Enam kui aasta pärast käivitamist USAs sai täna ülemaailmseks Facebooki videostriimimisteenus Watch.

BBC teatel saavad voogedastusteenuse kasutajad vaadata erinevaid saateid – nii vanadelt kui uutelt tegijatelt – ja lisaks oma uudisvoost salvestatud tavakasutajate videosid.

Facebook kavatseb kõigile sisuloojatele anda võimaluse ise videotesse reklaamipause sisestada – kui nad vastavad kindlatele nõuetele (näiteks peab neile olema üle 10 000 jälgija). Esialgu saavad sellise võimaluse küll vaid Ühendkuningriigis, USAs, Iirimaal, Austraalias ja Uus-Meremaal näidatavad videod. Reklaamitulust soovib Facebook sellisel puhul ise saada 45%.

Järgmisel kuul linastub Facebook Watchis üks suurima eelarvega telesarju „Sorry For Your Loss“.

Watchi on nimetatud konkurendiks Google’i YouTube’ile, aga kindlasti mõjutab see ka tavapäraste telekanalite tegevust ja saab konkurendiks näiteks Netflixile ja Amazon Videole.

Facebooki kinnitusel on Watchil teistega võrreldes see eelis, et kasutajad saavad üksteisega suhelda – vestelda näiteks sarja sisu üle oma sõprade, teiste fännide või isegi tegijate endiga.

Looja teatel tuleb septembris uus reklaamilaine ehk Watchi kasutajate loodud reklaamid saavad nähtavaks näiteks Saksamaal, Prantsusmaal, Norras, Mehhikos ja Tais.

Eestis pole Facebooki Watch hetkeseisuga veel kättesaadav.

Jaga artiklit

0 kommentaari

Päevatoimetaja

Silja Ratt
Telefon 51993733
silja.ratt@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis