus näiteks lohistas (juhtum sügisel ca 3 aastat tagasi) linnaliinibuss kesklinnas vanainimest mitu meetrit kaasa (inimene oli sisenemas keskmisest uksest, juht pani tuimalt ukse kinni ja alustas sõitu; inimene jäi kätt ja kaelapidi ukse vahele). Buss peatati ainult tänu sõitjate välkkiirele reaktsioonile. Ning tegemist oli uue Scaniaga, mis peaks samuti uksed takistuse korral blokeerima. Nii et võib öelda, et meie linnabusside liikluses on see üks tõeline murekoht. Nii firmad kui juhid personaalselt peavad oma suhtumist muutma, muu siin ei aita.
O
Ohtu  /   07:16, 20. apr 2018
Hoopis naastude kasutamine 1maini. Teed sõidetakse juba läbi. Igal 2-I on naastud all. Tasuta Euroopa teed.
M
Mis tasuta" teed?  /   07:56, 20. apr 2018
Sellise kütuse aktsiisi veoki ja teede maksu juures peaksid naastud aastaringi lubatud olema.
R
Rohekas  /   09:11, 20. apr 2018
Tegelikult polnud viimasel talvel üldse naastrehve vaja, vähemalt linnatingimustes sõitjate.
Eks eliit ja "Ma olen seda väärt" tüübid kasutavad ja reostavad naelakrabinaga ülejäänuid :(
P
polnud vaja?  /   11:36, 20. apr 2018
alles hiljaaegu oli siin video, kuidas ühel Tallinna ristmikul kõik välja libisesid ja oli ka avarii.
V
Vj Kask  /   12:21, 20. apr 2018
Sa paned vb ladaga ringi ja sõidad 50 alas 35ga
U
Urjuk  /   21:49, 20. apr 2018
Oi - ja kuidas veel oli vaja. Ainult tänu naastudele saigi üks periood ju kõrvaltänavatel kuidagi liigelda.
See, kui peatänavad on juba kuivad ei tähenda veel, et ka kogu linn on sõidetav.

Päevatoimetaja

Silja Ratt
Telefon 51993733
silja.ratt@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis