Tehnika

Auto, mis ei jäta külmaks: viis põhjust armastada ja vihata ZAZ-968 „seebikarpi”

Toimetas Aare Kartau, 29. jaanuar 2019, 07:15

6 KOMMENTAARI

r
RS2 to Ostsime otse Tallinnast 969M/ 2. veebruar 2019, 00:18
Esiteks mitte 969 vaid 968, teiseks bensiin oli odav ainult siis kau sa seda ise v a r a s t a si d või ostsid mõne veokajuhi käest 3 rutsi /kanister. Tanklas oli kaheksakümnendatel A-76 30 kopkat, Ai-93 40 kopkat, ja Ai-95"Ekstra" 50 kopkat/liiter. Nüüd jaga see oma palgaga ja vaata kui palju see odavam oli, praegusega võrreldes.
1967 aastal --maakodus,,/ 31. jaanuar 2019, 12:15
965,, Mudel küürakas ,,oli palju võimsam ;;; ESIMENE iste välja ,ja uksest kotid sisse ;; Põhiline tööriist maamehel ;; KUI palju jõusööta loomadele koju vedas ja jahuveskile sõitis,,
,,Ostsime otse Tallinnast 969 M..sõitsime ---kuni 1993 aastani ,,/ 30. jaanuar 2019, 08:12
No Lubadega müüdi 1983 ---1985,aastal zapikaid -- Müüsin päris sõidu korras auto --kui Eesti kroon saabus, Ajad olid sellised ,,ega paljud Zigulit osta ei jõudnud. Lihtsa töömehe autoke --aga BENSIIN OLI ODAV
k
Kiir, Uss/ 30. jaanuar 2019, 07:51
Põnev teada, et kellegi õnnestus zapkast reaalselt 120 km/h kätte saada. Tõsi, kiirusemõõtja järgi sai mõni mees isegi 135 kätte.
965 --MITMED talved jääpeal PEIPSIL käidud/ 29. jaanuar 2019, 21:43
zaz 965 --OLI esimene Zapikas ,,mis oli täitsa normaalne töövahend ,,isegi käisin veskil jahu loomadele tegemas ,,oli masin ,mis läks lumest ka läbi ;;
d
Džonn/ 29. jaanuar 2019, 09:35
Palun ärge lugege seda artiklit, raiskate ainult aega. "Kuuma tosooli polnud jahutussüsteemis kuskilt võtta, mistõttu sisenes kütus silindrilisse soojusvahetuspaaki mööda ainsat õhukest kanalit, kus see ära põles, eritades soojust, mis küttis salongi." "Omaette täiendus autole on hiiglasliku V4 paigutus sõiduki tagaosas... " - no anna padruneid, poeg! Ja nii edasi. Abitu ja asjatundmatu.