Tehnika

Seat Tarraco: Hispaanias disainitud, Saksamaal toodetud 

Toimetas Aare Kartau, 16. veebruar 2019, 17:50
Seat TarracoFoto: AFP/Scanpix
Neid on nüüd kolm, ja Seat Tarraco on neist kirglikem. Seati maasturite lipulaev, kuni seitsmekohaline Tarraco meenutab oma olemuselt rohkem Audit kui Škoda või Volkswageni sõsaraid. Neile, kes harjunud Seati hispaania autoks sõimama, teadmiseks – Tarracod tulevad Wolfsburgi tehaseliinilt.

2018 läheb Seati ajalukku parimate müüginumbritega alates aastast 2000: ühtekokku toimetati kätte 517 600 uut autot. Kümnendiku rohkem kui 2017. aastal. 60% rohkem kui viimasel kümnel aastal keskmiselt.

Kõige paremini läks Seatil möödunud aastal Prantsusmaal, kus müügikasv ulatus 31,3 protsendini. Mitmete aastate parim tulemus tehti ka Ühendkuningriigis ja Saksamaal. Maailma mastaabis on kirglikud hispaanlased nõutud nii Marokos kui ka Iisraelis. Eestis kasvas müük võrreldes 2017. aastaga müstilised 113%!

Tarraco, mis sai valmis viimasena kolmest sõsarmudelist, on mõeldud Seati edulugu jõuliselt jätkama, saati et Tiguan Allspace on paljudel sihtturgudel täiesti tähtsusetu mudel – seda ei teata, seda ei vajata. Kallis ka.

Kui möödunud sügisel müüdi esimestel nädalatel maha ligi 4 000 Tarracot, siis tänavu on tellimusi juba nii palju, et Volkswagen, mis Wolfsburgi tehases sõsarmudelit Tiguan Allspace toodab, peab koomale tõmbama.

Põhjalikumalt loe Seat Tarraco kohta Acceleristast.

TOIMETAJA

+372 5199 3733
aare.kartau@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee