Tehnika

Frankfurti automessil esitleti F1 tehnoloogial põhinevat uut Renault Capturit (1)

Toimetas Aare Kartau, 19. september 2019, 07:15
Uue põlvkonna Renault Captur.Foto: Tootja
Frankfurti automessil esitleti uhiuut Renault Capturi põlvkonda. Tegu on Renault’ enimmüüdud linnamaasturiga, mida on müüdud üle 1,5 miljoni sõiduki enam kui 90 riigis. Nüüd on valikus nii bensiini-, diisli- kui ka pistikhübriidimootoriga mudelid. Oma klassi esimese laetava hübriidmudeli tehnoloogia tuleneb Renault vormel 1 arendustest.

Valikus on kokku kuus mootorit: bensiinimootorid võimsusega 100 hj, 130 hj ja 155 hj, diislimootorid võimsusega 95 hj ja 115 hj. Samuti E-TECH pistikhübriidmootor, millega on võimalik laetult läbida 45 km kuni kiirusel 135 km/h.

„Alates 2020. aastast on uus Captur oma klassi esimene laetav hübriidmudel. Oleme välja töötanud ainulaadse hübriidülekandesüsteemi ja energiahaldusstrateegia, mis tuleneb otseselt meie F1 tehnoloogiast,“ ütles kontserni tegevjuht Thierry Bolloré.

Uue põlvkonna Captur on eelmisest 110 mm võrra pikem pakkudes tagumistel istmetel istujatele 17 mm jagu rohkem jalaruumi. Tagumisi istmeid on võimalik ka nihutada vastavalt sellele, kus rohkem ruumi tarvis on. Uue Capturi maksimaalne pagasiruum on 536l.

Varustusest leiab traditsiooniliselt C-kujulised esituled, uuendusena on kogu valgustus juba baasvarustuses 100% LED. Interjööris toetab Renault „Smart Cockpit“ visiooni 9,3 tolline multimeediaekraan. Sõiduabide valik on samuti lai – teiste seas liiklusvoolule kohalduv püsikiirusehoidja, pimenurgaandur ja 360-kraadine parkimiskaamera.

Uuel Renault Capturil on ka osa Renault Grupi „Drive the Future“ strateegiaplaanist, mille üks eesmärkidest on 2022.aastaks tulla turule autonoomse juhtimisega varustatud mudeliga. 

1 KOMMENTAAR

p
Pagasiruum 19. september 2019, 09:34
536l on allaklappimata istmete korral, allaklapituna on maksimaalne tõenäoliselt 1400-1500l kanti. Märkimist mainib,et 536l on omataoliste väikemaas...
(loe edasi)