10 kommentaari

R
RS2  /   11:24, 15. sept 2018
Midagi pole pärata, tänapäeva elektroonilisi mõtetuid vidinaid täis autos, peab üks korralik vasar salongis kaasas olema. Ehk siis "ohu korral purustada klaas haamriga". ;)
M
Moderaator!  /   08:55, 14. sept 2018
Vihastusid? Ehk sinulgi automaat käigukast.
M
Minu naabril on  /   08:54, 14. sept 2018
kaks ühte malli "Volvot". Mõlemad automaat käigukastiga. Ühega sõidab, teine seisab umbes paar aastat kasutuna. Naaber ütleb, et tema ostab vaid automaat käigukastiga autosid, mugavam. Küsisin, miks ta teisega ei sõida" "Käigukast õhtal".
J
JuSS  /   00:30, 14. sept 2018
Lihtsam mudel on nii taskukohasem kui ka jõukohasem. Minu autol näiteks on palju moodsaid imeasju puudu. Kuid olulisemad asjad on siiski olemas. Minu autouksed on ka mehhaaniliselt avatavad ja tagauste klaasid on mehhaaniliselt üles-alla vändatavad. Auto kabiinis on mõned tööriistad, millest piisab vajadusel ka aknaklaaside pu.rustamiseks. Ja kindlasti on mul autos ka poolteise liitrine pudel mineraalvett. Eriti veel suvel. Ning puudub ka vajadus oma kinga sisse lasta.
R
RS2  /   11:28, 15. sept 2018
Paraku selliseid autosid jääb aina vähemaks. Ja kui uue ostad, siis kedagi ei huvita, kas sa tahad kõiksugu mõtetut elektroonikat külge või mitte. Võta või need IoIIakad euro6 normid, mida ükski autofirma ei suuda sahkerdamata täita. Ja juba ähvardatakse euro 7-stega.
M
Moderaator korjas ära.   /   00:24, 14. sept 2018
Huvitav, et kui kirjutasin, et ei ole mõtet nii ülikeerulisi (ja ülikalleid) autosid muretsea, millest mõistus enam üle ei käi. et tegelikult saab ka mõneti lihtsamatega läbi. Ja raha hoiab kah kokku. ning kirjeldasin oma kogeemusi. Aga moderaator kvalifitseeris selle kõik vihakõneks ning tsenseeris ära. Vahest sellepärat, et selline arutelu kahjustab autotoojate, maaletoojate, müüjate ning liisinguid andvate pankade elulisi huve.
M
Moderaator  /   08:56, 14. sept 2018
on elektrooniliseks modereeritud.
!
!!!  /   00:18, 14. sept 2018
Automaatika on muidugi väga tore asi. Ja et mida rohkem, seda uhkem. Aga kui nupp ei noki, siis pole mõtet nii keerulist mudelit muretseda. Ja odavam tuleks ka veel pealegi. Minu omal on puudu rida mugavusasju. Ei ole peeglite soojendust, elektrilukke, istmesoojendust, automaatäkigukasti, igasuguseid sensoreid, tahavaatekaameraid ja muud taolist.
Mul on manuaalkäigukast, udutuled, liimumisanduriga signalisatsioon, kesklukustus, lapselukk, tagaklaasi soojendus, elektriliselt liikuvad esiaknaklaasid ja peeglid, airbagid, pardakompuuter ja mehhaaniline kliimaseade. Kui kõige olulisemad ära nimetada. Mulle sellest tegelikult täiesti piisab ja on ka märksa taskukohasem. Tagauste aknaklaasid on mehhaaniliselt üles-alla vändatavad. ja kabiinis on alati ka mõned tööriistad, millest piisaks aknaklaasi purustamiseks.
  /   23:48, 13. sept 2018
elekter on saatanast!
K
Kuidas käib ukse lingi kaks korda lõgistamine?  /   23:15, 13. sept 2018
Huvitav, et Eestis pole säherdustest stataistikatest muhvigi kuulda. Ei pea silmas ukselukke vaid üldse.
Ilmselgelt juhtub meilgi asju ja päästeamet näiteks peaks teadma. Räägitakse ainult põlengutest ja kiiruseületajatest.

Päevatoimetaja

Gerly Mägi
Telefon 51993733
gerly.magi@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis