Tehnika

ŠOKEERITUD KLIENT: rehvitöökojas lõhutakse klientide autod lihtsalt ära!

Ohtuleht.ee, 9. aprill 2019, 10:16

122 KOMMENTAARI

m
Maakas/ 15. aprill 2019, 23:48
Kus kuramuse kohas raha kokku hoidsid et nüüd lehes virised. Kriibiti vana audi velg ära ümber mutriavade. On kah asi mille üle kiunuda. Vaheta siis margiesinduses ja vaata kuidas seal tehakse
j
juss/ 15. aprill 2019, 01:43
margi põhiselt jah :D panen sama palju kui kaubabussi või volvo rekkasse ? :D
K
?/ 12. aprill 2019, 09:59
Käi siis kvaliteeti pakkuvas töökojas, mitte ära roni esimesse suvalisse
1
123/ 13. aprill 2019, 10:01
Ära roni kunagi esimesse, ka mitte teise, kolmas on alati kvaliteetne
a
Autojuht/ 11. aprill 2019, 19:44
Mõnes kohas lastakse määre vahele,pingutatakse võtmega üle,tasakaalustamiseks kasutavad alati uued raskused,aega kulub 1,5 tundi. Käisin ka seal rasvanööri paigaldamas,seda muidugi ei osatud paigaldada,lasin välja võtta ja uuesti paigaldadasiis küll käis töö närvitsemisega ,arvan et rohkem sinna ei lähe,kuna mujal saan 40 minutiga hakkama. Kui on huvi võin jagada kohta. Asub Haapsalus tradilo taga rehvitöökoda.töö kiire ja korralik ja head rehvid saab ka seal osta.
i
Indrek/ 12. aprill 2019, 09:40
Korralik rehvivahetus ühele autole kestab terve päeva. Kui juba rattad alt ära, siis tuleb ka pidurid lahti võtta, roostest ära puhastada, määrida, samuti tuleb puhastada ja määrida piduriketta ja rattarummu vaheine pind. Kui pidurikettad ei ole rattalaagri korpuse külge poltidega kinnitatud, siis tuleb ka ketta ja laagripürpuse vaheline pind puhastada ja määrida, sest igal ratta alt ära võtmisel vibreerib ( suruõhuvõti ) sinna vahele liivaterasid. 0,5 mm liivatera ratta tsentris tähendab ratta üöial juba 5 mm viskamist ja sinna ei aita juba mingid tasakaalustamised.
m
11. aprill 2019, 17:53
Mart mine.... I JA MARGIESINDUSSE. Mardi sugused vennad peakski seal käima
o
On vist vedanud/ 11. aprill 2019, 12:50
Kummicentris ollakse küll hoolsad ja omanike valvas silm on enamuse ajast töö üle vaadanud.
j
juno/ 11. aprill 2019, 12:15
endal oli eelmine aasta selline ääretult ebameeldiv kogemus,et peale rehvivahetust olid veljeääred üleni mingi valge määdrega koos ja seda pandi sinna meelega kuna pärast pesu avastasin,et neljast veljest kolm olid ära kriibitud ehk siis värv ja lakk maas.
m
Määrija/ 12. aprill 2019, 09:44
See määre on ka terasveljedel ja muidugi selleks määritakse, et rehv korralikult veljele koolduks. See ,ääre lahustub vees ja ja kaob velgedelt veel enne, kui pesulasse jõuad.
a
Arvajamees/ 11. aprill 2019, 12:09
Vingujad autopeded peaks ise rehvitöökojas päeva töötama,siis jutt muutub.Kõikidel alumiiniumvelgedel ei käi liimitavad raskused,heebel peabki olema metallist mitte plastikust.Plastik paindub või läheb katki.Õige rehvirõhk tuleb ise ikka rehvi lasta.Kellegil pole aega näpuga raamatust järge ajada ,palju see täpselt vastavalt automargile olema peab(2,2atm on kuskil keskmine)

s
Sass/ 11. aprill 2019, 09:42
Peale rehvirõhu peaks veel kontrollima kas ikka kõik mutrid ka kinni sai ja ega mõni tikkpolt jaapani autode puhul liiga pingule ei saanud. Tahavad ära murduda . Ise jooksete järjekorda kui päike paistma hakkab või esimene lumi maha sajab. Saate mis tahate.
m
Madis Vaigurand/ 10. aprill 2019, 21:33
Ja Mart olete kusagil korralikus teeninduses käinud kuidas ikka rehvipink töötab,arvan et mitte siis pole sellist juttu kirjutada vaja.minge ja käige kusagil korralikus kohas siis näete
m
Madis Vaigurand/ 10. aprill 2019, 21:27
No ega kui kusagil nurgataguses garaazis käid ja kogemusteta meeste juures siis oma peanaha viga et nüüd nutad 😂
k
Kurg/ 12. aprill 2019, 09:49
Teema ongi kummimeeste töö kvaliteedist, klient ei pea otsima üle Eesti kvaliteeti, vaid see peab olema tagatud igas remonditöökojas. Selle asemel, et aega raisata, toleb nendel haltuurtegijatel hapnik lihtsalt korraks kinni suruda, küll siis teavad, mida edaspidi teha.
i
ingvar/ 10. aprill 2019, 21:24
ei maksa igas jurtas oma fiatiga käia
p
10. aprill 2019, 20:59
Pole jamasid olnud ei tea kedagi kes kaebaks
ä
Ämmaemand/ 12. aprill 2019, 09:50
Sul ei ole ühegi asjaga jama, sest oled jamadeta juba sündinud
m
Mikk/ 10. aprill 2019, 18:02
Ei tea kus kuradi kohas sa käisid 🙈
p
pets / 10. aprill 2019, 17:27
kle mees ,käi normaalses kohas rehve vahetamas,mitte kuskil poe parklas !!!
m
maakas/ 10. aprill 2019, 16:52
Minge Eurorehvidesse Herne tänava lõpus-seal on kõik ok!

s
10. aprill 2019, 08:58
Soovitan Minurehvid OÜ.Selliseid muresid ei ole
s
10. aprill 2019, 00:01
Suudetud valuvelg plekkvelje mutritega kinni lasta. Sellele järgnev püüdlus velgi auto alt kätte saada lõppes puudumisega ja velje kahjustusega kahjuks. Eeldanud et töökoda teab velgede kinnitusi..siiski ei.
t
Tauno/ 9. aprill 2019, 20:54
Tere. Probleeme mõnikord ikka esineb. Näiteks on sagedaseks mureks valuvelje pinna kriipimine rehvi sisekülge veljelt maha pressides, sest velje välispind jääb vastu rehvipingi toetuspinda ja kui pindade vahel on vähegi ebapuhtust, saab velg kriimustatud. Samuti on tõsine mure teatud vanemate autode (nt MB A-klass või e30 3-seeria BMW) tõstmisega valedest kohtadest, mis kahjustab auto keret. Eriti kurvaks teeb kui Su hobiautot ja ta velgi on kompetentsetes töökodades näiteks Saksamaal 20-30 aastat suudetud pea uueväärsena hoida ning kohalik töökoda esimese asjana oma jälje jätab. Küll õpime.:)
k
9. aprill 2019, 20:42
Keegi ei löö v velje külge p velje raskust olemas v velje loodavad raskused. Pinkidel 6-9eri programmi norm töökojas tehakse nii nagu enne oli. On ka autopedede programm mis peidab raskuse kodara taha. Lp rehvimees
p
paul/ 9. aprill 2019, 20:14
appiii!!!!! vaene autopedekene, nüüd ei saa kindlasti kohe mitu ööd magada, kõrgväärtuslikud iljitshiaegsed veljed mõrvunud. pöörduks kohe euroopa iimõiguste kohtusse
i
isa.../ 9. aprill 2019, 22:08
m
muhhameed/ 9. aprill 2019, 19:15
Lugupeetud shokeeritu, margipõhised rõhud käivad margipõhistele rehvidele!! Ehk-siis, kui tootja on alla pannud mingid konkreetsed rehvid(tootja ja mudel ning mõõdud) siis käivad rõhud justnimelt selliste rehvide kohta!!
t
Tölpa/ 9. aprill 2019, 19:52
Kuidas nii targaks said? Mida sööd ka?
n
Nu nii saamatud siin enamus/ 9. aprill 2019, 17:39
topelt veljed ja rehvid, saab ise vahetatud. Savi järjekordadest ja aastatega saab miski rahagi kokku hoitud. Ei pea kuhugi sõitma ega higistama, endale sobival hetkel vahetan. Ei pea pidevalt tasakaalustama, vajadus annab tunda sõites siis jah. Vanasti sai põlve otsas tasakaalustatud enam ei viitsi kuna vajadus harv ka.
e
Elus saamatu/ 10. aprill 2019, 08:32
Vaata kõigil ei ole lihtsalt nii suurt korterit, et seal vahetusrattaid hoida.
n
Nõukaaja pärand?/ 10. aprill 2019, 19:39
Vaesus pole muidugi häbiasi, aga sellega hoobelda on ka kummaline. Ja siis teisi veel seetõttu saamatuteks kutsuda, on väga hale katse normaalselt toimetulevatele inimestele "koht kätte näidata". Pole mingeid järjekordi ega topeltvelgi kuskil keldris. Paned teenindusse aja kirja, lähed viis minutit varem kohale, annad auto ära, rüüpad tassi kohvi ja poole tunni pärast saad auto kätte. Rehvid võetakse sinnasamasse hoiule. Ja mis higistamisest sa räägid? Ma käin lipsu ja ülikonnaga rehve vahetamas.
k
Ka mina lasen rehvid vahetada hooajavälisel ajal. Rattad krutin ise alla ja mutreid pingutan käsitsi/ 9. aprill 2019, 17:34

u
uno/ 9. aprill 2019, 17:25
Eriti karm on see, kui poldid lastakse julmalt õhuvõtmega kinni ja proovi siis originaal võtmega teepeal vahetada..
r
Rehvimeister/ 11. aprill 2019, 21:34
Juhus kus kliendil olid pehmed vuffel alumiinium veljed. Kiidab kõrval et ära lase nii kõvasti kinni. Järgmine päev on tagasi et kurat üks ratas lahti. Ja tema on ka ainuke kellel probleeme olnud.
l
Leplik/ 9. aprill 2019, 16:56
See mutrivõtme teema kõige tillukesem asi.Aga kui auto kere tõstmise käigus peeti keeratakse-see on küll vähemalt verbaalset peksu nõudev.
o
oioi/ 9. aprill 2019, 16:42
algaja tegija pingutas rattamutrid järjest, mitte risti nagu peaks, väänas sellega piduriketta kiiva ja peatseks tulemuseks oli ketta vahetus
j
jah/ 9. aprill 2019, 16:14
lõhutakse küll,mul ka ebameeldiv kogemus ühe tuntud töökojaga,õnneks maksti kinni kahjud
k
küll ikka rpedruigavad siin/ 9. aprill 2019, 15:43
a kes teit kevadeti oma vanad rehvid metsaalla viib ja teeäärde sokutabvastake my--ikary
p
Peavalu/ 9. aprill 2019, 15:31
Miks arvatakse, et rattaid peab enne igat hooaega tasakaalustama. Tasakaalustage , viige ratas uksest välja , tooge tagasi ja laske teist korda tasakaalustada, siis veendute, ei see ei olnudki tasakaalus ja tasakaalustatakse teist korda. Sulle tehakse selgeks, et nii peabki olema, alati kui ratta uuesti pinki paned on see tasakaalust väljas.
p
Peter/ 9. aprill 2019, 15:59
Eksid. Mõnikord on rehvivahetuse järel ratas paigast ära oma 50-60 "grammi". Tasakalaalustatakse ära, jääb paar grammi. Kuu aega hiljem on see ikka ainult 4-5 grammi, halvimal juhul 10 grammi. Tean seda täpselt, sest enne pikki autoreise käin rattaid alati tasakaalustamas. 30-40 "grammine" viskamine on maanteekiirusel juba lausa füüsiliselt tuntav ja lõhub aegamööda aga järjekindlalt kõiki veermikuosasid, eriti aga laagreid ja pukse. Mingi vana Lada puhul on see võib olla tõesti suva ja külamees võib ise pukkide otsas autol rehve vahetada, aga korraliku auto puhul ei tasu see koonerdamine ära
h
hakkas parem/ 9. aprill 2019, 20:02
sa peter räägid juba päris tarka juttu. 30 hrammi ei viska tasakaalustamata ratas ka, kui suk nii on, siis esimene asi osta õiged veljed ja rehvid. minu autol üle 10 grammi raskusi ei panda ja kui 10 grammi on tasakaalust väljas, siis sellega enam sõita ei saa. või on sul veoauto
m
Minu mure/ 9. aprill 2019, 15:11
Absoluutsed käpardid. Kõige suurem probleem on tasakaalustamisega.
p
Pead ise määrima/ 9. aprill 2019, 15:22
Ja määret keerme vahele ka ei panda
v
veneajal ei tehtud seda üldse/ 9. aprill 2019, 15:33
vaata kui ilusasti gazimazilazikamazi rattad veeresid ja vurasid
t
9. aprill 2019, 17:50
Tee siis ise pingid ju odavad
i
I.N/ 9. aprill 2019, 14:59
Käin juba 4 aastat sellises töökojas nagu MINUREHVID.EE. Siiamaani ainult positiivsed kogemised. Viisakas teenindus, puhas ja kogemustega tiim. Veljed pestakse pesumasinaspuhtaks, kleebitavate raskuste liim võetakse alati maha ja vajadusel pannakase ka veljega sama värvi raskused külge, et silma ei paistaks. Rehvid või siis rattad pannakse ka alati ka kottide sisse. Mina igaljuhul väga rahul poiste tööga ;-)
m
Martt/ 9. aprill 2019, 22:07
Mina pole küll selle vana rehvirämpsuga rahul mida nad müüvad.

z
zed/ 9. aprill 2019, 14:40
Ammu oleks aeg omada temaatilist interneti lehekülge, kus oleksid hinnangud kõigile Eestis tegutsevatele autoremondi- ja rehvivahetuse töökodadele. Lisaks foorum. Kahjuks Auto24 ei koteeru.
t
TM/ 9. aprill 2019, 13:20
Käin Rehviringi töökojas. Seal kõik korras. Kindlasti saab kuskil odavamalt, kuid kvaliteedile ei ole midagi ette heita.
o
oledki mupumel/ 9. aprill 2019, 13:17
oled harjunud sõnikuvankriga sõitma siis vaata ka oma elamist ja välimust
e
Ei ole šokeeritud/ 9. aprill 2019, 13:15
45 aastane Mart on vist algaja autoomanik, sest ta ei tea lihtsalt "õigeid" kohti. Valuvelgedele pannakse alati kleebitavad raskused, sealjuures balansseeritakse rehv grammi täpsusega. Rehvirõhku vaadatakse juhiukse juurest posti pealt ja täpselt ettenähtud rõhk sisse pannaksegi. Rehvide eemaldamisel kirjutatakse siseküljele, kus rehv autol asus ja järgmine kord tõstetakse need ringi, et kuluks ühtlaselt. Lõpuks keeratakse veljemutrid loomulikult momentvõtmega üle, rehvid pannakse tasuta kilekotti ning tõstetakse auto peale. See kõik kokku maksab mulle 25 eurot. Mina olen rahul. Tean kus käia
s
Sokk Eerik/ 9. aprill 2019, 13:26
Aga ära sa siis teistele neid õigeid kohti ütle, piisab targutamisest
j
Jaan/ 9. aprill 2019, 15:17
Grammi täpsusega ei pane keegi, kaalid om kõige väiksemad 5 grammised ja pingid ob seatud 19 grammilisele täpsusastmele, + veel tsentreerimatult ratas pinki pandud ja need vead tulevad kuni 15 grammi, mis sõidu ajal teeb juba head vudinat. Lähed tagasi, siis õeldakse, et osta korralik auto. Minu teada rattad on ümmargused olenemata markidest kõikidel autodel.
e
Ei ole šokeeritud/ 9. aprill 2019, 16:05
Saab grammi täpsusega, Jaan. Saab. Teoreetiliselt saaks isegi nulli viia, kui viitsiks kleebitavaid raskuseid ketaslõikuriga pooleks lõigata - aga see on juba ilmselge mõttetus. Ja "õigeid" kohti ei saa öelda, sest siis arvab igaüks, et rehvitöökoda teeb endale reklaami. Eks neid kohti ole teisigi, kus rehvivahetus südamega ära tehakse, foorumid ja otsingusõnad aitavad.
t
Tinaplönni ketaslõikuriga poolitada on ka muidugi omaette geniaalsus./ 9. aprill 2019, 17:05
o
oinas/ 10. aprill 2019, 12:00
grammi täpsusega nalja mees selliseid raskuseid ei ole olemas
n
No otse ei ole ilus ennast reklaamida :) kliendi jutt see küll ei ole :)/ 11. aprill 2019, 07:45
a
Andres/ 11. aprill 2019, 08:17
Vot see rehvile kirjutamine. Eriti veel välisküljele, on lauslollus! Õige rehvimees oskab (mina vähemalt) vabalt öelda rehvi vaadates, kus rehv antud autol täpselt paiknes!
s
suvaline õhk/ 9. aprill 2019, 12:52
mul seisis halbu kapsaid söönud ja õlut joonud töömees kompressori kõrval, nüüd ei saa kummidest õhku välja lasta, haiseb koledalt, väga paha teenindus, väga paha...
m
Mina lähen ELKE-sse, rüüpan koffi ja veljed all kiirelt-korralikult./ 9. aprill 2019, 12:49
k
Kõikjal/ 9. aprill 2019, 15:20
Kes autost ise midagi ei jaga ja autot juhtides midagi ei tunneta, neile on alati OK
a
Artur/ 9. aprill 2019, 12:41
Üks kohila lähedal bensuka vastas on mingi koht. seal pandi mulle autole valed veljed +rehvid alla. Õhtul sõitsin koju ja nägin et plekkvelgede asemel on valukad all. tagasi ma ka ei läinud
a
Ants/ 9. aprill 2019, 12:30
Veljekapsleid on ka lõhutud, neid lüüakse väljapoole välja, mitte sissepoole.
t
Teeline/ 9. aprill 2019, 20:56
Millisel veljel käivad kapslid väljast sissepoole?

h
H/ 9. aprill 2019, 12:29
Noh miste pahandate neil omad mängud kes kiiremini kinnistesilmadega rattad vahetab
j
Jonny./ 9. aprill 2019, 13:21
Veel üks suur viga mida tehakse rataste vahetamistega on see,et rataste kinnikeeramisel ei kasutata momentpadruneid ja keeratakse täislaksuga kinni mis tekitavad mikropraod valuvelgedes.
a
Ago/ 9. aprill 2019, 12:26
Vahetasin kunagi rehve Pihkvas. Peale ratta mahavõtmist läks see pesumasinasse ja alles siis läks rehvivahetuseks. Peale mutrikeerajaga kinnitamist käidi kõik 4 velge veel käsivõtmega üle. Asi kokku 15€ . Meil sellist asja naljalt ei kohta.
h
Hint/ 9. aprill 2019, 12:12
Mul lõhuti originaal-vargapoltide võti ära. Lastakse julmalt püstoliga kinni ja käis krõks ja võti puruks.
a
Ants/ 9. aprill 2019, 12:34
Eks see ongi nii et peab enne omal nahal kogemuse saama. Keegi sinna viita ei pane et ärge minge sinna töökotta. Samas oleks see ka vb ebaõiglane, sest töötajad vahetuvad ja ehk on õnne järgmisel korral kui kõik hästi tehakse.
j
Jüri/ 9. aprill 2019, 11:58
Meil on ju võimalus valida kus rehve vahetada. Vahetajal ja vahetajal on suur vahe. Mine näiteks Rehvipunkt Mõisa tee 5 Jüris, tehakse korralik töö.
m
Martt/ 9. aprill 2019, 22:11
Reklaami eest oma punktile ikka maksid?
s
Sokis kleit/ 9. aprill 2019, 11:54
Minul peksti esiklaas puru ja kapott lömmi.
k
Kurb/ 9. aprill 2019, 12:33
Mul samuti, ja raadio kisti ka välja, veljeheebliga vist. Tagaistmele pandi suur must kott läti taarat.
s
Sokkis kleit/ 9. aprill 2019, 12:48
ja ma enne ei märganud kui kodus
k
Käisid kummikaru juures vä?/ 9. aprill 2019, 14:09
e
ei nurise/ 9. aprill 2019, 11:45
Lasin talvel valuvelgedel olevad vanad suverehvid uute vastu vahetada, kokku 20€. Alla kruvisin ise kui soojaks läks, pool tundi linnulaulu saatel nokitseda pole paha. Nii suve kui talvejooks valuveljedel, vahetan alati ise ja järjekorrad ning hinnad ei kõiguta.
p
Piret./ 9. aprill 2019, 12:20
Kui sa neid tasakaalustada ei lase on see ikkagi poolik töö.
a
azz/ 9. aprill 2019, 15:03
Siin sama aga tasakaalustada tuleb ikka
M
--/ 9. aprill 2019, 11:35
Milleks üldse valuvelgedega eputada? Auto on sõitmiseks, mitte edvistamiseks. Kõige parem on kasutada lihtsaid plekkvelgi ilma ilukilpideta.
k
kriipsule/ 9. aprill 2019, 12:25
Milleks üldse enda elamispinna või koduga eputada? Eluase on elamiseks, mitte edvistamiseks. Kõige parem on elada väikses soojakus või kui nõudmisd kõrgemad, siis kööktoas.
j
jääkuubik/ 9. aprill 2019, 14:26
ma vahel eputan külmkapiga, no ja tolmuimejaga ja sugulaste ees .
a
asd/ 9. aprill 2019, 14:34
Eks need autoremondikojadki muutuvad. Mõnes neist enam ei saagi plekkvelgi vahetada, tegelevad vaid valuvelgedega.
t
Tasakaalus ja kergem/ 10. aprill 2019, 08:43
Plekkvelje kvaliteet on alati parem valuveljest.
r
Rix/ 10. aprill 2019, 19:00
l
liigne pingutus/ 9. aprill 2019, 11:33
Lisame loetelusse veel poltide suruõhuvõtmega liigselt kinnilaskmise.
e
ert/ 9. aprill 2019, 18:20
Nii on mul läks rehv katki kuu peale rehvivahetust. Enda hiina võtme keerasin kohe pooleks. Sõber tõi tuttava remondimehe käest uue võtme ja 2m saba kahe peale saime vaevu poldid lahti. Lööge pi6ku seal kadaka tee bensuka taga angaaris!

s
Sariahistuja/ 9. aprill 2019, 11:21
Mulle eelmisel nädalal öösel kopli liinidel kah pakkus kilekotti aga raha tahtis veel rohkem...
e
Ervin/ 9. aprill 2019, 11:19
Lugupeetud Mart 45 , ka valuvelgedel kasutatakse löödavaid raskusi. Valuvelgede löödavad raskused ,mitte plekkvelgede löödavad raskused. Need on erinevad asjad. Ei ole nii ikka et peab alati panema kleebitava. Teemat ei valda siis ongi jonn kiire tulema.
q
qq/ 9. aprill 2019, 14:33
No aga kirjutage siis artikkel, kus see teema oleks A-st O-ni lahtiseletatud.
t
Tölpa/ 9. aprill 2019, 20:03
Need käivadki jah enamustel valuvelgedel sise küljele. Seal polegi lakki ja pole ka midagi kasutada. Esiküljele jah ei panda. Mõnedel vanadel valukatel oli ka esküljel löödavate raskuste rant olemas, aga selliseid velgi ei toodeta enam ammugi ja kui kellelgi ongi sellised alles, siis lakki seal nagunii pole
t
tyyp/ 9. aprill 2019, 11:17
See on ikka julm jah kuida lõhutakse velgi. Sama ka rõhuga, kõik olid erinevad (Alati pean üle pumpama kui vahetusest). Ja hinnad on ülemõistuse! 14 tolline uus rehv maksab vähem kui vahetus! Ajuvaba!
n
No/ 9. aprill 2019, 11:29
Olen 40 aastat vahetanud ise rattaid,just nimelt rattaid oma autol kevdel ja sügisel, ei kriime ja veljed pestud ja vahatatud.otsige norm koht, ainus soovitus.
k
küüniline realism/ 9. aprill 2019, 11:14
täiesti tavaline idaeuroopalik teenindus.
m
mis siia puutub tegija vanus/ 9. aprill 2019, 11:14
kui oled ükskõikne oled ka staazikas pohuist.mis puutub kriimudesse autot tuleb hoida nagu naist.kui oled arjunud sõitma numbri ja ämbriga siis vaata peeglisse.sõitmist ju ei sega missest et koliseb
h
hüljes/ 9. aprill 2019, 11:09
vana võiks oma närve kontrollida lasta kui šokeerub nii lihtsalt, ime et ta selle üle elas ...
a
Arvamus/ 9. aprill 2019, 11:05
Raha on kalli auto ja kallite rehvide jaoks, siis peaks olema ka korraliku töökoja jaoks. Teadmiseks seegi, et kui kasutada spetsvõtit siis 100 km. möödudes pead minema uuesti töökotta, muidu võib juhtuda see, et ratas võib autost mööda kihutada.
r
Rita/ 9. aprill 2019, 14:49
Kui töökojal on silt-teenendame kallite autode omanikke, siis küll;))
p
pa ras/ 9. aprill 2019, 11:04
kuvaldaga peaks valuvelgedelt rehve vahetama ja kui muruks lähevad siis pagasnikusse viskamaja sajatustesaatel minamapeksnma

m
mõtlik/ 9. aprill 2019, 11:01
Rehvitöökodadega on sama probleem mis toiduasutustega. Kui lähed viid auto rehvitöökotta on seal noor poisike, päevapealt palgatud ja kohapeal poole tunniga väljaõpetatud hooajatööline kes ilmselt võib lisaks kõigele muule ka tõstuki käpad valesti alla panna ja mõlke põhja alla vajutada. Mul tõsteti 2 aastat vanal Audil põhjakate katki. Poisike vaatas, et oh pole midagi. Vaatasin ise, oli mõra sees. Maksid kinni. Nüüd see töökoda enam inimesi sisse ei lasegi. Muidu näed kuidas tööd tehakse ja nõuad veel kahjustuste eest raha. Klient istub ja ootab samal ajal kui poisike autot lammutab.
j
just/ 9. aprill 2019, 14:14
Tuli lõpuks ära Eesti autoteeninduse tegelik seis. Ootad seina taga, kuni poiskesed autot lõhuvad.
a
azz/ 9. aprill 2019, 15:11
Nii on esindustes, mina olen kõrval ja kohv on tasuta
e
9. aprill 2019, 10:57
Ei tasu minna ,igasse urkasse
h
Hispaaniast/ 9. aprill 2019, 10:49
OMG, ainult eestlased suudavad pisikeste kriimukeste üle autol vinguda. Saage üle, see ei takista kuidagi sõitmist.
j
jah/ 9. aprill 2019, 11:14
Lõppkiirusele see tõesti ei mõju. Kuid liisingperioodi lõpus autot vahetades võetakse kõik kriimud ja mõlgikesed luubi alla.
o
optimist/ 9. aprill 2019, 11:21
Need asjad on ju kõik raha maksnud, mis kellegi saamatusest või lolljusest ära lõhutakse ja seda vee raha sset pealegi
n
naine/ 9. aprill 2019, 10:47
Miks inimesed ei uuri internetist firmade kohta, tagasisidena,enne kui vajavad abi.
m
Minu/ 9. aprill 2019, 10:47
uued valuveljed rikuti Kummispetsis
m
Mhh/ 9. aprill 2019, 11:20
Nad olid ju kummispetsid mitte veljespetsid
v
velg/ 9. aprill 2019, 10:43
Mina vahetasin rattaid, talverehvid plekkvelgedel ja suverehvid valuvelgedel, ei mingit probleemi.
j
jajah mina ka / 9. aprill 2019, 12:24
aga tasakaalustamas pean ikke käima
h
Hmm/ 9. aprill 2019, 12:49
Kui rehv kenasti täis on ja löökauke väldid, siis ei pea. Ega ei tahaks ka, kui vanad raskuste eemaldamisel saab velg valu, kuna ei kasutata ette nähtud tööriistu (vahetpole, kus vahetad). Igalpool praktikandid platsis ja bingo loto käib.
e
Et/ 9. aprill 2019, 10:43
Lihtsam on vast öelda kus sedasi ei tehta.kui n.ö hooaja välisel ajal tehakse rehvivahetust suht hoolega siis hooajal nagu hetkel käib üks ülejala tegemine.lisaks artiklis toodule ei keerata valuvelge kinni dünamomeeteiga vaid tavalise võtmega-kõigepealt õhuga laksaki kinni ja siis tavalise ristvõtmega üle.
n
no/ 9. aprill 2019, 10:40
kasuta siis normaalse töökoja teenust, esimest aastat oled autoomanik või?

s
9. aprill 2019, 10:38
See ott ei keeranud mutreid kinni.Napilt pääsesin
v
vana parm/ 9. aprill 2019, 10:38
eks neid nurgataguseid töökodasid ole veel küll alles aga sinna minek on ikka inimese enda vaba valik. Loodame kõik, et selle artikli staari ei saadetud sinna relva ähvardusel.
p
peaasi/ 9. aprill 2019, 10:56
r
Rehvitakso!/ 9. aprill 2019, 10:38
On üks see koht. Lisaks, niplid on tihti vanad ja mitte töökorras, vintiilikorgid suvalised vanad ja katkised, kuigi vahetusse minnes olid uued.
v
Valdur/ 9. aprill 2019, 10:36
Jah hetkel see lihtsalt mingi pinin . Kus tehti ja kui seda ei ütle ,siis seda ka ei usu.
o
Ole mees/ 9. aprill 2019, 10:32
Ütle siis ka juba kus sellist saasta teenindust pakutakse, et teised oskaksid vältida.
e
Ei ole rahul/ 9. aprill 2019, 10:32
Mõigus asuv Kummiott jättis esirehvide enamuse polte lahti.Kuna tööle võetakse suvalisi tüüpe.Ja iga poolaasta keevitatakse 10euri juurde
p
Pohlad/ 9. aprill 2019, 10:26

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
aare.kartau@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee