Tehnika

Salasõna „Brabus!“: unikaalne G-klassi Mercedes-Benz läheb 5 sekundiga sajani (3)

Toimetas Vidrik Võsoberg, 8. jaanuar 2019, 09:24
 Tootja
G-klassi M-B läheb Kohtadesse tuunimatagi. Vägeva G erimudel Brabus 700 on aga vingem, võimsam, võitmatum: „nullist sajani” 5 sekundiga, 700 hobujõudu, 5,5-liitrine V8, rohkelt süsinikkiudu ja välimus, mis tekitab hirmu ja ahvatlust ühtaegu. Kui saaks üht kümnest erikujulisest kasvõi korraks näha!

Mercedes G500 on värskeim Brabuse mehistumise spaast läbi käinud mudel. Enne seda on B-insenerid meile teinud AMG GLC 63 S-i ja E 63 S-i. Pole kahtlustki, härra Doktor saab, mida ta tellib. Ja 900 njuutonmeetrit pealekauba.

G klass, mis äsja läbis kerge uuenduskuuri, sai pardale muuhulgas moodsad kellad ning võttis riidekapis kasutusele paar uut peent värvitooni, on Brabus 700 versioonis muutunud tõsiseks monsteriks ning tviidülikonna tegumoest rääkimine on selle auto puhul täiesti kohatu.

Hoopis asjakohasem on jutustada moodsat muinaslugu lõvist hundinahas, kus loomade kuningas võsavillemi seest tühjaks näsib. Mentaalselt (jah, just mentaalselt!) on tegu Mercedes-AMG G63 jõhkardkehastusega. Lõvi… hundinahas.

Kui hulle unenägusid te pärast selle metafoori visualiseerimist ka ei näeks, magage rahus – Brabus 700 4×4² Final Edition erimudelit toodetakse ainult 10 eksemplari. Ja teie suure tõenäosusega nende kümne pööraselt õnneliku omaniku hulgas ei ole. Piltide vaatamist ei saa muidugi keegi keelata.

5 sekundit ja redel kaasa

Nullist sajani kiirendab G Brabus 700 5,0 sekundiga, tippkiirus on piiratud 210 km/h – mis te kujutasite ette, et võite rohkem vajutada või? Lühimenetluseta trellide taha, otsejoones!

Plus 7G-Tronic automaatkäigukastiga kokkulaulatatud jõuallikaks on vinge kaksikturboga 5,5-liitrine V8, millel võimsust 700 HJ (ahah, nüüd saime teada, miks seal alguses selline imelik number on), ja pöördemomenti 960 Nm. Jah, lugesite õigesti, V8. V8. Kaheksa!

Maastikuvõimekuski on Brabusel suurem kui G 500 4×4² tavamudelil: 60 cm kliirens kõlab nagu „võta redel kaasa”.

Võrreldes „tavaversiooniga” (hunt!) on kliirens koguni 15 sentimeetri võrra kasvanud. 15 sentimeetrit on … ei, sul ei ole seda, ära loodagi. 15 sentimeetrit on näiteks lubatud maksimaalne muru kõrgus Tallinna linnas. Sul ei ole seda sellegipoolest, sest väljas on talv ja sa tuiutad mersu pilte ja nutad 15-sendiseid krokodillipisaraid.

Miks sõidurežiimid keskkonnainspektori visiidiga ohustavad, kuidas on lood kütusekulu ja värvilahendustega ja miks meie ikkagi muru peame niitma, loe ning vaata edasi Acceleristast.

 

3 KOMMENTAARI

u
urmas 8. jaanuar 2019, 14:37
minu Volvo s 80 1999 aastast,diisel ja automaatkast teeb sama,muuseas !!
r
ralliguru 8. jaanuar 2019, 13:42
Mõttetu jutt ja inimese eksitamine tema aju arendamise ja vaimse arengu teel. Kui kiiresti liigub mõte jne. See raudruuna järgmine arenguettapp peaks...
(loe edasi)
Loe kõiki (3)

Põnevat ja kasulikku

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
vidrik.vosoberg@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee