Gamescom2018

PROOVITUD! „The Division 2“ tõotab tulla parem, kui algselt arvata võis 

Level1.ee, 29. august 2018, 14:43
Seeria teine osa viib mängija Washingtoni linna. Ubisoft
Level1 ajakirjanikud jagavad jätkuvalt muljeid eelmisel nädalal mängumessil gamescom nähtud mängude kohta. Sel korral räägib Lauri lähemalt teosest „The Division 2“.

Samal teemal

Pean tunnistama – „Tom Clancy’s The Division 2“ ei olnud mäng, mille proovimist ma eriti ootasin. Olles seeria esimest osa põgusalt mänginud, köitsid mind antud seerias ainult lugu ja visuaalid. E3 treiler mu meelt muuta ei suutnud. Seega olen üllatunud, kui hõlpsasti „The Division 2“ gamescomi demo mu poolehoiu võitis.

„The Division 2“ on järjelugu 2016. aasta üllitisele. Tegemist on kolmanda isiku vaates tulistamismänguga, mis laenab palju elemente rollimängudest. Tegevus leiab seekord aset kaosesse viidud Washington DC-s, kuhu mängija meeskond korda taastama saadetakse. Linn ja graafika näevad välja imelised, maalides realistliku pildi hävinemisohus olevast metropolist. Detailirohke visuaalne külg ei mõjutanud kaadrisagedust – mäng jooksis ülisujuvalt.

Demot ei mänginud ma üksi, vaid koos kolme suvalise inimesega. Meid juhatas üks Ubisofti assistent, suunates meid õigetesse kohtadesse ja märkides ära meie silmapaistvamad eksimused. Tulistamine oli mõnus ning igal tiimiliikmel olid omad unikaalsed relvad – mul endal oli üks pumppüss ja automaat. Mu suurim hirm pärast esimese mängu proovimist oli, et vastased hakkavad kuule endasse imama nagu käsn vett. Tegelikkuses ei olnud see üldsegi nii – suutsin isegi pumbaga lasta vaenlase paarikümne meetri kauguselt maha vaid ühe lasuga!

Mis mind aga totaalselt mängu poolele võitis oli koostöö oma komandoga. Ubisofti assistent rõhutas alguses, et kommunikatsioon meeskonna vahel on ülitähtis. Esialgu olid kõik haudvaiksed, aga pärast kahte surma ütlesime kollektiivselt: „Aitab! On aeg vastastele koht kätte näidata!“ Pärast seda hakkasime tegema plaane, aidates üksteist ja tänades iga väiksemagi abi eest. See oli nagu tõetruu versioon nendest tobedatest lavastatud Ubisofti treileritest. Tekkis väga tugev kamraadlus, mistõttu olin väga kurb, kui demo lõppekraani nägin.

Gamescomi demo oli kogemus, mis mul nii pea meelest ei lähe ja ma saluteerin enda kolmele tundmatule kamraadile! Kindlasti hoian „Tom Clancy’s The Division 2-l“ silma peal, kui ta meieni tuleva aasta 15. märtsil jõuab.

Rohkem gamescom 2018 muljeid leiad meie veebilehelt!

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
vidrik.vosoberg@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee