Homoparaad Saksamaal. (Pixabay)

The Telegraph paljastas, et Facebook näitas noortele LGBT (lesbi, gei, bi, transseksuaal – toim) inimestele reklaame, mis kuulutasid „seksuaalset puhtust“ ja kutsusid neid vestlusteraapiasse n-ö ravile.

Vastavaid reklaame kuvas Facebook oma algoritmi põhjal siis, kui geid ja lesbid olid tundnud huvi vastavat seksuaalsust kajastavate lehekülgede vastu. Kui kasutajad vajutasid seepeale nupule „miks ma seda näen?“, siis vastas Facebook, et on märganud huvi „sooküsimuste“ vastu.

Algoritmid võimaldavad näidata erinevatel asutustel või rühmitustel sotsiaalmeedias oma reklaame just neile kasutajatele, kes on vastavast teemast tõenäoliselt kõige rohkem huvitatud.

Telegraph paljastas, et LGBT-inimeste kaebustel on tõepoolest alust ja juhtis anti-homo reklaamidele ja algoritmi tegevusele Facebooki tähelepanu. Pärast seda eemaldas sotsiaalmeediahiid vastavad postitused.

Jaga artiklit

10 kommentaari

J
Jätke nad rahule!  /   16:51, 2. sept 2018
Maakera on niigi juba ülerahvastunud. Jumal tänatud, et osad ei sigi!
U
uskumatult palju  /   16:40, 2. sept 2018
neid mikihiire taolisi euroopalike väärtuste himustajaid.

Päevatoimetaja

Telefon 51993733
online@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis