Kasulik

Väldi isetekitatud segajaid: 4 viga, mida mees jõusaalis teeb 

Toimetas Vidrik Võsoberg, 11. mai 2018, 14:25
 PantherMedia/Scanpix
Segajad, tähelepanu kõrvalejuhtijad ja muud tegurid, mis ei lase mehel efektiivselt trenni teha ja soovitud tulemusi saavutada. Active.com on pannud kirja 20 sellist viga, mida mees jõusaalis teeb, BroBible toob neist välja neli kõige tülikamat. 

Kõige esimene viga on see, kui mees uitab sihitult mööda jõusaali ringi, sest tal pole PLAANI. Ükski õige trennimees ei lähe kodust välja ilma kindla teadmiseta, milliseid harjutusi ja kuidas ta tegema hakkab. Leia endale eesmärk ja koosta selle saavutamiseks treeningplaan.

Teine segaja: mees on liimitud oma TELEFONI külge. Kas teed pärast iga harjutust selfisid, reageerid kõigile teadetele, saadad pidevalt inimestele tekstisõnumeid või kruvid sotsiaalmeediat – kõik see tapab su keskendumise ja hoiab sind jõusaalis kaugelt kauem kui vaja. Kui sul on vaja näiteks trenni taustaks muusikat, siis võta telefoni asemel spordikaaslaseks vana kooli MP3-mängija.

Enda ja oma trenni VÕRDLEMINE teistega. Ehk aitab see natuke motivatsiooni leida, aga inimeste vahtimine kaloreid ei põleta.

Lõpetuseks kõrvalda neljas segaja ja PEA SUU. Lõpeta rääkimine. Ära käi trennikaaslastele pinda ega riku oma enda trennialast keskendumist sellega, et jaurad teistega parimate trennijookide või jalgpalli MMi üle. Mine jõusaali, higista trenni teha ja tõmba minema.

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
aare.kartau@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee