Y-põlvkond ehk millennialid suhtuvad näo raseerimisse üsna liberaalselt või mugavalt ja see tapab žiletitööstuse, kirjutab Maxim. Pole parata: hipsterlus ja puuraidurseksuaalid on moes.

Ainuüksi eelmisel aastal kahanes USAs raseerijate ja terade müük 5,1% ning Gillette’i teatel on nõudlus lausa 24% vähem kui varem.

CNNi teatel raseeris keskmine mees kümme aastat tagasi oma nägu 3,7 korda nädalas, nüüd aga 3,2 korda nädalas. Ehk võrreldes kümne aasta taguse mehega jätab tänane kuus kaks habemeajamist vahele.

„Tänasel päeval ei suhtuta meestesse negatiivselt, kui nad habemeajamise vahele jätavad – seda ei peeta laiskuseks või lugupidamatuseks,“ nentis Gillette North America asepresident Massimiliano Menozzi.

Ka erinevad uuringud kinnitavad, et nooremate ameeriklaste seas on habemete, kitsehabemete ja muude sarnaste stiilide populaarsus tõusnud. Varasema „puhtaks raseeritud“ asemel on täna märksõnaks „vaba“.

Vanad žiletitootjad nagu Gillette ja Art of Shaving on sunnitud ellujäämiseks pöörduma habemehooldustarvete müümise poole. Gillette’i kinnitusel kasvas nende juukse- ja habemepiiramismasinate müük mullu 4,2 protsenti. Mis tähendab, et vabalt voogav ja kasvav täishabe ei ole siiski samuti täna moeröögatus.

Jaga artiklit

0 kommentaari

Päevatoimetaja

Gerly Mägi
Telefon 51993733
gerly.magi@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis