Tehnika

Uber jätab kehva hindega kliendid taksota 

Toimetas Vidrik Võsoberg, 5. september 2018, 16:12
 Pixabay
Sõidujagamisrakendus Uber lõpetab Austraalias ja Uus-Meremaal nende seniste klientide teenindamise, kel on kehv reisijahinne.

BBC kirjutab, et teadupärast saavad Uberi reisijad hinnata oma sõidukogemust ja juhti ning ka juhid saavad hinnata reisijaid. Edaspidi peavadki need reisijad, kelle keskmine hinne on 4/5 või väiksem, kuueks kuuks muu transpordivahendi leidma.

Uberi enda teatel on selle sammu eesmärgiks parandada reisijate käitumist. Austraalia ja Uus-Meremaa valiti pilootprojekti kohtadeks juhtide tagasiside põhjal. Tõsi: tegelikult prooviti reisijate kasvatamist esmakordselt tänavu Brasiilias.

Uberi kõneisik ei tahtnud täpselt öelda, kui paljudel meie poolt vaadates teisel pool maakera tegutsevatest 2,8 miljonist kasutajast on neljast madalam reisijahinne, aga ta hindas, et vaid „mõnel tuhandel“.

Uus reegel hakkab kehtima 19. septembril ja nõmedama käitumisega reisijad saavad enne sõidukeeldu mitu hoiatust ehk võimalust end parandada.

„Ole viisakas ja juhiga arvestav. Võta prügi endaga kaasa ja ära jäta autosse korralagedust,“ ütles Uberi piirkonnajuht Susan Anderson käitumise kohta, mida sõidukeelu vältimiseks järgida tasuks.

Samal teemal

9. oktoober 2018, 14:20
ÜLESKUTSE | Jaga oma jubedaimat taksosõidukogemust!
9. oktoober 2018, 07:39
„Uberi eelnõu” tagajärg käes: taksot juhtimast võib leida roolijoodiku või peksja
7. august 2018, 13:37
SÕIDUJAGAMISE ETIKETT: kuidas käituda Uberi või Taxify autos?

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
vidrik.vosoberg@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee