Tehnika

Parun Münchhauseni kahurikuul ehk Triumph Street Triple R 2018 

Toimetas Vidrik Võsoberg, 31. mai 2018, 09:24
 Accelerista
Biker.ee kogukonna eestvedaja Olavi Tõnisson ehk Mac tegi proovisõitu Triumph Street Triple R 2018 mootorrattaga ja lubab, et sellest saab ratas, millega tulevikus võrrelda kõiki oma järgnevaid tsikleid.

Triumph Street Triple R 2018 on pill, mille kohta Rain Motodepoost on paar korda maininud, et seda ratast peab proovima. Olen seni alati mõelnud „naa, mul on juba üks „reaskolmene” (Triumph Tiger 800) ja et kui erinev see kogemus järgmise reaskolmese otsas siis ikka olla saab”.

Ja nii ma polegi kiirustanud proovimisega. Aga ühel kevadisel reedehommikul joondusid tähed nii, et Motodepoost välja astudes oli mul Triumph Street Triple R’i süütevõti näpus ja tsikkel Motodepoo ees.

Täna me tööd ei tee

Kui ma 20 minutit hiljem Triumph Street Triple R’i sadulas kontorisse jõudsin, siis tööst hoidumise ettekäändeks oli Windows’i järjekordne turvauuenduse install hea küll. Tegelikkuses oli kaheksakilomeetrine lõik Motodepoost kontorini viinud mu adrenaliinitaseme liiga kõrgele, et töö tegemine tuli sel päeval üldse välistada ...

Arusaam, et järjekordse „reaskolmesega” pole võimalik mind üllatada, oli üdini ekslik. Juba esimeste minutitega selgus, et Street Triple R on puhtakujuline adrenaliinimasin maantee- ja linnahuligaanidele.

Ainuüksi need 20 minutit (ja mitu tahtmatut kiiruseületust linnas) andsid mulle arusaama, et see on masin, millega hakkad sa võrdlema kõiki oma tulevasi tsikleid. Lühike vahemaa veenis mind, et kuigi nakedid pole „minu teema” siis Street Triple R on küll tsikkel, mis võiks garaažis olemas olla.

Näpuotsaga tehnilist

Ma piirdun lühikese tehniliste näitajate ülevaatega, igaüks suudab need kiirelt ise üles leida. Ära märkimist väärivad ehk paar aspekti: kubatuur on 765 cm3, mootor on kolmesilindriline ridamootor, ratta sõiduvalmis mass on ligikaudu 187 kg (väga kerge; 166 kg kuivalt) ja sadula kõrgus 83 cm (mina oma 176 cm pikkuse juures mõlemat talda päris maha ei saanudki).

Naked bike, streetfighter, roadster – kutsu seda ratast kuidas soovid. Ratta disain on spartalik ja agressiivne, samamoodi isteasend. Enamik detaile on äärmuseni funktsionaalsed ja praktiliselt midagi pole külge pandud niisama silmailuks.

Kuidas lihtsa vahendiga tõrjuda selle ratta koledat välimust, milliseid sõidurežiime pakutakse, miks assotsieerus see proovijal parun Münchhauseni kahurikuuliga, milline oli R3 sõidukogemus, kuidas pidas masin end ülal kruusateel, mis üldkokkuvõttes meeldis ja mis mitte, seda loe edasi Acceleristast.

 

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
vidrik.vosoberg@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2505
levi@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee