Krimi

Naise käsi jäi sulguva bussiukse vahele ning buss sõitis üle ta jala

Toimetas Silja Ratt, 20. aprill 2018, 06:55

29 KOMMENTAARI

e
ei/ 22. aprill 2018, 09:11
tagumine uks on tagapool tagumisi rattaid, nii et ei ole võimalik üle jala sõita, kui just ei tagurda.
n
Naine/ 21. aprill 2018, 13:31
Mul juhtus hiljuti nii, et hakkasin astuma trollile ning trolliuksed sulgusid. Hakkasin tasakaalu otsima kuna olin viimaseid nädalaid rase ning seetõttu ka raske seista ühel jalal ja hakkasin jalga välja sikutama, mis oli trolliukse vahel kinni. Õnneks troll ei hakanud sõitma ning juht siiski avas uksed uuesti, muidu oleks ilmselt olnud traagilised tagajärjed. Veel toredam oli see, et mitte keegi ei tulnud appi kes pealt nägid. Trollis olijad samamoodi vaatasid rahulikult ning kui juba trolli istusin maha siis mulle vaatas veel seal kõrval istunud vanem tädike otsa rahuloleva muigega nagu oleks tema päev nüüd korda läinud peale selle show nägemist. Kunagi oli veel kogemus sellega, et kui vanem laps oli neljane, siis trolli astudes esimesest uksest pani trollijuht uksed niimodi kinni, et pisike tütreke jäi uste vahele. Isegi vabandust ei tulnud sealtpoolt.
s
21. aprill 2018, 09:13
seda ei ole mitte Tallinna näha ka Pärnus on nii ebaviisakaid kui kiirustavaid bussijuhte ja seda eriti nr 14 liinil sellel liinil sõites on kohati selline tunne nagu loomi veetakse ja sealjuures nii vihase näoga milles asi kas keegi ei õpetaks neile kuidas käituda
u
Urjuk/ 23. aprill 2018, 00:14
Siis on pärnakatel küll veel vedanud TLN-s kurdavad inimesed ihtipeale "veaks nagu puid". Loomad ikkagi elusolendid (üldjuhul).
b
buss nr 72/ 21. aprill 2018, 09:09
Selle bussiga sõites jään samuti kehaosasid pidi (käsi, külg, jalg) ukse vahele. Viimane kord oli nii, et noored mehed seisid ukse juures ja ma väikese vana naisena ei suutnud end hästi kiiresti meestest läbi pressida, aga buss hakkas juba sõitma ja ma jäin poole kehaga ukse vahel. Kuna minu taga oli meesterahvas, kes samuti tahtis väljuda, siis see mees oma kätega avas ukse, et ka mind ukse vahelt vabastada. Juht märkas alles siis, et midagi on bussiukse juures viltu ja peatas bussi. Minu jaoks on kõige ohtlikum just buss nr 72, kuigi rahvast on olnud bussis vähe. Teine väga tõsine probleem on see, et bussid peatuvad kõnnitee äärest ca 50-80 cm eemal. Ma ei suuda bussi minna ega saa maha. Viimane kord hüppasin bussist nr 73 maha ja väänasin jala välja (kaks päeva valutas). Kolmas probleem on see, et käin mõnikord rulaatoriga. Kuna buss peatub kõnnitee servast eemal, siis pean haige kehapoolega rulaatorit bussi tõstma sõidutee kõrguselt. Seetõttu lagunes ükskord rulaator tükkideks, kõik minu asjad olid mööda sõiduteed laiali. Hakkasin neid kokku korjama, buss seisis ja ootas, keegi õnneks ei sõimanud, lõpuks ronisin bussi põlvili. Olen bussijuhtidele öelnud, et haiged inimesed ei suuda bussi ronida, kui buss peatub kõnnitee servast nii kaugel eemal, et inimene peab sõidutee kõrguselt bussi ronima. Mõni juht isegi peatab bussi kõnniteest üle meetri jao eemal.
t
21. aprill 2018, 07:32
Tallinna ühistranspordis on pidevalt midagi halvasti,juhid rapsivad ja liigselt kiirustavad seda ka sõidu ajal näha
s
suvi tulekul/ 20. aprill 2018, 19:48
v
Vj Kask/ 20. aprill 2018, 12:19
NV tulevad miinuskraadid, mis kuradi rehvide vahetus :D
j
jutt,/ 20. aprill 2018, 11:35
nagu oleks bussiustel seadmed, mis ei lase neil sulguda, kui miski (keegi) on ukseavas, on vale. See on korduvalt kinnitust leidnud.
s
sest/ 21. aprill 2018, 06:34
juhid lülitavad uksepidurid välja,uksepidurid ja sulgemisandurid on kõikidel bussidel juba üle 10 aasta kindlasti peal aga neid saab välja lülitada firma juhid võiks nende väljalülitanud juhte karistada.

n
nojah/ 20. aprill 2018, 11:09
antud juhtum on otsekui õpikunäide. Ilmselt ei väljunud vanainimene siiski mitte kõige viimasest uksest. Nimelt ei veendu bussijuhid, et kõik inimesed on saanud väljuda/siseneda ja et keegi ei ole uste lõpliku sulgumise hetkeks sinna vahele sattunud. Vajutatakse uste sulgemise nuppe ja seejörle kohepilk vasakusse peeglisse ja minekut. Samuti ei tööta need paljukiidetud andurid. Siin on põhjust TLT-l oma bussi- ja trollijuhid kokku võtta ja neile väike liiklusohutusalane loeng pidada. Kuigi trammide puhul on sedasorti juhtumite võimalus väiksem, ei ole see välistatud. Õpetlik juhtum on see ka Tartu linnaliinibusside juhtide jaoks:) Sellise juhtumi puhul tulnuks kohale kutsuda kiirabi. Huvitav oleks teada, milline on bussijuhi seletud? Ja kui see on jälle, et "Ma ei näinud ja ma ei tea midagi!", siis on asi küll paha.
t
Tyge/ 20. aprill 2018, 10:08
Kuidas sai buss üle ta jala sõita, kui ta väljus tagumisest uksest, buss pidi siis ju tagurdama?
n
Naine sai kilekotiga/ 20. aprill 2018, 09:06
Kinni makstud et ühistrantspirti laimata
u
Urjuk/ 20. aprill 2018, 08:56
See, mida bussijuhid "suurema õigusega" linnaliikluses korraldavad ei kannata vähimatki kriitikat.
Harva, kuid kohtad liikluses ka neid korralike bussijuhte kes arvestavad nii kaasliikleja kui ka reisijaga. Enamus sõidab pelgalt graafikujärgset ringi. Küljepeegel - mis see veel on? Pöördele ootavad autod - mis sitikad need veel on? Mul ju graafik.
l
Levimas on üldine hoolimatus/ 20. aprill 2018, 09:14
...ja ühistranspordi juhid pole erandiks. Solvav on ka õelus, millega juhid sulgevad uksed bussile jooksja ees.
k
Kommentaar./ 20. aprill 2018, 08:22
Bussijuht nägi rohelist tuld ja pani minema. Arvas vist, et on vormeli võidusõidul.
t
tasuta kommunism/ 20. aprill 2018, 07:53
e
ei usu seda juttu/ 20. aprill 2018, 07:42
mis asja,ei ole võmalik , buss sõidab jalast üle ja naine läheb veel koju, selle jalaga.
a
aga/ 20. aprill 2018, 09:15
Miks pole võimalik. Kunagi kukkus kapiriiul/ pesin, oli märg ja libe/ jala peale. Läksin tööle ja olin kogu päeva. Õhtuks oli jalg paistes, alles siis pöördusin traumapunkti. Kolm katkist luud labajalal ja kipsi.
u
usun juttu ja kuidas veel/ 20. aprill 2018, 11:11
vanainimesed on väga kannatlikud ja arvavad et ei juhtunud mikdagi erilist või et läheb üle. Teine võimalus - oli lihtsalt šokis. Viimane pigem tõenäoline.
k
keegi/ 20. aprill 2018, 12:14
Nägin seda naist koju sõitmas Järvelt. Rääkis bussijuhile oma murest. Käest või kuskilt tilkus verd ja mantel oli määrdunud.
u
USKUMATU/ 20. aprill 2018, 07:37
kas eestis polegi bussidel kohustuslikku uksepidurit ja kui midagi vahele jääb siis uksed avanevad automaatselt uuesti ja buss ei saa edasi liikuda enne kui uksed on korralikult sulgunud.
p
peaks olema muidugi/ 20. aprill 2018, 11:16
bussifirmad väidavad suure suuga et on, kuid tegelikkuses on need kas kuidagimoodi väljalülitatud või puuduvad. Ma arvan, et nad on töökorras ühtedel kindlat tüüpi lõõts-Volvodel Tallinnas, aga võin ka eksida. Tartus näiteks lohistas (juhtum sügisel ca 3 aastat tagasi) linnaliinibuss kesklinnas vanainimest mitu meetrit kaasa (inimene oli sisenemas keskmisest uksest, juht pani tuimalt ukse kinni ja alustas sõitu; inimene jäi kätt ja kaelapidi ukse vahele). Buss peatati ainult tänu sõitjate välkkiirele reaktsioonile. Ning tegemist oli uue Scaniaga, mis peaks samuti uksed takistuse korral blokeerima. Nii et võib öelda, et meie linnabusside liikluses on see üks tõeline murekoht. Nii firmad kui juhid personaalselt peavad oma suhtumist muutma, muu siin ei aita.

o
Ohtu/ 20. aprill 2018, 07:16
Hoopis naastude kasutamine 1maini. Teed sõidetakse juba läbi. Igal 2-I on naastud all. Tasuta Euroopa teed.
m
Mis tasuta" teed?/ 20. aprill 2018, 07:56
Sellise kütuse aktsiisi veoki ja teede maksu juures peaksid naastud aastaringi lubatud olema.
r
Rohekas/ 20. aprill 2018, 09:11
Tegelikult polnud viimasel talvel üldse naastrehve vaja, vähemalt linnatingimustes sõitjate.
Eks eliit ja "Ma olen seda väärt" tüübid kasutavad ja reostavad naelakrabinaga ülejäänuid :(
p
polnud vaja?/ 20. aprill 2018, 11:36
alles hiljaaegu oli siin video, kuidas ühel Tallinna ristmikul kõik välja libisesid ja oli ka avarii.
v
Vj Kask/ 20. aprill 2018, 12:21
Sa paned vb ladaga ringi ja sõidad 50 alas 35ga
u
Urjuk/ 20. aprill 2018, 21:49
Oi - ja kuidas veel oli vaja. Ainult tänu naastudele saigi üks periood ju kõrvaltänavatel kuidagi liigelda.
See, kui peatänavad on juba kuivad ei tähenda veel, et ka kogu linn on sõidetav.

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2505
levi@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee