Toyota on tuntud oma „enne mune, siis kire” – strateegia poolest. Teade kütuseelementide ja vesinikupaakide masstootmise kümnekordistamisest tuli nagu välk selgest taevast. Aga Toyota – me oleme seda uudist pikisilmi oodanud!

Jaapani autohiiu prognooside kohaselt peaks nõudlus kütuseelementidega (rahvasuus vesinikautode) sõiduautode järele aastaks 2020 kümnekordistuma: praeguse 3000 asemel müüdaks siis juba vähemalt 30 000 vesinikautot aastas.

Et olla valmis vesinikautode revolutsiooniks, asub Jaapani autotootja hooga laiendama kütuseelementide ja vesinikupaakide masstootmist: Honsha uues tehases  hakatakse tootma vesinikautode kütuseelemente, Shimoyamasse lisatakse uus tootmisliin kõrgsurve-vesinikupaakide masstootmiseks.

Tulevikus peaks Toyota toodetud vesinikelemente müüma üle kogu maailma. Kui tuua paralleele praegu toimiva elektriautotööstusega, siis teeb Jaapani autotootja vesinikurevolutsiooni kontekstis seda, mida mõni hea aasta tagasi Tesla elektriautonduses: läheb kõige ees ja kutsub teisi järele.

Mis on kütuseelement, kuidas tootmist laiendama hakatakse, millal tootmine käima läheb, mida kujutab Toyota loodud „vesinikurevolutsiooni ema“ ja milline on tootja tulevikunägemus, loe edasi Acceleristast.

Jaga artiklit

2 kommentaari

T
tüdruk  /   09:47, 12. juuni 2018
ja kes seda ostma hakkab? (Mida veel Välja ei mõelda,Mis järgmiseks Hõljuvad Autod?) Hahaha xD
M
maamees  /   20:35, 30. mai 2018

Päevatoimetaja

Triinu Laan
Telefon 51993733
Triinu.laan@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis