78 kommentaari

M
Marika  /   14:37, 27. aug 2018
Kas üksikemadele toob tuul tänapäeval seemned või???Eks ikka mehed,kes ei suuda või ei taha oma tegude eest vastutada.Ja,kui mamma,papa ka veel pojale kaasa tunnevad ja t...kese ja munad puhtaks pesevad,siis mis kodusest kasvatusest üldse on jutt???Ja DNA testi nõuavad nad muidugi ka ja ka selle vastu ei oleks mul midagi,aga põhi- probleem ongi ju vastutuses,mitte millegis muus.Mõni,isa ei saagi enne aru,et tal on laps või lapsed,kui ise voodihaige ja vaja mähkmeid vahetada,aga no selle isa laps või lapsed saadavad ,ta ju siis pikalt,siililegi selge.Maa võiks täita lastega küll,nagu laulus,aga alfa isased hakaku siis oma seemnest külvatud karja eest hoolitsema ka,loomad on selles osas meist targemad.
N
naine  /   22:38, 26. aug 2018
Loen neid kommentaare ja ausalt naerma ajab. Õnneks polnud ma nii loll, et meest raha järgi hinnata. ja loomulikult teadsime kohe,et abiellume ja loome koos pere. nüüdseks juba 18 aastat abielus ja ikka aasta nö.käisime ja abiellusime ja siis jõudsime voodisse. ja meestele ( vähemalt 18 aastat tagasi) ei meeldi naised ,kes kergelt kätte annavad.
M
mees  /   11:01, 27. aug 2018
mulle jälle ei meeldi piprad, nendega jääd abielus ka kuivale ja oled sunnitud armukesi otsima.
M
mehed häbiposti   /   17:10, 25. aug 2018
nõus, kes ei võta oma lapsi omaks ja ei registreeri neid koos lõdva püksikummiga naisega registrisse isana.
K
kust  /   13:52, 26. aug 2018
peab mees teadma, et see tema laps, mitte naabrimehe oma, kas DNA testi näitasid ette?
H
hh  /   08:54, 25. aug 2018
enne ühed, siis teised häbiposti. See on hea mõte, kui suudaks neile kõigile selgeks teha, mis on HÄBI, millest inimesekene pole iial kuulnud.
Võid küll suure tööga ja seadustega maailma puhtaks rookida, aga praht ei kao kunagi. Kui sela pöörad, on ta jälle kõikjal.
Ä
ätt.  /   08:17, 26. aug 2018
Nii oli,nii on ja nii jääb.Kas keegi on pidevalt ilma jäänud,et teema üldse on püstitatud ? Soovitaks teema tõstatajale või tõstatajatele muretseda endale seksirobot !
O
oi,  /   13:52, 26. aug 2018
need tõelised on kole kallid.
  /   20:43, 24. aug 2018
Kui huvi, tunded ja keemia on vastatstikune, siis pole vahet, millal tunnetest räägitakse, seksitakse vms, sest nad tahavad üksteist. Probleemid tekivad siis kui ühe huvi on leige või üldse puudub ja kui teine hakkab tunnetest, seksist, pereloomisest jne rääkima, siis see on hirmutav ja kontakt katkeb. Iga inimene peab selle ise ära tabama, et kui teine pool ei ole just eriti aktiivne, siis hoia pool suud kinni ja liigu tasa ja targu kui just pikalt pole saadetud, siis aura minema teistele jahimaadele.
See, kellel kui lõdva püksikumm on, on suhteline ju-mõne jaoks on 3 partnerit juba liig, teisel on 30 täiesti ok. Valige endale siis see korralik neitsi kui tahate abielludes veel süütud olla ja seks oluline pole. Me elame üpris liberaalses ühiskonnas ja suhte tüüpe on igasuguseid-siis peaks oma kolmveerand inimestest sinna listi lsiama, sest ka abielu ja suhtes inimeste seast leiab liiderdajaid.
N
Nojaa, liberaalne  /   21:23, 24. aug 2018
Aga siis ei ole ka mõtet meestel räusata kui teine mees on su naise kuskilt üles korjanud ja seda kasutanud. Haige on tunnetega manipuleerimine, muud probleemi siin ei olegi. Kui ikka oled niisugune, et igaleühele kaela langed siis mõtle, et kas oled üldse valmis lõpuni minema? Siin ongi ju 2 vastust. Aga reaalsest elus on küll mulje, et mehed leiavad ise, et liberaalsus peab olema aga kui mingi teine mees on võibolla sootuks l0llikstehtud ohvrina su naiseotsa komistanud siis ära kohe torma räu5kama. Mulle on nii peale hüpatud kuigi su naisel pole märki peal ja mina kuulan ikka seda mida ta ütleb, kui ütleb, et on vallaline siis ma usun teda. Pole suur asi mille valetamisest keegi õnnelikumaks saab aga nagu näha siis seda valetatakse palju. Järelikult ongi huviks oma kaasat petta.
  /   22:01, 24. aug 2018
Me elamegi haiges maailmas kui sa veel märganud pole. Ela oma tõekspidamiste järgi, ole ise truu ja hoia oma suhet. Mis sul teiste tegemistest?
K
K.  /   19:49, 24. aug 2018
Ma deitsin mõned aastad tagasi ühe kutiga. Ta meeldis mulle väga, mul oli temaga hea olla ning magamistuppa me polnud veel jõudnud. Olime kohtamas käinud umbes kaks nädalat, kui ta hakkas mulle rääkima armastusest, meie ühistest lastest, tuleviku kodust ja sellest kuidas tema meelest meie tulevik välja näeb. Peale seda vestlust tõmbasin nii kiiresti jalga, kui sain. Vabandust, aga ma ei soovi peale kahte nädalat deitimist kuulda, mis on mu tulevaste laste nimed ja kuidas ma töölt koduseks jään, et pere eest hoolitseda.
B
boriss  /   19:55, 24. aug 2018
homoarmastus on väga keeruline asi
T
to K.  /   20:04, 24. aug 2018
Ju siis ikka ei meeldinud "väga". Sa pole lihtsalt tõelist armumist ilmselt kogenudki. Kui TÕELISELT armud, siis ei huvita sind ükski argument. Ja kui mees rääkis sulle armastusest ja lastest, siis pidid tal ka sinu vastu tunded olema. Kas parem oleks olnud, et mees oleks öelnud, et ma tahan sind lihtsalt ke ppida ja las nii jääbki? Uhhh, lapsed, unusta ära. Sellised mehed ongi tegelikult enamikus ja küllap sa omale nii mõnegi sellise veel üles korjad. Ei räägi nad sulle armastusest, lastest ega abielust. Milleks? Naine on ju ainult mehe vajaduste rahuldamiseks. Pere - see eeldab juba sügavamaid tundeid. Ja kohustusi.
Kunagi, kui tselluliit võbeleb ja keegi sind enam ei taha, siis mõtled, et tegelikult oleks päris tore olnud pere luua selle mehega, kes sinust päriselt hoolis.
K
K.  /   21:25, 24. aug 2018
Kas TÕELINE armastus, kus on juba ära planeeritud kogu ülejäänud elu, saab tekkiga peale paari nädalast tutvust ning peale nelja viite kohtingut? Ma tõepoolest eelistan, et suhte algus on rahulikus tempos. Õpitakse teineteist tundma, saadakse teada, mis teisele meeldib ja ei meeldi ja kõik muu sinna juurde...
Kas tõesti on inimesi, kes arvavad, et kaks äärmust ongi ainult olemas? Et kui kohe esimestel nädalatel suurest armastusest ei räägi, siis on ainult jutt sellest, kuidas teist läbi tõmmata ja jalga lasta? Ma olen siis teisel planeedilt ning eelistan seda vahepealset kuldset keskteed. Kaks nädalat tutvust on veidi liiga vara, et lasta ära planeerida kogu oma ülejäänud elu.
Ja kindlast on tore luua pere mehega, kes päriselt minust hoolib. Aga peale kahe nädalast tutvust ma kohe kindlasti seda tegema ei hakka. Selle ajaga ei jõua isegi inimest korralikult tundma õppida ning võõraga ma ühist tulevikku ei planeeri.
M
Ma pole seda mõtelnud.  /   23:24, 24. aug 2018
Selle 2 nädalat oled laest võtnud.
Mina (MEES) samuti leian, et mõne kuu võiks ikka suhelda, alles siis vaatab edasi. Samas kui selle mõne kuu sees on vastaspool mitme j0rsiga vahekorras siis kahjuks ei ole edasi midagi vaadata! Elu ei saa tõesti planeerida 2 nädalaga, samas ka voodisse ei minda kohe kindlasti selle 2 nädala sees, parem kui ehk isegi mitte 2 kuu sees - ehk sama aja jooksul tegelikult kõigeparem kuni on suudetud otsustada kas tahetakse üldse teineteisega üritada koos olla või mitte, kui mitte siis sellega peakski kõik olema selge ja lõpetatud, see mida ma olengi nagu mõtelnud aga millest kuidagimoodi (just naised) aru ei ole saada tahtnud. Nüüd vist üks kes tõesti sarnaselt mõtleb aga ometi minu samu mõtteid ei lugenud siit välja?
J
ja parem,  /   18:30, 25. aug 2018
kui üldse voodisse ei minda, piisab, kui on platooniline armastus ehk siis tõeline, sinna tahad jõuda? Piisab, kui keegi koristab, teeb süüa jne.
H
Hugo  /   19:28, 24. aug 2018
Kusjuures oma esimese elukaaslase leidsin sedasi, et nägin ühel üritusel, läksin kiirelt juurde, haarasin ta küünarnukist ja küsisin, et "kuhu jooksed". Sealt läks veel 4 kuud, ennem kui ta soostus minuga kohtma. Arvas et ma olen ülbe seelikukütt. Saatis mind internetis korduvalt pikalt ja ütles, et ei taha minuga kohtuda. Ise otsisin ta üles. Kolmandat kohtumist nurus ta ise. Elasime aastaid koos. Kuigi asi lõppes sellega, et keegi teine sebis ta ära ja siis ma palusin tal lahkuda.
E
elukaaslane  /   19:49, 24. aug 2018
ei olnud nii
T
triin  /   19:50, 24. aug 2018
Hugo ära valeta,impotrnt
H
Hugo  /   19:59, 24. aug 2018
Ei valeta. Nii oligi väga lühidalt kokku võttes. Mul kodus veel netti polnud tollel ajal, sõitsin auto ja läpakaga Statoili et sealt tasuta netti saada ja tüdrukuga ühendust võtta. Mäletan väga selgelt 2007a suvel, kui too sama tütarlaps, kellest sai mu elukaaslane, mu kohtumiskutse pikalt saatis ja ütles, et ei taha mind enam kunagi näha. Siis kuidagi ikka saime Tallinnas kokku, peale söömist ütlesin et viin ta koju. Olin just saanud buumiajale kohase tutika auto ja tagi. Tütarlapsele see mõjus kuidagi väga hästi, kuna ta elas eelnevalt väikelinnas. Vaatas mulle autos silma ja siis käis mul jutt seljast läbi, teadsin et see ongi õige.
N
niisugune  /   13:39, 25. aug 2018
asjade järgi hindaja on siis õige :)?
S
siis  /   19:13, 24. aug 2018
peaks kõik türklased, egiptlased, süürlased jne posti riputama.Aga paljud eest naised seda ei arva...
P
Peeter  /   19:52, 24. aug 2018
Meil töö juures üks selline mees. Rahvust ei hakka nimetama, aga ikka päris kaugelt pärit ta on.
Semmis ühte tüdrukut, rääkis talle, et "ma armastan sind" jms. See vist saatis ta pikalt, sest juba kuu aja pärast "armastas" ta teist naist sama innukalt. Veel paar kuud hiljem "armastas" ta juba kolmandat naist. See vist uskuski seda juttu, sest koos nad mingi pool aastat käisid ja siis läks asi pauguga lõhki. Mis on kõrvaltvaataja jaoks muidugi loogiline. Mees hakkas juba neljandat "armastama", naine käib nüüd päris lolli näoga tööl edasi, sest sama mees käib juba teise töökaaslasega..
Ma ei teagi, kas nii rumalatele naistele kaasa tunda või mitte..
T
Tunded?  /   19:05, 24. aug 2018
Aga kas siis ei ole armastust esimesest silmapilgust? Tegelikult 99% juhtudest just nii ongi, et nähakse meeldivat inimest ja siis arvatakse, et ju ta on ka sama hea ja armutaksegi kujutluspilti.
P
Priit  /   19:12, 24. aug 2018
See on paraku sama kiirelt kui tuleb, sama kiirelt ka läheb ! See meenutab teismeliste suhteid.
H
Huh-huh, milline naine  /   18:46, 24. aug 2018
Pereloomiseks selline naine küll ei k-õ-l-b-a, võibolla ainult k-e-p-p-i-m-i-s-e-k-s aga ÕNNEKS selline kogemus puudub :)
  /   18:41, 24. aug 2018
Senikaua, kui naistel võtab aega mehe tunnetes selgusele jõuda, on mehel juba kolm pruuti läbi n.kutud.
J
ja  /   18:47, 24. aug 2018
vastupidi..
U
Ups  /   18:22, 24. aug 2018
Olen ka kunagi mõne suhtlemiskuu järel ütelnud, et tunnen rohkem kui sõberolemist. Täitsa normaalne minumeelst kui naisterahvas hommikul kell 4 mulle uneajal helistab ja kokku tahab saada? Või see ei olegi normaalne, isegi siis kui ma tunnen ise samamoodi, et ma tahaks koos olla. Ju siis ei olegi see normaalne kui mees ka tahab koos olla? Normaalne olevat hoopis see kui kellegivastu tunned rohkem kui sõbraksolemist siis on mõistlik vaadata kuidas ta ennast laseb vahepeal mitmetl põrutada ja siis lood temaga mingi 10a pärast tugeva ja usaldusväärse peresuhte? Päriselt ka või? Siis tulge tulnukad ja viige mind tõesti mujale planeedile :D
K
K.  /   21:31, 24. aug 2018
Normaalne ongi see, et kui käiakse kohtamas ning kui tekib huvi olla midagi enamat, kui sõbrad, siis sellest märku anda. Aga kui see märku andmine käib nii, et laskutakse ühele põlvele ning tehakse põhimõtteliselt abielu ettepanek, siis see ei ole enam normaalne. ;)
A
A jaga infi  /   23:31, 24. aug 2018
Mis siis on normaalne?
Kui saadan lilled voodisse? See enam ei ole siis normaalne? Ühesõnaga vaatan pealt kuidas meeldiv inimene lihtsalt j0rssidega suksutab? Aga siis ei ole ka enam ühist keelt võimalik leida ei aasta, kahe ega 10 pärast. Ah et miks?
Aga kui minuga ei kõlvanud siis j0rssidega kõlbab? Siis ju ei ole enam edasi midagi teha, rongid mõlemajaoks läinud. Mehena mõtlen, et meeldivale inimesele oleks kõige õigem otse nii üteldagi, see ei tähenda antudjuhul, et kohe järgmisel päeval kokku kolitakse, see tähendaks, et siis on ka ütlejal selge - kas tal üldse on mingit LOOTUST või ei ole ja ta saab ka rahumeelsena edasi minna. Kokkuelamiseks võib ju ka aasta kuluda kuidas keegi soovib aga see eeldab, et teineteisele peab ikka vast igapäev aega leidma ja seda mitte kolmesilbiliste sõnumite vahendusel. Lisaks peavad mõlkemad siis väga hästi tundma, et nad on vastakuti hoitud ja mingeid kõrvalisi kahtlusi ei ole kummalgi poolel. See oleks muidugi ideaalseim varinat aga reaalses elus kahjuks ei ole mina vähemalt taolist asja kohanud. Aga sa anna nõu, kust seda kohtab?
M
Misasi on "põhimõtteline abieluettepanek"  /   23:35, 24. aug 2018
Seleta seda natuke lähemalt?
Kas põhimõtteline abieluettepanek on ka juhus kui kustud meeldiva inimese kohtumisele kus plaanidki talle ütelda, et tunned enamat kui vaid sõberolemist? Kas see on "põhimõtteline abieluettepanek"? Kas tuleb ütelda nii: "kuule teadsa, sa VIST mulle ISEGI EHK meeldid ja tead, kui sa TAHAD siis ÄKKI võiksime koos olla"? Kas nii on parem?
Ma olen siis ühe naela oma kirstu löönud ja olen kirstus ka kinni - tahtsin nii ühele inimesele ütelda aga tema otsustas, et siis oli õige aeg oma peikat tutvustada hoopis.
H
Hugo  /   18:20, 24. aug 2018
Kedagi pole vaja kuhugi riputada. Milleks luua mingeid moraalistandardeid? Vabas ühiskonnas iga üks ise otsustab, keda ta paneb ja mitmendal kohtumisel. Mina mehena küll aga ei too selliseid naisi koju, kes kohe tahavad, ega lähe ka nende koju. Põhjus on lihtne, mul on oma naine. Kuid kui ma oma kallima pintsaku selga viskan ja kuskil kesklinna baaris tiba juttu veeretan, on 50% naisi nõus kaasa tulema. Jõukas mees jätab enesekindla ja turvalise mulje. Kui tahad naisest lahti saada, siis vii esimese kohtumisel koju, mõlemad ju teavad siis, et sealt ei tuleks nagunii midagi, kuna standardid lasti alla ja sellele ei raja midagi.
N
Nii mõtlen ka mina  /   18:25, 24. aug 2018
Kui kohe ollakse valmis voodisse ronima. Sellesmõttes kui keeldub üks pool siis ei pruugi see kuidagi tähendada, et ei tahetaks. Isegi täiesti vaba ja vallalisena keeldunud ja sugugi mitte seetõttu, et ei meeldi inimene. On lihtsalt jäänud silma potentsiaal ja seetõttu ei tahagi kohe asju untsu keerata. Untsu muidugi on need asjad ikka läinud sest kes tahab pealt vaadata kui inimene keda sa väärtustad, laseb end kasutada. Ju siis ikka üksi parem, pole vähemalt muresid, et su oma lähedane inimene sulle v2itsa selga surub.
K
kui inimene  /   19:07, 24. aug 2018
ei käitu loomulikult, tahaks küll, aga esimesel, teisel jne. ei sobi, siis niisugune inimene hakkab terve elu näitlema ja koosellu ei sobi.
K
kui inimene käitub loomulikult  /   19:30, 24. aug 2018
et tal on põhimõtted, et ka austus teise inimese vastu, et soovib teda ka enne teisiti tundma õppida veidi ja jätab voodi ehk natuke hilisemaks. Mõni kuu ei ole küll palju kannatada. Kui kohe tahetakse siis ei ole see naine õige.
M
mees  /   17:32, 24. aug 2018
Täpsustan veel niipalju, et mitmed naised hakkavad meest õpetama kuidas ilukõnet pidada, kui sa seda ise ei tee, nad arvavad, et sa ei oska.... mitte, et see pole sinu silmis aus. Isegi kui naine on minu silmis 100% ideaalne on pidev tunnetest rääkimine odav, juba seetõttu, et ükskõik kui suur armastus on oma algses olemuses ikkagi primitiivne ja lihtne. Mehe jaoks- naise talutav iseloom koos ilusa keha ja näoga on alati suur armastus. Mida on siin uhket kuulutamiseks, välja arvatud kui oled rumal või valelik?
L
Litsküla Juuli  /   17:14, 24. aug 2018
Kui naine ronib teisel kohtingul voodisse, siis võib talle ükskõik mida rääkida. Tal on niikuinii pohh.
A
aga  /   19:10, 24. aug 2018
esimesel? Mul teist kunagi ei tulnudki nendega, kes esimesel ei jäänud. Need, kes jäid, jätkus tutvust pikemaks, ühe niisugusega elan juba üle 20 aasta koos.
P
Priit  /   17:13, 24. aug 2018
Punkti paneb äkki järgmine - aegade algusest on emased valinud isase, kellel on rohkem vara, kes on tugevam jne. Vara all ma ei mõtle raha, kuigi tänapäeval on see suhteliselt otsustav ja ei ole mõtet ajada mingit käru vastu. Olen suhelnud paljude naistega, kes on väitnud, et raha tekitab mehe vastu emotsioone ja mees on kohe nende jaoks seksikam. Olen ka ise tundnud nii rikaste naiste vastu. Aga endal rahapuudust pole, üritan seda just varjata, et mitte sattuda mõne kullakaevaja otsa !
A
ARts  /   17:10, 24. aug 2018
Eks viin ole kah süüdi, kui mul sõbrapoisid Tiit ja Teet Lätist tulevad siis kohe vigurdama, tagaots katsuma ja selga ronima.
V
vale  /   17:08, 24. aug 2018
puha, polnud sa midagi kuival, ära mängi siin süütukest.
P
Priit  /   16:57, 24. aug 2018
Üks asi jäi veel silma pealkirjas, et "tunnetest jahuma" mida nad siis peavad ajama ? Ma tahaks kohe teada, kui igasugune romantika pealkirja järgi on jama, siis, mis on õige ? Kohe voodisse või. Siin nagu pannakse täna eriti usinalt, lõpuks artikklite järgi ei saagi aru, mida mõeldakse.
P
Priidule  /   18:28, 24. aug 2018
Sa oleks täitsa asjalik sõber.
Teises teemas olid su arvamused ka täpselt nagu mul.
Igaljuhul edu sulle.
N
no naised  /   19:12, 24. aug 2018
ootavad siis, et räägiks raketiteadusest :).
E
Ei oota :)  /   19:33, 24. aug 2018
Sest sellest ma võin rääkida.
Võin rääkida astrofüüsikast, aineosakestest, DNAst, tõenäosusteooriatest, füüsikast. See ei lähe peale.
Kui mees kuulab jutte kuidas eksid seda ja toda tegid, siis ehk sobib. A, sellest ka kui mees kuulab põnevusega kui naine räägib mis asendites teda erinevad tyybid on võtnud siis see ka vist läheb naistele peale kui mees selle ära talub ja ikka tahab sellist prygiurni võtta.
P
Priit  /   16:53, 24. aug 2018
Ma ei saa aru, enne oli artikkel, et naised on nii ja naa eks, nüüd peale seda tuli meeste kohta. Võtke mingi seisukoht ära juba siis. Minu arvamus, mis arvamus, fakt on see, et mõlemad, nii mehed, kui naised on omamoodis süüdi ja tulemuseks ongi luhta läinud kooselud ja sellised artikklid. On erandeid, aga vähe, enamus mehi ja naisi, panevad ringi nii, et isegi ei tolma. Kes on õlininad (mehed) kes on raha peal väljas (naised) jne jne. Üks ei kuula teist ja vastupidi, nii ongi probleemid tulema ! Võtke mõistus pähe ja selle asemel, et siia kirjutada, kuidas elu lonkab, võiks mõelda, kuidas seda parandada, sest see elu, mis meile on antud, on väga lühike, kasutagem seda targalt ära ja ärge pange ringi siin.
S
selleks  /   19:13, 24. aug 2018
tulebki arutada, et õppida teiste kogemustest ja mitte ise jalgratast leiutada.
M
mehed ja  /   13:57, 25. aug 2018
naised ongi täiesti erinevad ja isegi vastandid, koos saab olla vaid siis, kui üks laseb ennast allutada, aga kas see on mõlemale õnnelik kooselu?
N
Noormees  /   16:47, 24. aug 2018
Kus neid tarku ja tasakaalustatud tunnetega naisi tänapäeval kohtab?
P
Priit  /   16:55, 24. aug 2018
Ei kohtagi ! Mõni paistab, t on erand, aga - seest siiruviiruline, pealt kullakarvaline. Luukered kõigil kapis ja pealtnäha naine võib olla hoopis hulleb (teadagi kes) kui mingi kes välja näitab. Kusjuures, ujedad ongi need kõige hullemad, nad peaksid suurema kapi ostma ja sama kehtib meeste kohta, ärge hakake siin tarka ajama.
N
nb  /   17:36, 24. aug 2018
Neid on, aga suurem osa on juba võetud. Mõni on üksikema, kes pole teab mis atraktiivne valik ja mõni ei otsigi meest. Järgi jääb veel vähem.
  /   16:34, 24. aug 2018
Naistel on põhiline huvi mehe omandi vastu
O
onu  /   16:29, 24. aug 2018
Selle artikli järgi tuleb välja, et õige käitumine oleks nagu vene lorilaulus " paren devušku jebjot, hotšet poznakomitsa" (noormees seksib naisega, sest tahab temaga tuttavaks saada). Tegelikult minul ka on jäänud mulje, et tänapäeval naised romantikat ei taha. Kõik on pragmaatikud, kained arvestajad ja kui juhtuvadki kokku saama tundelisema noormehega, siis teevad talle kohe selgeks, et talle tuleks kasuks teisele planeedile kolida. Sinna, kus naistel ka tunded on olemas.
A
ABB  /   16:44, 24. aug 2018
Teise planeedi asemel kõlbab ka Utøya saar.
S
See naine, kes vastas ... tundis ennast ära ja pidi kohe vastama.   /   15:58, 24. aug 2018
Nüüd peaks kuskilt välja tulema see hull naisteklann. Oh jeerum. See kes selle vastulasuse kirjutas tunnistas just, et tema ongi see näljas naine.
See eelmine artikkel, rääkis naisest ja üks nendest sai kohe pihta :D Ma usun, et enne pidas veel sõbrannadega nõu, kuidas me vastame ja oh kuidas meid läbi nähti. :D Ma sain täna kohe kõvasti naerda.
V
Vist nii ongi  /   18:53, 24. aug 2018
Mina olin selle mehepoolse loo autor.
No kui kaua sa vaatad kuidas inimene, kes sulle on positiivses mõttes silma jäänud, traavib ringi peolt-peole, eriti kui nagunii on enda väidete kohaselt aru saanud? Mida siis teha?
A sa naisuke, tee oma suumulk lahti ja ütle, et sa ei ole huvitatud ja niilihtne see ongi, ära lase asju niikaugele kus hakkavad inetustiütlemised.
Mis sa mõtled, et lojaalsel mehel on meeldiv kui ta kulutab kogu oma aja sinule, viibib sinuga avalikus kohas jne, et siis kui sa teda lihtsalt kasutad, et tal on meeldiv tunne? See, et sulle keegi varem samamoodi tegi ei tähenda ju, et kõik teevad, te ju ise ei taha, et teid üldistatakse? Muutute kohe väga tõrjuvaks kui keegi ütleb, et olete ühesugused - olegi siis avatud võimalusteks, et ka mehed ei ole ühesugused.
Ei ole meeldiv kui veedad aega inimesega kellel on sinust ükskõik tegelikult, selle ajaga äkki leiaks inimese kes nii ei mõtle aga tänu sinu olemasolule ja valelikkusele ei saa ka normaalsel mehel olema aega leida seda normaalset. Äkki õpiks asja nii vaatama?
Ä
äkki õpiks  /   14:00, 25. aug 2018
lõpuks aru saama, kes on sinuga koos vaid selleks, et sind ära kasutada. Armumine võtab muidugi mõistuse peast.
A
ahah  /   15:34, 24. aug 2018
kinnismõtete küüsis ja kitsarinnalised jopskid on suhte surm. Pärast siis võib süüdistusi loopida ja l`ks sõimata
K
K3pimees nurgast  /   15:22, 24. aug 2018
Miks eesti mees s3ksi ei saa?
Sellepärast, et eesti naine esimese küsimise peale ei anna ja eesti mees kaks korda ei küsi.
N
Näkk  /   15:21, 24. aug 2018
Minu arvates ka - saad kokku, teed tonksu ja kogulugu, ei midagi enamat. Friends with benefits ;-)
Ä
ärge ajage jama  /   15:20, 24. aug 2018
näidake mulle üht seksihimulist naist. Raha on asja nimi!!!!
M
mmeti  /   16:29, 24. aug 2018
Mida teab noor tüdruk rahast, ta loodab, et poiss võtab teda tõsiselt ja on aus. Minu mees oli seda, ei saa laita.
O
on olemas  /   19:17, 24. aug 2018
ka nümfomaane.
H
Hmh  /   15:20, 24. aug 2018
Inimene, kes suudab kohanduda ja ei pea vajalikuks oma arvamust kogu aeg rõhutada ja veel kaitsta, leiab mõnusa elukaaslase koheselt. Igasugused arvamuste avaldajad ja kiunujad, kuidas see ja teine on halb, vaadaku peeglisse.
L
leiab  /   14:02, 25. aug 2018
koheselt, aga pikas perspektiivis pettub.
J
Jõulumees  /   15:19, 24. aug 2018
Õigus kallis lugeja, naistel pole ju tundeid, vaid äriprojekt kuidas vara nagu tort pooleks nüsida..
S
sass  /   15:09, 24. aug 2018
See on küll huvitav naine: enne käime voodis ära ja siis räägime tunnetest. Väga kaugele põhja langenud.
M
miks  /   14:03, 25. aug 2018
peaks üldse tunnetest rääkima, tundeid tuntakse.
N
nb  /   15:04, 24. aug 2018
Ühest äärmusest teise :D Eks see oleneb paljuski konkreetsest inimesest, tema vanusest, varasematest kogemustest jne., aga seda ei saa nüüd päris välistada, et vahel ongi armastus esimesest silmapilgust
P
palju õnne naised  /   14:56, 24. aug 2018
Naised ei "anna ju kätte" kui mees tunnetest ei valeta, ise sunnite mehi valetama.
Ma mitu aastat ei valetanud tunnetest ja olin ilusti "kuival".
J
jah  /   19:19, 24. aug 2018
ja kui oled aus ja ütled ausalt, tahan sinuga sexida, kas arvate, et saad? Tuleb ikka tunnetest rääkida, kuidas armusid esimesest silmapilgust, kuidas tahaksid temaga terve elu koos elada jne.
K
ka see ei tööta  /   19:35, 24. aug 2018
tee välja ja tegelikult mul on omal polt kodus (ta lihtsalt ei viitsi minuga väljs käia aga ma ise nii tahan ja siis peangi man1puleerima) nii tundub, et naised mõtlevad.
H
hullumeelsus  /   19:35, 24. aug 2018
kus siin on nüüd tsensuur.
K
K.  /   19:58, 24. aug 2018
Naine ei anna kätte mitmel põhjusel. Tõenäoliselt lihtsalt pole huvitatud. Tunnetest jahumine küll naisi voodisse kiiremini ei meelita, pigem jätab mulje, et mees on meeleheitel, kui kohe alguses mingist armastusest hakkab sonima.
See tõmme, mis naisi paneb "kätte andma", tekib väga mitmel eri põhjusel või just ei teki.
K
K.  /   21:37, 24. aug 2018
Vilet mees oled kui end hindad rahakoti järgi. Mul pole näiteks siiamaani õrnaaimugi, kui palju mu härra teenib. Ei huvita ka kui aus olla.
Poes või väljas söömas käies või kinos või ükskõik kus mujal, maksab see, kes soovib või kes välja kutsus vms. Mul pole probleemi maksata ka oma härra eest, kui väljas käime :) ja minu härra õnneks ei tunne ennast ka vähem mehena, kui mina maksan. :)
Samas on nii palju mehi, kes end selle järgi hindavad ja kui naine kasvõi üritab enda eest maksta, siis mehe uhkus saab riivata ja oh jumal küll, kui naine teeb veel ettepaneku, et maksab ka mehe eest. Siis on mehe viimanegi uhkuse raas kadunud. Kahju sellistest, sest siis tulevad need vaesed mehed netti kiruma, et näed, naisi huvitab ainult rahakoti suurus. Ainuke, keda see huvitab, on nõrgad mehed.
E
erandeid  /   14:05, 25. aug 2018
on alati olemas, aga praegu räägitakse üldisest.

Päevatoimetaja

Gerly Mägi
Telefon 51993733
gerly.magi@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis